mokken Skrevet 15. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2012 Takk for fine ord om "prinsen"!
mokken Skrevet 21. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2012 Uoffisielt stevne i dag, nybeynner hopp (klasse 1 nivå). Feilfri og vinner av klassen Mer i bloggen for de som er nysgjerrig! 4
Benedicte Skrevet 21. April 2012 Rapporter Skrevet 21. April 2012 Gratulerer så mye! Den banen så utrolig komplisert ut for en grønning som meg! Imponerende!
mokken Skrevet 24. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2012 Gratulerer så mye! Den banen så utrolig komplisert ut for en grønning som meg! Imponerende! Tusen takk! Banen synes jeg var helt super, gode linjer og passelig utfordrende. Til helgen skal vi starte offisielt igjen, hopp 1 lørdag og søndag. Samt (uoff) åpen hopp. Nyutdannet dommer, så jeg vet ikke helt hva jeg kan forvente. Spennende
Gjest Skrevet 25. April 2012 Rapporter Skrevet 25. April 2012 Lykke til! Harly er jeg alltid imponert over, men på den videoen her syntes jeg du var utrolig flink til å plassere deg riktig også! (Selv om jeg ikke kan noe da.) Strålende samarbeid!
mokken Skrevet 26. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. April 2012 Lykke til! Harly er jeg alltid imponert over, men på den videoen her syntes jeg du var utrolig flink til å plassere deg riktig også! (Selv om jeg ikke kan noe da.) Strålende samarbeid! Tusen takk! Er godt fornøyd med løpet ja, synes vi løste banen bra
SandyEyeCandy Skrevet 26. April 2012 Rapporter Skrevet 26. April 2012 Jojo, hunden er flink og pen og sånn, men hver gang jeg ser dere gå agility, så er det egentlig mest deg jeg blir imponert over, Mokken. Du er så sinnssykt flink til å posisjonere deg riktig, og ikke minst være rolig og tydelig på banen mens infernoet av en Harly fyker rundt.
mokken Skrevet 26. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. April 2012 Jojo, hunden er flink og pen og sånn, men hver gang jeg ser dere gå agility, så er det egentlig mest deg jeg blir imponert over, Mokken. Du er så sinnssykt flink til å posisjonere deg riktig, og ikke minst være rolig og tydelig på banen mens infernoet av en Harly fyker rundt. Takk for fine ord! Det har helt klart vært en omstilling fra hund nr 1 som måtte "sveives i gang", hund nr 2 som fikset det selv (jeg velger...) og hund nr 3 som bare skulle innom en tunell først.... 1
mokken Skrevet 29. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2012 (endret) Harly har fått sitt føste napp i dag! Hopp 1, feilfri og nr 2 av 14 startende. (Med 3x napp kan man rykke opp i kl 2) Edit; mer om helgen i bloggen Endret 29. April 2012 av *mokken* 2
Synnikken Skrevet 29. April 2012 Rapporter Skrevet 29. April 2012 Jeg har helt frem til idag trodd han het "small chance of success"... Edit: han heter jo set?! Fyfaen jeg surrer og tar natt!
mokken Skrevet 29. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2012 Jeg har helt frem til idag trodd han het "small chance of success"... Edit: han heter jo set?! Fyfaen jeg surrer og tar natt! Visst heter han det!
Synnikken Skrevet 29. April 2012 Rapporter Skrevet 29. April 2012 Visst heter han det! Anette sin feil! Hun skrev change på fb! Så det så!
Anette Skrevet 30. April 2012 Rapporter Skrevet 30. April 2012 Anette sin feil! Hun skrev change på fb! Så det så! men jeg kopi pastet fra eposten til Jeanette så det ekke min feil
Guest Belgerpia Skrevet 30. April 2012 Rapporter Skrevet 30. April 2012 GRATTIS med napp - flinkinger!
Guest Jonna Skrevet 30. April 2012 Rapporter Skrevet 30. April 2012 men jeg kopi pastet fra eposten til Jeanette så det ekke min feil I'll take the blame... *skammer seg noe voldsomt*
Synnikken Skrevet 30. April 2012 Rapporter Skrevet 30. April 2012 I'll take the blame... *skammer seg noe voldsomt* SKYLDIG!
mokken Skrevet 3. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 I'll take the blame... *skammer seg noe voldsomt* Tipper det går fort over!
mokken Skrevet 3. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Utrolig flott Kelpie-gutt! Tusen takk! Han er jo verdens beste, selfølgelig
mokken Skrevet 15. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juni 2012 På tide med en oppdatring igjen kanskje.... *host* Harly blir 2 år i august, tiden flyr! Vi trener jevnt og trutt både lp og ag. Ingen store forandringer der, han har jo hele veien hatt et vannvittig bra engasjement og fokus når vi trener. Når det gjelder lp så har vi 2 øvelser (apport og fellesdekk m/skjult fører) som skal finpusses på før vi er klar for kl 2. I agility har vi kun startet hopp foreløpig, men nå ser det ut som vi nærmer oss en løsning på stigeproblemet vårt. Fikk ikke filmet på trening i dag, det får komme en annen gang Forrige helg var vi på ag-stevne på Stord der vi sartet i hopp 1, ingen store resultater å skryte av, vi endte med disk begge dager. Harly gjør som han skal stort sett, bare synd han er utsyrt med en fører som ikke løper mye fortere.... Neste helg er det stevne her i Bergen, gleder meg! Ellers ser det ut til at kastreringen ikke har gjort noe seærlig ift vekt og forbrenning. Med varme dager og endel røyting har han klart å rase ned i vekt, så nå må fòrmengden økes fremover. Han blir nok ikke lei seg for det Bilder av bikini-Harly får komme en annen dag
Recommended Posts