Gå til innhold
Hundesonen.no

Salukivalper


Tøfflus

Recommended Posts

  • Svar 255
  • Created
  • Siste svar

Kjære ærede soniser!

Jeg har den glede av å fortelle dere at en av disse vakre sorte gutta skal bli MIN! Jaaaa! Dere leste riktig! MIIIIN (Okei da, han skal deleies :wub: ) Så vår da! :lol:

Foreløpig favoritt er gutt 2 og silvervalpen :lol: YAY! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ærede soniser!

Jeg har den glede av å fortelle dere at en av disse vakre sorte gutta skal bli MIN! Jaaaa! Dere leste riktig! MIIIIN (Okei da, han skal deleies :lol: ) Så vår da! :lol:

Foreløpig favoritt er gutt 2 og silvervalpen :D YAY! :wub:

Grattis! :lol:

Jeg føler at det er stor kontrast mellom mops og saluki :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så moro Synnøve!!

Deleie med Tøfflus? Hvorfor sort hann? (annet enn at de er nydelige :wub: )

Trodde liksom Tøfflus var in løv med den brune tispa :lol:

Utstilling???? Skal bli kjempespennende å følge med på hvem det blir!

Flotte bilder btw- og nydelige valper!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Kjære ærede soniser!

Jeg har den glede av å fortelle dere at en av disse vakre sorte gutta skal bli MIN! Jaaaa! Dere leste riktig! MIIIIN (Okei da, han skal deleies :lol: ) Så vår da! :wub:

Foreløpig favoritt er gutt 2 og silvervalpen :lol: YAY! :D

Ognåblejegikkemissuneligidetheletattda :lol:

Grattis så mye! Og jeg krever å få se masse bilder av gullgutten altså :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! :lol:

Jeg føler at det er stor kontrast mellom mops og saluki :D

Pshyyt! De er akkurat like Elegante.. :lol: Rriiight! :lol:

Åh, så moro Synnøve!

Deleie med Tøfflus? Hvorfor sort hann? (annet enn at de er nydelige :lol: )

Trodde liksom Tøfflus var in løv med den brune tispa :wub:

Utstilling???? Skal bli kjempespennende å følge med på hvem det blir!

Flotte bilder btw- og nydelige valper!

Takk for det! :lol:

Ja, Tøfflus eller Evy (biscotti oppdretteren) Sort hanne... joo.. Jeg vet liksom ikke. Sjokoladeguttene var tatt da jeg alt innså at jeg bare MÅTTE ha en :lol: Så da ble det sort da.. Merker jo nå at jeg ikke ser på bildene av sjokoene engang :D er så forberedt på sorting at jeg tror jeg plager livet av Astrid her *ler*

Tror frk brun blir boende hos biscotti :D

Utstilling ja! Han er så si påmeldt valpeshow allerede.. :D Stord/Fitjar Hundeklubb 13/14 nov. 4 mnd og 1 uke gammel... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ærede soniser!

Jeg har den glede av å fortelle dere at en av disse vakre sorte gutta skal bli MIN! Jaaaa! Dere leste riktig! MIIIIN (Okei da, han skal deleies :lol: ) Så vår da! :lol:

Foreløpig favoritt er gutt 2 og silvervalpen :wub: YAY! :D

Det forklarer litt mer av navneletingen ja :lol: Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ærede soniser!

Jeg har den glede av å fortelle dere at en av disse vakre sorte gutta skal bli MIN! Jaaaa! Dere leste riktig! MIIIIN (Okei da, han skal deleies :lol: ) Så vår da! :lol:

Foreløpig favoritt er gutt 2 og silvervalpen :wub: YAY! :D

Men det er jo ikke en pug, det er just a dog! (Grattis! :lol: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ognåblejegikkemissuneligidetheletattda :wub:

Grattis så mye! Og jeg krever å få se masse bilder av gullgutten altså :lol:

*flir* skjønner deg VELDIG godt! :D Skal å hilse på de på Mandag.. Gleder meg bare piiittelitt! :lol:

Det forklarer litt mer av navneletingen ja :lol: Grattis!

:lol: Jaa! :lol:

Leter fortsatt etter navn da.. tror egentlig jeg har det.. men leter litt til tilfeller jeg finner noe enda bedre..

Da jeg tror fru oppdretter ikke var heelt fornøyd :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joo, må det - for de svartingene der kommer til å bli vanvittig nydelige - og her er det fult. Fult, sier jeg! :lol:

Jadda, jadda, men du kan vel hilse på dem for det vel...hihi.

Sånn om ca 10 år eller noe, for først skal jag ha et par grander til, kull også om det passer seg sånn, og SÅ kan jeg få sjokkolukis også. Men helt ærlig, går de som regel greitt overens med husets katt(er) eller ikke, innendørs spesielt tenker jeg på.

Det bruker ikke være noe problem så lenge kattene er der først og valpen er valp liksom. Og da er det også lettere når det kommer nye katter i hus, når den er vant. Onkel til valpene bor med en haug med katter, både som var der når han kom og som har flyttet inn etterpå :D Men naboens katter (og Toril sine, hilsen Indiana som faktisk er vokst opp med katter) er noe helt annet :wub:

Huff bildene ble jo helt rare.... noen som har tips?

Det fikset Synnøve :lol:

Jeg skal ha saluki neste gang... Og da ville jeg gjerne hatt den siste gutten der :D Men får vel vente noen år...

Skal du ha en brun tror jeg du må vente i maaaange år. Siste fødte brune i Norge var i 1993, men det har vært noen i Sverige og Finland, men ikke så sjoko, mer diluted. Men USA har en pen stamme med brune, farmor til valpene er fra en oppdretter med mye brunt i linjene :lol:

Jeg har den glede av å fortelle dere at en av disse vakre sorte gutta skal bli MIN!

Og derrrrrr..sprang bomben :lol:

Åh, så moro Synnøve!

Deleie med Tøfflus? Hvorfor sort hann? (annet enn at de er nydelige :lol: )

Trodde liksom Tøfflus var in løv med den brune tispa :lol:

Utstilling???? Skal bli kjempespennende å følge med på hvem det blir!

Flotte bilder btw- og nydelige valper!

Tøfflus skal nok beholde lille brun ja :D Men en hanne for evt fremtidig avel er heller ikke å forakte :D

Herlige :D En vakker dag skal jeg ha saluki :D

Det syntes jeg du skal ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ærede soniser!

Jeg har den glede av å fortelle dere at en av disse vakre sorte gutta skal bli MIN! Jaaaa! Dere leste riktig! MIIIIN (Okei da, han skal deleies :lol: ) Så vår da! :lol:

Foreløpig favoritt er gutt 2 og silvervalpen :D YAY! :wub:

Åhhh gratulerer så masse :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...