Gå til innhold
Hundesonen.no

Harly & Lykke


mokken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 781
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lille gærningen! Vi har enda langt igjen, men det går sakte fremover. Takk til @MegaMarie for trening og filming

Først; Harly er påmeldt til agility 1 og hopp 2 (debut) på Voss i begynnelsen av april, gleder meg! På tirsdag var Lykke 10 uker, vi skal prøve å få tatt oppstillingsbilde i løpet av helgen. På o

Helsestatus på Lykke: HD: A AD: A Patella: u.a Rygg: u.a :jump:

Posted Images

Takk takk! :)

Nei vi har ikke napp, reglene ble endret 01.01.12, så vi må være feilfri i kl 1 for å få napp nå.

Men før fikk man napp i kl 1 så lenge man hadde mindre enn 5,99 feilpoeng.

Du, ble ikke reglene endret i fjor da? Jeg mener nå det. Jeg gikk ihvertfall i hele fjor og tenkte at vi måtte ha feilfri løp for å få napp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, ble ikke reglene endret i fjor da? Jeg mener nå det. Jeg gikk ihvertfall i hele fjor og tenkte at vi måtte ha feilfri løp for å få napp :P

De ble endret i fjor og ja, men da måtte man ha 5 x 0p.

I år ble det justert til 3 x 0 p. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaw :wub: Herlige kelpie trynet! Ser ut som at han har fått godt med pels siden sist jeg så han. Halen så så tjukk ut!

Det kan hende ja, jeg ser igrunnen ikke så stor forskjell på om han er i pels eller nedrøytet. Er vel bare hårene på gulvet som sier noe om det :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gærne brorsan! :lol: Men røyter Harly altså? Jeg lurer fælt på Strider, har ikke opplevd at han røyter noen gang slik at da burde jo pelsen hans være ganske slitt etter snart 2 års bruk liksom men detb er den jo ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gærne brorsan! :lol: Men røyter Harly altså? Jeg lurer fælt på Strider, har ikke opplevd at han røyter noen gang slik at da burde jo pelsen hans være ganske slitt etter snart 2 års bruk liksom men detb er den jo ikke!

Mja litt sånn avogtil ca? :P Tror han har røytet 2-3 ganger, i perioder på knappe 2 uker ca.

Men siden jeg ikke er så glad i å drive husarbeid så blir han vasket og børstet hyppig sånn at pelsen forsvinner fortere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balrog har også røytet endel ganger. Han har tilogmed kommet i to forskjellige farger på en gang. :P

Nå er han akkurat ferdig med å røyte av seg vinterpelsen virker det som.

Harley er herlig :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

*sukke henført* De er så pene kelpiegutta.. og crazy.. vanskelig å se at "supermann" og den sittende litt tenksomme er samme hund! Vanvittig bra bilder, særlig de der hodeportrettene - får frem en side ved kelpien som man faktisk ikke ser så mye til til vanlig :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukke henført* De er så pene kelpiegutta.. og crazy.. vanskelig å se at "supermann" og den sittende litt tenksomme er samme hund! Vanvittig bra bilder, særlig de der hodeportrettene - får frem en side ved kelpien som man faktisk ikke ser så mye til til vanlig :lol:

Hihi, angående den siste, jeg vet! :lol: Jeg måtte få Monica til å tvinge Harly til å være litt pen også, for jeg ville ha noen pene bilder av han og :aww: Ikke bare gale bilder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...