Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi som venter


HeleneFS

Recommended Posts

Oh..så gøy da. Nei har sett på beardisen også men det ble briard. Siden jeg fremdeles får panikk bare med tanken på barn føler jeg det funker :aww: Gleder meg så til å hilse på oppdretteren under dogs4all :lol:

Til og med fått med meg hvem du skal ha valp fra :hmm: Hehe, min tid hvor jeg kunne hengi meg fullt og helt til hunder, studier og etterhvert jobb er definitivt forbi! Men endel briarder fungerer jo utmerket som familiehunder da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Sitter du å ser på utstyr du å eller ? det gjør jeg hele tiden, seler og senger og bur og dekken :aww: hjelper ikke akkurat på det altså!

Gjett om jeg gjør :blink: Titter på div. utstyr til hund omtrent hver dag. Har bestilt og mottatt noe allerede, har måttet ta meg kraftig sammen for å ikke kjøpe ALT! :- ) Noe venter jeg med til kullet er født i det minste. Hehe :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om jeg gjør :aww: Titter på div. utstyr til hund omtrent hver dag. Har bestilt og mottatt noe allerede, har måttet ta meg kraftig sammen for å ikke kjøpe ALT! :- ) Noe venter jeg med til kullet er født i det minste. Hehe :console:

hehe, ja. sånn er det her også :lol: så spennende ! gleder meg såånn :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Lilli22

nommin så fiiine :console:

var det noen spes du falt for?

Synes de er fine alle sammen. Den første til venstre var favoritten, for den var størst, men det er en av de 2 guttene i midten vi får. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Lilli22

dolly-valper-1uke.jpg

her kommer valpene, 1 uke gamle! Helledussen jeg gleder meg til å hilse på de på lørdag, da er de 2 uker.

Aner ikke hvem som er jente og hvem som er gutt desverre :wub:

Så utrolig søte de var. =)Skal du ha gutt eller jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer nok det. =) Gleder seg til det. Skal ned til sandnes i morgen og se på valpene. =)

Jeg ser du har en portugisisk vannhund selv. Fra samme oppdretter?

Jepp! Særdeles aktiv valpekjøper.. hehe. Har vært mer sammen med Crystal enn den gjennomsnittlige valpekjøperen kan du si, så henne kan jeg jo selvsagt si du kan føle deg trygg på :whistle: Inger, som har Ramsea, er også kjempehyggelig. Og begge foreldrene er flotte hunder. Ramsea er 3/4 bror av min Chessea - helt perfekt selvsagt. :icon_redface:

Bare å spørre om du lurer på noe forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Lilli22

Jepp! Særdeles aktiv valpekjøper.. hehe. Har vært mer sammen med Crystal enn den gjennomsnittlige valpekjøperen kan du si, så henne kan jeg jo selvsagt si du kan føle deg trygg på :P Inger, som har Ramsea, er også kjempehyggelig. Og begge foreldrene er flotte hunder. Ramsea er 3/4 bror av min Chessea - helt perfekt selvsagt. :icon_redface:

Bare å spørre om du lurer på noe forresten.

Jasså ja hehe. Skal du ha flere valper da kanskje? Vi føler oss veldig trygge på Crystal, hun var veldig hyggelig og virker veldig særiøs med oppdrettet sitt. Må si at vi har vært i kontakt med noen oppdrettere(forkjellige raser, ikke bare portis) før henne men vi har ikke vært trygg på de så vi føler at vi har kommet det riktige stedet nå. =) Hadde lett kjøpt valp fra hun igjen for å si det slik. Kanskje en gang i tiden?? :whistle: Hundene hennes er jo så flotte da. Ja helt perfekte, det synes jeg å hehe :lol: Valpene er bare *elsk* nydelige.

Det var kjekt å høre at du også hadde portis da. =) OG du har en nydelig hund må jeg si. =) Har sjekket siden din. =) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså ja hehe. Skal du ha flere valper da kanskje? Vi føler oss veldig trygge på Crystal, hun var veldig hyggelig og virker veldig særiøs med oppdrettet sitt. Må si at vi har vært i kontakt med noen oppdrettere(forkjellige raser, ikke bare portis) før henne men vi har ikke vært trygg på de så vi føler at vi har kommet det riktige stedet nå. =) Hadde lett kjøpt valp fra hun igjen for å si det slik. Kanskje en gang i tiden?? :icon_redface: Hundene hennes er jo så flotte da. Ja helt perfekte, det synes jeg å hehe :whistle: Valpene er bare *elsk* nydelige.

Det var kjekt å høre at du også hadde portis da. =) OG du har en nydelig hund må jeg si. =) Har sjekket siden din. =) :lol:

Huff.. den siden ja. Ikke akkurat nylig oppdatert! Men takk alikevel :)

Blir nok flere portiser på meg i fremtiden. Har stått på valpeliste i sikkert 5 år nå. Hehe. Men det får bli etter studiene, gitt. En gang i fremtiden blir det forhåpentlig vis kennelnavn her.

Men dere får ha masse lykke til med valpen deres! Masse å glede seg til. En portisvalp er himmel (og litt *******.. på en sjarmerende måte :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg og hilste på de små :icon_redface:

De var 12 dager i dag, ikke åpnet øynene enda, men myyye fart i de selvom!

Fikk ikke tatt noen bilder da kamera var kaldt og inne var det varmt = dugg.... veldig kjedelig, men skal tilbake om 2 uker å hilse på igjen, og da LOVER jeg at jeg skal varme opp kamera først, hehe!

Foreløpig hjemkomstdato 16.desember =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Lilli22

Fy søren, noe så flott! Jeg er veldig stolt av at frambeina til Aiko ser ut som de på en staff, hehe. :P

Om nøyaktig 2 uker sitter jeg her med Imouto på fanget. For en uke siden så hun sånn ut:

DSC_0115.jpg:banana:

Så nydelig :wub: 2 uker kommer til å gå fort det. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg akkurat en uke igjen til jeg tropper opp på døra hos oppdretteren for å hente valpis :lol:

Så blir det 40 mil biltur før jeg leverer henne til transportfolka slik at de får henne ombord i flyet..

Noen timer senere lander vi på Gardermoen (mandag om en uke og en dag!)

Flyturen er ikke mer enn såvidt over 2 timer, men hun må leveres tre timer før avgang, og det tar nok minst en time etter landing før jeg får hentet henne på Gardermoen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får kanskje med meg en ny bamse hjem i morra :lol:

Har ikke ventet så lenge, men dagen i morra kommer til å gå med museskritt frem til klokken blir slagen!

Har et par timer å kjøre for å hilse på/hente. *GLEEEEEEEDE SEG!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får kanskje med meg en ny bamse hjem i morra :lol:

Har ikke ventet så lenge, men dagen i morra kommer til å gå med museskritt frem til klokken blir slagen!

Har et par timer å kjøre for å hilse på/hente. *GLEEEEEEEDE SEG!*

åååååå, så koooooselig :lol:

Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
    • Gratulerer 😁 Gøy med enda en kelpievalp her 😍 Haha, uff, kanskje slemt å le 😂🙈 Hvorfor skal du aldri ha hannhund igjen? Hilsen hun som har hannhund for første gang og blir skremt her 😱 Åå ☺️ Litt godt å høre for oss som sitter her med de minste rakkerne. Jeg tenker det ofte faktisk, at det er bare nå han er så liten og snart faller den søte fleece pelsen av og han blir stor. Så man må prøve å nyte det og, selv om det er mye strev 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...