Gå til innhold
Hundesonen.no

Harly & Lykke

mokken
 Share

Recommended Posts

• Svar 781
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lille gærningen! Vi har enda langt igjen, men det går sakte fremover. Takk til @MegaMarie for trening og filming

Først; Harly er påmeldt til agility 1 og hopp 2 (debut) på Voss i begynnelsen av april, gleder meg! På tirsdag var Lykke 10 uker, vi skal prøve å få tatt oppstillingsbilde i løpet av helgen. På o

Helsestatus på Lykke: HD: A AD: A Patella: u.a Rygg: u.a :jump:

Posted Images

Tusen takk for bilder Jeanette! :flowers:

Nå ligger Lykke å sover her etter å ha sjekket ut "hagen" (grusplassen mellom huset og garasjen), utforsket leiligheten og lokalisert fòrtønnen :lol:

Flyturen gikk greit, etter en 5 minutters protestkonsert sovent hun i flybaggen.

Hilste glad og fornøyd på parkeringsmannen før vi ruslet bort til bilen der det kom en ny proteskonsert.

Søt utenpå, og masse bein i nesen :P

Harly synes den bittelille saken var litt rar, men han tok henne fint i mot. Lykke har funnet ut at det ikke finnes pupper med melk i på hennes nye kompis :P

Endret av *mokken*
  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyyyyydelig!!!! <3

Hun er så søøøt! :D Se på det ansiktet da! Herlighet. Får nesten lyst på en til, men bare nesten.

Helt enig! :ahappy:

Grattis med valp! Regner med jeg får følge søstra på nært hold fremover :)

Så søøøøt! :wub:

Grattis med valp! :D

Gratulerer så mye!

Gratulerer så mye! Hun er så søt :wub:

Tusen takk dere! :)

Herligheeet! :wub:

*Nikker* :ahappy:

Klar for avreise på Gardemoen :)

862097_4932331500735_35985306_n.jpg?oh=e

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt nydelig :wub: !Gratulerer så mye!

Hun er helt nydelig :wub: Gleder meg masse mest til å hilse på :D

Gratulere. Kjempe søt er hun Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

Hun er skjønn! :D

Veldig veldig enig med dere! Tusen takk for gratulasjoner :ahappy:

Her tar det jo helt av med oppdateringer :D Håper du oppdaterer like ivrig fremover! Super søt!

Si i fra når jeg og kamera mitt skal få møte henne :ahappy:

Veeel altså jeg lover ingenting, jeg er best på "i rykk og napp" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til Mokken og Jeanette med babyen!

419874_542388609116688_407877449_n.jpg

Fantastisk bra! :D Tusen takk, den var knalltøff!

Grattis så mye :D. Tipper dere skal få mye moro framover :)

Gratulerer så mye! :D Rasen er kjempefin i svart syns jeg :)

Tusen takk for gratulasjoner! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Lang historie kortet ned. Kjøpte valp i starten av desember av nkk-registrert oppdretter med gode reviews. Hen virket seriøs og svarte ”riktig“ på det vi hadde av spørsmål. Eneste var at stamtavle skulle ettersendes pr post pga en feil i registreringen til far. Tiden gikk og ingen stamtavle kom. DyreId vi fikk med helseboken dukket heller ikke opp ved søk og vi tok kontakt med NKK som sa vi måtte ta det med oppdretter. Valpen vår (en corgi) fikk påvist short ulna syndrom tidlig og vi hadde store problemer med å få svar/responser fra oppdretter ang dette, så vi hadde ikke rare håpet om svar ang manglende registrering og der står saken vår nå 6 mnd etter kjøp. Kullet er omsider registrert i nkk, men med oppdretter som eneste eier. Hen står da også som eier hos DyreId fant jeg ut i dag. Meldte hen på nytt i dag morges og fikk ikke svar, så har nå informert om at vi kommer til å anmelde for svindel om ikke forholdet blir rettet innen utgangen av morgendagen. Vi har kjøpt en valp på falske premisser når oppdretteren ikke sørger for å ordne ting i henhold til kontrakten. Det er en rimelig fortvilet situasjon. Vi ønsker å være registrerte eiere hos NkK og DyreID slik at alt er i orden. Hva mer/annet kan vi gjøre? Føler vi ikke har en sak når ikke oppdretter gjør det hen skal og NkK ikke vil hjelpe. Er det bare tull da at det lønner seg å kjøpe valp fra registrert oppdretter? 
    • Dra på utstilling og få en dommer til å bedømme henne. Trolig har hun steil front, og det er det ingenting å gjøre med. 
    • Det er jo særlig hvis hunden begynner å kaste opp eller vise tegn til smerter. Det går i de aller fleste tilfeller fint.
    • Hvordan går det med hunden din nå? Ordnet det seg?🫶🏻
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...