Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi som venter


HeleneFS

Recommended Posts

Hei, jeg antar det er fler enn meg som sitter og skjelver i spenning på den dagen valpen kommer hjem... Tenkte vi kunne ha en liten vente-tråd

Jeg har blitt lovet en Cairn tispe og kennelen jeg får fra har nå fått 3 kull. Det jeg mest sannsynlig får fra ble født 23/10 og det kom 3 gutter og 3 jenter til verden.

mammaen er :

dolly-april-09.jpg

NUCH Passa På Magic Seven

og pappan er:

Toddy-boy-25.10.09-039.jpg

NUCH Birselaw The Magician

Bilde av valpene venter jeg fortsatt på..... Foreløpig leveringstid er slutten av uke 50.

Noen fler som venter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Jeg kan jo være med på denne ventetråden lenge jeg :icon_redface:

Nettopp fått vite at forhåpentligvis mamma`n til vår beardisvalp er parret, levering blir vel da midten av februar dersom alt går som vi håper på! Kan vel kanskje kjøpe inn litt utstyr :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii, ny på forum, men hiver meg på tråden her!

synes ikke dere har noen lang vente tid altså, jeg ska jo vente helt frem til sommern :icon_redface: Vet at jeg ikke har tid til valp nå uansett da jeg studerer, men det er jo så fryktelig LENGE til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii, ny på forum, men hiver meg på tråden her!

synes ikke dere har noen lang vente tid altså, jeg ska jo vente helt frem til sommern :rolleyes2: Vet at jeg ikke har tid til valp nå uansett da jeg studerer, men det er jo så fryktelig LENGE til !

oj, er glad jeg slipper å vente såååå lenge, jeg må til sammen vente 10 uker og holder på å gå på veggene :icon_redface:

hva type er det du skal ha deg da? Eller er ikke det bestemt enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter! :aww:

5. oktober ble valpen vår født, hos kennel Lilla Enebys i Sverige. Snuppa vår er enten valpen til høyre eller venstre:

unukullen3veckor.jpg

Bildet er linket :rolleyes2:

Bisken skal hete Lilla Enebys Un'Uva, 5. desember kommer hun hjem :P

Hvilken rase er det?

Hihi :aww:

Det blir nok en liten engelsk bulldog som kommer bulldosende inn til oss til jul :aww:

Så kult :D Gleder meg til å se bilder av den!

Forøvrig så venter jeg på å bli gammel slik at jeg kan få meg valp :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, er glad jeg slipper å vente såååå lenge, jeg må til sammen vente 10 uker og holder på å gå på veggene :icon_redface:

hva type er det du skal ha deg da? Eller er ikke det bestemt enda?

Joda, det er bestemt vettu :aww: Jeg skal ha dansk-svensk gårdshund jeg, fra skredderstuen kennel :rolleyes2: gleder meg så mye, er sååå valpesjuk!

Blir deilig med valp i huset til deg da, ikke sååå lenge til! Før du vet ordet av det så sitter du der med en liten tass på fanget :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha valp til sommeren! Lenge å vente.. Mest sannsynlig labrador fra Kennel Gullstein :getlost:

(Ellers så er jeg stadig inne på omplasseringssider, og dukker det opp en passende hund, så er det mulig det blir en omplasseringshund her!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Har nå selv snart ventet i et år på selve kullet og nærmere 6 år på en valp. Nå ser det ut til at ventetiden er blitt kuttet ned med to mnd så da kan vi håpe på at valpen er her i februar/mars. Men selv om det ikke skulle gå nå denne gangen så er jeg forberedt på å vente enda lenger. Har man funnet sin kombinasjon så er det lite annet å gjøre :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Har nå selv snart ventet i et år på selve kullet og nærmere 6 år på en valp. Nå ser det ut til at ventetiden er blitt kuttet ned med to mnd så da kan vi håpe på at valpen er her i februar/mars. Men selv om det ikke skulle gå nå denne gangen så er jeg forberedt på å vente enda lenger. Har man funnet sin kombinasjon så er det lite annet å gjøre :heart:

Helt enig med deg :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Lilli22

Jeg å samboeren min skal hente valp 23 november. Portugisisk vannhund. :getlost: og i helgen skal vi treffe valpene som er 5 uker på søndag :heart:

Har ventet 2 år, så nå er det ikke lenge igjen, men det er så "lenge" til føles det hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Har nå selv snart ventet i et år på selve kullet og nærmere 6 år på en valp. Nå ser det ut til at ventetiden er blitt kuttet ned med to mnd så da kan vi håpe på at valpen er her i februar/mars. Men selv om det ikke skulle gå nå denne gangen så er jeg forberedt på å vente enda lenger. Har man funnet sin kombinasjon så er det lite annet å gjøre :getlost:

JØSS, det er lenge det ! har du en hund fra før da eller? jeg er nemlig hundeløs for tiden :heart: ingen morgen kos, ingen turkamerat, ingen leke kamerat og ingen kveldskos :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JØSS, det er lenge det ! har du en hund fra før da eller? jeg er nemlig hundeløs for tiden :getlost: ingen morgen kos, ingen turkamerat, ingen leke kamerat og ingen kveldskos :heart:

Nei har ikke det. Vi mistet hunden vår rett før jeg dro til Bergen for å studere høsten 2004. Så siden det har jeg sakte men sikkert fått lyst på ny hund, men ville kunne tilby den et stabilt hjem og ha en sikker økonomi. Den muligheten fikk jeg nå i januar da jeg og typen bestemte oss for å flytte sammen. Har riktignok hatt rotter nå i to og et halvt år som hjalp veldig på. Er små veldig veldig små hunder som ikke trenger tur utendørs :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemhvahvor?

Har gått glipp av at du har funnet ny valp! :getlost:

Det blir ei tispe fra Caymenstaff i Wales.

Faren er den herlige Crossguns the bull at Maxsta

ronniesmall.jpg

Moren er lekre Caymenstaffs oo la la

sassy.jpg

Og her er valpis 5 uker gammel:

sonen-bilde.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...