Gå til innhold
Hundesonen.no

Samojedvalper på vei!

Angilja

Recommended Posts

• Svar 278
  • Created
  • Siste svar

Ja da har valpene blitt 2 uker!

Alle har åpnet øynene og har blit fryktelig søøøte! De "løper" rundt i valpekassa og den ene har vært mer stol enn den andre etter hvert som de har lært å gå :wub:

Å ta bilder denne gangen har ikke vært lett, valpene er aktive og det sies at man ikke skal bruke blitz på små valper, så da ble det sky-høy ISO, men pytt pytt, man ser at de er søte! :whistle:

Rosa- Tispe

Fødselsvekt 398 gram, vekt 2 uker gammel 1075 gram

2ukerrosa1.jpg

2ukerrosa2.jpg[

2ukerrosa3.jpg

Rød -tispe

Fødselsvekt 398 gram, vekt 2 uker gammel 1244 gram

2ukerrod1.jpg

2ukerrod2.jpg

2ukerrod3.jpg

Blå- hann

Fødselsvekt 416 gram, vekt 2 uker gammel 1164 gram

2ukerbla1.jpg

2ukerbla2.jpg

2ukerbla3.jpg

Lilla- tispe

Fødselsvekt 390 gram, vekt 2 uker gammel 1195 gram

2ukerlilla1.jpg

2ukerlilla2.jpg

2ukerlilla3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gul- tispe

Fødselsvekt 379 gram, vekt 2 uker gammel 1169 gram

Hun hadde ingen planer om å bli tatt bilde av i dag, det var mye kulere å klarte og undersøke verden :whistle:

2ukergul3.jpg

2ukergul2.jpg

2ukergul1.jpg

Sort - hann

Fødselsvekt 370 gram, vekt 2 uker gammel 1206 gram

2ukersort1.jpg

2ukersort2.jpg

2ukersort3.jpg

Grønn- tispe

Fødselsvekt 325 gram, vekt 2 uker gammel 1108 gram

2ukergronn1.jpg

2ukergronn2.jpg

2ukergronn3.jpg

Brun - hann

Fødselsvekt 400 gram, vekt 2 uker gammel 1130 gram

2ukerbrun1.jpg

2ukerbrun2.jpg

2ukerbrun3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Valpene har blitt 3 uker gamle!

Denne uka har valpene fått sitt første bad. De har begynt å få fast føde, noe som var veldig populært!

Rosa- Tispe

Fødselsvekt 398 gram, vekt 3 uker gammel 1576 gram

3ukerrosa1.jpg

3ukerrosa2.jpg

Rød -tispe

Fødselsvekt 389 gram, vekt 3 uker gammel 1798 gram

3ukerrod1.jpg

3ukerrod2.jpg

Blå- hann

Fødselsvekt 416 gram, vekt 3 uker gammel 1624 gram

3ukerbla1.jpg

3ukerbla2.jpg

Lilla- tispe

Fødselsvekt 390 gram, vekt 3 uker gammel 1687 gram

3ukerlilla1.jpg

3ukerlilla2.jpg

Gul- tispe

Fødselsvekt 379 gram, vekt 3 uker gammel 1705 gram

3ukergul1.jpg

3ukergul2.jpg

Sort - hann

Fødselsvekt 370 gram, vekt 3 uker gammel 1756 gram

3ukersort1.jpg

3ukersort2.jpg

Grønn- tispe

Fødselsvekt 325 gram, vekt 3 uker gammel 1610 gram

3ukergronn1.jpg

3ukergronn2.jpg

Brun - hann

Fødselsvekt 400 gram, vekt 3 uker gammel 1689 gram

3ukerbrun1.jpg

3ukerbrun2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...