Gå til innhold
Hundesonen.no

Harly & Lykke


mokken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 781
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lille gærningen! Vi har enda langt igjen, men det går sakte fremover. Takk til @MegaMarie for trening og filming

Først; Harly er påmeldt til agility 1 og hopp 2 (debut) på Voss i begynnelsen av april, gleder meg! På tirsdag var Lykke 10 uker, vi skal prøve å få tatt oppstillingsbilde i løpet av helgen. På o

Helsestatus på Lykke: HD: A AD: A Patella: u.a Rygg: u.a :jump:

Posted Images

Gratulerer så mye! Den banen så utrolig komplisert ut for en grønning som meg! Imponerende! :D

Tusen takk! :D

Banen synes jeg var helt super, gode linjer og passelig utfordrende.

Til helgen skal vi starte offisielt igjen, hopp 1 lørdag og søndag. Samt (uoff) åpen hopp.

Nyutdannet dommer, så jeg vet ikke helt hva jeg kan forvente. Spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! :D

Harly er jeg alltid imponert over, men på den videoen her syntes jeg du var utrolig flink til å plassere deg riktig også! (Selv om jeg ikke kan noe da.)

Strålende samarbeid! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! :D

Harly er jeg alltid imponert over, men på den videoen her syntes jeg du var utrolig flink til å plassere deg riktig også! (Selv om jeg ikke kan noe da.)

Strålende samarbeid! :wub:

Tusen takk!

Er godt fornøyd med løpet ja, synes vi løste banen bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, hunden er flink og pen og sånn, men hver gang jeg ser dere gå agility, så er det egentlig mest deg jeg blir imponert over, Mokken. :lol: Du er så sinnssykt flink til å posisjonere deg riktig, og ikke minst være rolig og tydelig på banen mens infernoet av en Harly fyker rundt. :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, hunden er flink og pen og sånn, men hver gang jeg ser dere gå agility, så er det egentlig mest deg jeg blir imponert over, Mokken. :lol: Du er så sinnssykt flink til å posisjonere deg riktig, og ikke minst være rolig og tydelig på banen mens infernoet av en Harly fyker rundt. :flowers:

:lol:

Takk for fine ord!

Det har helt klart vært en omstilling fra hund nr 1 som måtte "sveives i gang", hund nr 2 som fikset det selv (jeg velger...) og hund nr 3 som bare skulle innom en tunell først.... :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...