Gå til innhold
Hundesonen.no

(Balrog) og Ellies tråd :)


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 734
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg synes du beskriver han så fint! Du veit, vi vil ikke bare høre om suksesshistoriene som ender i sløyfer eller opprykk, men også hverdagene som preger dere som team og hvordan han utvikler seg.

Men han fikk 4 ufattelig gode år, de beste årene faktisk! Og Balrog hadde bare en strek han, resten av han var bare fantastisk, utrolig, fint. Lettlært, arbeidsjern, familiens kjæledegge, mammas kosek

Jeg er altså så imponert over dere to, jeg . Du er en veldig bra hundefører, unge dame . Grattis så mye med opprykket og fine poeng .

Posted Images

Tusen takk for flere navneforslag og gratulasjoner :wub:

Skal bare se den siste filmen også, + lese litt på internett og kanskje litt i bøkene, så skal jeg prøve å sette opp en liste med forslag.

Gleder meg veldig nå :wub:

De er jo så søte og aktive allerede. Heldigvis at Jeanette er så flink til å oppdatere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, gleder meg masse til flere bilder, følger tråden til Jeanette også :wub:

Jeg synes forslaget om Hast var fint jeg. Det tror jeg ikke det er mange hunder som heter, og så har det jo en ganske fin norsk betydning også, som helt sikkert passer et Tallibanbarn! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har laget en lang liste med LOTR navn, og Øivind forkastet alle nå nettopp. Tusen takk til han liksom. Men har mer jeg kan undersøke heldigvis.

Selv liker jeg Hast litt :aww: Ville egentlig ikke kalle han opp etter Legolas , men skal smake litt til på Lego. Passer det til en Kelpie da?

Skal også vurdere å beholde valpenavnet, avhengig av hvem det blir.

Men jeg pleier å ha det sånn med navn at når jeg har det så vet jeg det.. det sier liksom litt pang!

Men har ikke den følelsen enda i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jippi :lol:

Nå har jeg 'løpt' hjem fra jobb for å skynde meg å skrive dette.

Det blir Balrog ;):aww::lol:

58445_10150266714455072_834435071_14782665_3690834_n.jpg

dsc05403.jpg?w=982

dsc05404.jpg?w=982

Jippi! Han har vært favoritten min (men jeg likte to andre veldig godt og) veldig lenge nå ! :hyper:

De to siste bildene tok jeg rett etter Jeanette sa at det kanskje ble han :hyper:

Og jeg har hele tiden tenkt at den fargen det er på halsbåndet han, er den fargen jeg ønsker å bruke mye til valpen min! Litt sånn blåturkis.. så det kunne jo bare ikke passet bedre :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! ;) Jeg syns Balrog er kjempetøft, men det er kanskje litt tungt å si sånn til vanlig? (Jeg hadde endt opp med å kalle ham Rågg! :hyper:)

Men det er jo mange muligheter til å finne andre navn som har med Balrog å gjøre... For eksempel sier Gandalf "flame of Udûn" til balrogen i Moria, og siden bestemor heter Blaze kunne det jo være gøy med et flamme-/gnist-/ild-/glød-navn. Det er bare å rote seg bort på Wikipedia, med andre ord. :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, for en flott liten fyr

Takk :lol:

Gratulerer! Så flott at det ble "vår" favoritt! :lol:

Jeg gleder meg kjempemye til vi skal dra med oss Ikke og Balrog (funnet navn forresten?) opp til Maridalen og på lydighetstreninger

Ja :) Det gleder jeg meg også veldig til :P

Grattis! Det blir så gøy å følge med videre på disse småttingene!

Nyyydelig liten tass! :D gratulerer :P

Dere er en heldig gjeng med kommende ekorn eiere.Gratulerer så mye :lol:

Rettet til gjeng... :P

Takk :P

Åååh, gratulerer! Synes han skal hete Roger :P;) ;) :P Han er bare helt nydelig. Dette blir morro!

:P

(Oppdretter mener at Balrog egentlig er ett fint navn, men kjenner at det fort hadde blitt til at man sier "Balla" som forkortelse :P:P

Huffda :P

Så gøy! :P Jeg syns Balrog er kjempetøft, men det er kanskje litt tungt å si sånn til vanlig? (Jeg hadde endt opp med å kalle ham Rågg! :P)

Men det er jo mange muligheter til å finne andre navn som har med Balrog å gjøre... For eksempel sier Gandalf "flame of Udûn" til balrogen i Moria, og siden bestemor heter Blaze kunne det jo være gøy med et flamme-/gnist-/ild-/glød-navn. Det er bare å rote seg bort på Wikipedia, med andre ord. :P

Det er litt tungt det er det.. Men det er det jeg har vent meg til at han heter, så får se. Kommer til å slå meg løs på Wikipedia ja, og finner jeg ikke noe bedre så har han jo et navn allerede :P

Gratulerer! Kan tenke meg det var et skikkelig høydepunkt å endelig få vite hvem som skal bli din! :P

Å jeg er superhappy! Akkurat han jeg håpet på og!

Gratulerer :P Så nydelig han er ;)

Takk :P

Må bare kopiere noe Jeanette skrev til meg på mail om valpene for en stund siden. (håper det er greit.)

Balrog er bare Happy han. Logrer hele tiden, veldig slikke-logre "hallo" på meg. Leker og spretter rundt. Virkelig veldig uproblematisk. Har alt begynnt å jage litt gjenstander som trekkes sakte langs bakken. Ikke noe å utsette på eksteriøret.

:hyper: :hyper: :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...