roxie88 Skrevet 13. August 2010 Rapporter Share Skrevet 13. August 2010 Gratulerer! :rolleyes2: Navneforslag: Gimli, Eomer, Pippin, Faramir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. August 2010 Rapporter Share Skrevet 14. August 2010 Tusen takk for flere navneforslag og gratulasjoner Skal bare se den siste filmen også, + lese litt på internett og kanskje litt i bøkene, så skal jeg prøve å sette opp en liste med forslag. Gleder meg veldig nå De er jo så søte og aktive allerede. Heldigvis at Jeanette er så flink til å oppdatere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 14. August 2010 Rapporter Share Skrevet 14. August 2010 Åhhh, gleder meg masse til flere bilder, følger tråden til Jeanette også Jeg synes forslaget om Hast var fint jeg. Det tror jeg ikke det er mange hunder som heter, og så har det jo en ganske fin norsk betydning også, som helt sikkert passer et Tallibanbarn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 24. August 2010 Rapporter Share Skrevet 24. August 2010 OJ, denne tråden har jeg jo ikke fått med meg! Gratulerer med snart ny valpis Jeg hadde to ørkenrotter før som het Munti og Pippin, syntes Pippin er litt søtt jeg da Ellers kan han jo hete legolas (forkortet til Lego) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 24. August 2010 Rapporter Share Skrevet 24. August 2010 LEGO! For ett herlig navn, stemmer for den :rolleyes2: grautlerer med valpis, gøy at det er flere av dem som ommer til å leve her inne så vi kan få masse oppdateringer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. August 2010 Rapporter Share Skrevet 24. August 2010 Lego var kult ja! Noe lekent + ringenes herre i ett! :-) Hast - > Høst, høstvalp jo :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. August 2010 Rapporter Share Skrevet 25. August 2010 Har laget en lang liste med LOTR navn, og Øivind forkastet alle nå nettopp. Tusen takk til han liksom. Men har mer jeg kan undersøke heldigvis. Selv liker jeg Hast litt Ville egentlig ikke kalle han opp etter Legolas , men skal smake litt til på Lego. Passer det til en Kelpie da? Skal også vurdere å beholde valpenavnet, avhengig av hvem det blir. Men jeg pleier å ha det sånn med navn at når jeg har det så vet jeg det.. det sier liksom litt pang! Men har ikke den følelsen enda i det hele tatt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. August 2010 Rapporter Share Skrevet 25. August 2010 Lego var et super kult navn! Klart det passer til en Kelpie! Så kan din neste hund hete Duplo Dette blir spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 26. August 2010 Rapporter Share Skrevet 26. August 2010 Jeg liker Lego Men skjønner hva du mener.. Jeg har heller enda ikke funnet et navn som har sagt "pang". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 26. August 2010 Rapporter Share Skrevet 26. August 2010 Jeg liker Lego Men skjønner hva du mener.. Jeg har heller enda ikke funnet et navn som har sagt "pang". *Signeres!* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Jippi Nå har jeg 'løpt' hjem fra jobb for å skynde meg å skrive dette. Det blir Balrog Jippi! Han har vært favoritten min (men jeg likte to andre veldig godt og) veldig lenge nå ! De to siste bildene tok jeg rett etter Jeanette sa at det kanskje ble han Og jeg har hele tiden tenkt at den fargen det er på halsbåndet han, er den fargen jeg ønsker å bruke mye til valpen min! Litt sånn blåturkis.. så det kunne jo bare ikke passet bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Gratulerer, for en flott liten fyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Gratulerer! Så flott at det ble "vår" favoritt!! Jeg gleder meg kjempemye til vi skal dra med oss Ikke og Balrog (funnet navn forresten?) opp til Maridalen og på lydighetstreninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Grattis! Det blir så gøy å følge med videre på disse småttingene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Nyyydelig liten tass! gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 (endret) Dere er en heldig gjeng med kommende ekorn eiere.Gratulerer så mye Rettet til gjeng... Endret 14. September 2010 av Toril Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Åååh, gratulerer! Synes han skal hete Roger Han er bare helt nydelig. Dette blir morro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 (Oppdretter mener at Balrog egentlig er ett fint navn, men kjenner at det fort hadde blitt til at man sier "Balla" som forkortelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Så gøy! Jeg syns Balrog er kjempetøft, men det er kanskje litt tungt å si sånn til vanlig? (Jeg hadde endt opp med å kalle ham Rågg! ) Men det er jo mange muligheter til å finne andre navn som har med Balrog å gjøre... For eksempel sier Gandalf "flame of Udûn" til balrogen i Moria, og siden bestemor heter Blaze kunne det jo være gøy med et flamme-/gnist-/ild-/glød-navn. Det er bare å rote seg bort på Wikipedia, med andre ord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Gratulerer! Kan tenke meg det var et skikkelig høydepunkt å endelig få vite hvem som skal bli din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriogDiego Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Gratulerer Så nydelig han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Gratulerer, for en flott liten fyr Takk Gratulerer! Så flott at det ble "vår" favoritt! Jeg gleder meg kjempemye til vi skal dra med oss Ikke og Balrog (funnet navn forresten?) opp til Maridalen og på lydighetstreninger Ja Det gleder jeg meg også veldig til Grattis! Det blir så gøy å følge med videre på disse småttingene! Nyyydelig liten tass! gratulerer Dere er en heldig gjeng med kommende ekorn eiere.Gratulerer så mye Rettet til gjeng... Takk Åååh, gratulerer! Synes han skal hete Roger ;) Han er bare helt nydelig. Dette blir morro! (Oppdretter mener at Balrog egentlig er ett fint navn, men kjenner at det fort hadde blitt til at man sier "Balla" som forkortelse Huffda Så gøy! Jeg syns Balrog er kjempetøft, men det er kanskje litt tungt å si sånn til vanlig? (Jeg hadde endt opp med å kalle ham Rågg! ) Men det er jo mange muligheter til å finne andre navn som har med Balrog å gjøre... For eksempel sier Gandalf "flame of Udûn" til balrogen i Moria, og siden bestemor heter Blaze kunne det jo være gøy med et flamme-/gnist-/ild-/glød-navn. Det er bare å rote seg bort på Wikipedia, med andre ord. Det er litt tungt det er det.. Men det er det jeg har vent meg til at han heter, så får se. Kommer til å slå meg løs på Wikipedia ja, og finner jeg ikke noe bedre så har han jo et navn allerede Gratulerer! Kan tenke meg det var et skikkelig høydepunkt å endelig få vite hvem som skal bli din! Å jeg er superhappy! Akkurat han jeg håpet på og! Gratulerer Så nydelig han er Takk Må bare kopiere noe Jeanette skrev til meg på mail om valpene for en stund siden. (håper det er greit.) Balrog er bare Happy han. Logrer hele tiden, veldig slikke-logre "hallo" på meg. Leker og spretter rundt. Virkelig veldig uproblematisk. Har alt begynnt å jage litt gjenstander som trekkes sakte langs bakken. Ikke noe å utsette på eksteriøret. :hyper: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Gratulerer Så bra du fikk den du aller helst ville ha! Gleder meg til å møte han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Gratulerer med valget Nå blir det moro framover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Så moro med lille "blå" Balrog da! (Glemmer ikke han som tygget fortauskant på den filmsnutten hvor valpene var med til "trening") Får forsøke å få til litt søsken-treff innimellom da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts