Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi som venter


HeleneFS

Recommended Posts

  • Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Nå er det 5 uker til jeg kan hente den lille :lol: Om 1 uke skal jeg tilbake å hilse på, og om 3 uker skal jeg tilbake å få velge min :lol: Etter det venter jeg bare 2 uker til og så henter jeg den lille! (Kanskje jeg må skvise inn et siste besøk i løpet av de 2 ukene også :lol: ).

Alt utstyr er kjøpt inn + litt til, nå mangler jeg ingenting annet enn fôr og kompostgrinder. Tyggebein, børster, matskåler, leker, refleksvest, bånd, sele osv osv osv er i boks.

Looking forward to it :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er veldig lumpent av folk å friste med nusslige briardvalper, fra to oppdrettere som jeg faktisk kunne tenkt meg en gang i fremtiden, når det er under 2 uker til ultralyden. :):)

Er nervøs nok nå på hva resultatet av den blir til at jeg ikke trenger fristelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå... så gøy!

Jeg har litt over 4 uker igjen! Meeeen, på torsdag skal jeg kosemose med valpiser, og da er de FIRE uker gamle, bare rundt én uke til jeg får plukket ut min lille!

Jaaa, vi gleder oss masse :) Og tiden går fort mens man venter, men jeg tipper man blir mye mer utålmodig etter å ha kost og klemt på de små... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, noe så flott! Jeg er veldig stolt av at frambeina til Aiko ser ut som de på en staff, hehe. :)

Om nøyaktig 2 uker sitter jeg her med Imouto på fanget. For en uke siden så hun sånn ut:

DSC_0115.jpg:)

Jeg gleder meg også til å møte valpen din :) Dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, vi gleder oss masse :) Og tiden går fort mens man venter, men jeg tipper man blir mye mer utålmodig etter å ha kost og klemt på de små... :)

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, og jeg har så lyst å dra dit HVER dag :)

prøver å tenkte "neeei, må lese til eksamen, ikke tenke på valp nå".... kremt.... når valget er mellom eksamen å valp da kan dere vel tenke dere hva jeg tenker mest på! HAHA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har oppdretter valgt hvilken valp vi får. Og han er nydelig. :ahappy: Vi er så forelsket nå og klarer nesten ikke vente på å få han hjem. Her er bilde av den lille søte.

Aron.jpg

5 uker (over)

7 uker (under)

uke7.jpg

Edit: Bilde kom ikke frem første forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har oppdretter valgt hvilken valp vi får. Og han er nydelig. :ahappy: Vi er så forelsket nå og klarer nesten ikke vente på å få han hjem. Her er bilde av den lille søte.

Aron.jpg

5 uker (over)

7 uker (under)

uke7.jpg

Edit: Bilde kom ikke frem første forsøk.

Så nusselig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter! :lol:

5. oktober ble valpen vår født, hos kennel Lilla Enebys i Sverige. Snuppa vår er enten valpen til høyre eller venstre:

unukullen3veckor.jpg

Bildet er linket :lol:

Bisken skal hete Lilla Enebys Un'Uva, 5. desember kommer hun hjem :)

Nydelige små :wub:

3 uker igjeeeeeen :P;)

Kjenner igjen følelsen, du har noe å glede deg til :P Har ikke flere bilder da ? :P Blir aldri nok pinscherbilder, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ei tispe fra Caymenstaff i Wales.

På søndag ble Aradia hentet hos Caymenstaff..

I går kom vi hjem til Gardermoen etter en flytur med fine og rolige forhold.

Her er et lite bilde av henne der hun koser seg på fanget mitt..

54d76464-b31e-1ed8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...