Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Lillestrøm Dogs4All


MegaMarie

Recommended Posts

Se under :lol: Og gjerne, om du vil avgårde så tidlig da. Har med Sting og Ikke forresten.

Tenkte å være rundt 8/halv 9 :D

Ikke noe problem. :P Det går tog for eksempel 0737, 0757, 0809 og 0821, som er på Lillestrøm ca. ti minutter senere. Skal du hente Sting og buret på Oslo S når nattoget fra Bergen kommer inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Jeg vil se Tinka! :P (Jeg kan sikkert passe litt om det er greit også!)

Helt greit for meg, og det er argument nok til å ta henne med!

Så da blir begge vofsene med meg :lol:

Først var det bare å ordne seg til julebord, hvor jeg selvfølgelig må holde meg edru, så kan jeg tenke utstilling :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit for meg, og det er argument nok til å ta henne med!

Så da blir begge vofsene med meg :lol:

Først var det bare å ordne seg til julebord, hvor jeg selvfølgelig må holde meg edru, så kan jeg tenke utstilling :P

:D Jeg gleder meg til å se trekk-Phalenen! haha :P

Lykke til på julebord! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, rasespesialen, 75års jubileumet! Ja, jeg tror både Sting og Memphis er litt større enn Brøyt, men jeg er ikke sikker. Okei! Blir noen kjente hunder da.

Kan tenke meg det buret er tungt ja! Jeg har et stort tøybur, men vet ikke om det er gunstig å ha han i? Tror det skal være 80cm H, 70cm B, og 110cm L. Det har to små hull i. (Det er ikke smart legge sammen mekanisme, men med et tau rundt, er det greit å bære). Nettopp kjøpt brukt, ikke brukt selv.

Jeg vil se Tinka! :D (Jeg kan sikkert passe litt om det er greit også!)

Det kan ikke slås sammen i det hele tatt? Kan vi ikke snakkes på sms i stedet? Nr mitt er 90993887. Har liksom ikke så god tid på å bestemme meg for om jeg skal gå for tøybur eller ikke...

Ikke noe problem. :lol: Det går tog for eksempel 0737, 0757, 0809 og 0821, som er på Lillestrøm ca. ti minutter senere. Skal du hente Sting og buret på Oslo S når nattoget fra Bergen kommer inn?

Good! Jepp, skal hente de da :P Slå følge? Tenkte at det er ikke noe poeng i å dra hjemom engang, det blir bare en halvtime hjemme og så drasse alt ned igjen. Heller loke litt rundt på Oslo S.

daaa får du misbruke Ingvild, jeg tenkte å kjøre da :P

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good! Jepp, skal hente de da :D Slå følge? Tenkte at det er ikke noe poeng i å dra hjemom engang, det blir bare en halvtime hjemme og så drasse alt ned igjen. Heller loke litt rundt på Oslo S.

Det er nok ikke noe særlig poeng for deg å dra hjem igjen, nei, men jeg vet ikke helt om jeg orker å være på Oslo S allerede klokka halv sju i morgen tidlig, altså. :lol: Tenker jeg setter vekkeklokka på seks, så kommer jeg når jeg kommer? (Det blir i så fall mellom sju og halv åtte en gang det, da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke slås sammen i det hele tatt? Kan vi ikke snakkes på sms i stedet? Nr mitt er 90993887. Har liksom ikke så god tid på å bestemme meg for om jeg skal gå for tøybur eller ikke...

Ble litt rart skrevet. Kan flatpakkes, men det har ingen feste mulighet, men med et tau rundt er det ok! :lol: Hvertfall lettere å bære rundt enn et stålbur. Har send sms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt rart skrevet. Kan flatpakkes, men det har ingen feste mulighet, men med et tau rundt er det ok! :P Hvertfall lettere å bære rundt enn et stålbur. Har send sms.

Har ikke fått sms :lol: Men kunne jeg ha lånt det i helgen? Kan du ta det med på nattoget i kveld? Så ringer jeg Knut og ber han la stålburet være hjemme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått sms :lol: Men kunne jeg ha lånt det i helgen? Kan du ta det med på nattoget i kveld? Så ringer jeg Knut og ber han la stålburet være hjemme :P

Hahaha! Jeg klarte å sende det til feil nummer.. Fikk "Ok" som svar. Og deretter en sms til med "Du sender til feil nummer!".

Ja, du kan låne det! Men det en liten "hake". Jeg drar ikke hjem med samme tog som Sting tilbake, jeg tar fly. Så hvordan kan det fikses? :D

Edit; Da skal du ha fått sms av meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh...

På NKKs hjemmeside annonserer Thon Hotels at de fremdeles har hotellrom igjen. Jeg sjekket prisen - fra lørdag til søndag (enkeltrom) - 1990,- !

Neste helg hadde det samme rommet kostet en tusenlapp mindre...

(De andre Thon hotellene som ligger innefor 15-20 minutters kjøring kostet alle under tusenlappen.)

Snakk om sleipt, da - doble prisen fordi det er messe vegg-i-vegg..

"Hyggelig" gjort, og jeg håper folk er prisbevisste nok til å droppe slike hoteller.

Susanne

I tillegg til dette er det grunn til å spørre om hvorvidt NKK eller noen i organisasjonen har mye å tjene på at Thon får leid ut alle rommene.. De opptrer jo som de reneste selgere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har plass,bare å komme :lol: Gross hadde blitt glad :D

Hmmm, jeg tar med sovepose og pute, men tror jeg skal kjøre vimsan hjem til sarpsborg så da tar jeg bare ferja hjem :P

Ingen planer fungerer for tiden så jeg tar alt på sparket i morgen bare jeg :P

Stol, seng til amiga, sovepose, pute, klær. Klar for tur!

Sonen! ta tak i meg, jeg kjenner ikke alle igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle sammen :P Gleder meg som en dust nå :D Bare å komme bort å hilse hvis noen kjenner meg igjen (det er kanskje ikke så mange :P ). Har med meg overlykkelig stor hoffevalp mesteparten av dagen som setter pris på kos fra snille mennesker :P Og puddeldusten da, hun kan lett kjøpes for litt godis :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle sammen :P Gleder meg som en dust nå :D Bare å komme bort å hilse hvis noen kjenner meg igjen (det er kanskje ikke så mange :P ). Har med meg overlykkelig stor hoffevalp mesteparten av dagen som setter pris på kos fra snille mennesker :P Og puddeldusten da, hun kan lett kjøpes for litt godis :lol:

Hvilket startnr har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til dette er det grunn til å spørre om hvorvidt NKK eller noen i organisasjonen har mye å tjene på at Thon får leid ut alle rommene.. De opptrer jo som de reneste selgere..

:drool: Det er mistenkelig altså. De får helt sikkert prosenter! Det er neppe så enkelt som at man får grupperabatt fordi det er et stort stevne med veldig mange tilreisende! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...