Synnikken Skrevet 28. Juli 2010 Rapporter Skrevet 28. Juli 2010 Aww... :P Gratulerer med etter min mening den søteste lille salukivalpen Tusen takk for det! Ja, jeg er heeelt enig! Ja, denne valpen får nok et "fælt" hjem Ååå, det bildet vil jeg ha til siden min. Og kommentaren var skikkelig treffende, den skal med *flirer* Stakkars voffen! Jeg skal plage livet av han med å ta bilder av han heeele tiden, stakkars salukivalpen det jaaa.. Glemte å skrive at de innehoder Karamell også Noe så nydelig Jeg blir en smule misunnelig her merker jeg! Gratulerer så mye med nydelig valp! Du har all grunn til å smile stort Det er jo sånn det skal være! Takk for det! Hele meg er bare ett eneste stort GLIS!
Raksha Skrevet 28. Juli 2010 Rapporter Skrevet 28. Juli 2010 Jeg er ikke misunnelig i det heletatt liksom. Ikke litt engang... Heldiggris!
Toril Skrevet 28. Juli 2010 Rapporter Skrevet 28. Juli 2010 Akkurat så lykkelig skal en fersk valpeeier se ut.Herlig Og nydelig valp såklart
Synnikken Skrevet 28. Juli 2010 Rapporter Skrevet 28. Juli 2010 Jeg er ikke misunnelig i det heletatt liksom. Ikke litt engang... Heldiggris! *flirer* Skjønner jeg godt! Takk for det ja, jeg er en heldiggris som får kjøpe valp! Akkurat så lykkelig skal en fersk valpeeier se ut.Herlig Og nydelig valp såklart Søt du er, er heelt enig med deg at han er nyydelig!
Wildah Skrevet 28. Juli 2010 Rapporter Skrevet 28. Juli 2010 Nyyyydelige valper Og for noen herlige bilder av deg og valpen, Synnøve Jeg er heller ikke "litt" misunnelig
Synnikken Skrevet 29. Juli 2010 Rapporter Skrevet 29. Juli 2010 Nyyyydelige valper Og for noen herlige bilder av deg og valpen, Synnøve Jeg er heller ikke "litt" misunnelig Hehehe, Jeg ser jo ut som en unge i snopebutikken *flirer* Takk Anette!
Tøfflus Skrevet 9. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2010 4 ukers bilder? De ble visst "borte", men om et t'øyelokk kommer 5-ukers takket være snille LinKr
xxx12345 Skrevet 9. August 2010 Rapporter Skrevet 9. August 2010 Først svartingene: Sort hanne 1, sølvgutten Sort hanne 2 Sort hanne 3 Sort jente 1 Sort jente 2 Så sjokkisbarna: Brun hanne 1 Brun hanne 2 Og tilslutt, vakkerjenta til Tøfflus
Synnikken Skrevet 9. August 2010 Rapporter Skrevet 9. August 2010 Njudeligene Gleder meg til å bli overfalt av noen uker
Banshee Skrevet 10. August 2010 Rapporter Skrevet 10. August 2010 har du sett noe så nydelig da... Føyer meg pent inn i rekken av de som er misunnelige på Synnøve
Synnikken Skrevet 10. August 2010 Rapporter Skrevet 10. August 2010 har du sett noe så nydelig da... Føyer meg pent inn i rekken av de som er misunnelige på Synnøve *fniser henrykt* hehehehhee, skjønner deg godt jeg
Lola Pagola Skrevet 10. August 2010 Rapporter Skrevet 10. August 2010 Ååå brun hanne 2 står jo som en liten gud! *vil ha* Leste for en nydelig knull *kremt*
Tøfflus Skrevet 10. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 10. August 2010 Tusen takk alle sammen Ja, de er virkelig fine og jeg er meget fornøyd med dem. Jevne er de og spiser godt, tykke, gode og blanke i pelsen. Og de sto tidlig godt nedpå bena sine og det er et bra tegn syntes jeg. Ikkeno slinger i valsen her nei
Hanna Skrevet 10. August 2010 Rapporter Skrevet 10. August 2010 Så flotte de har blitt! Vakre, vakre hunder den rasen Spørsmål: De ser så korthåret ut, kommer det lange behenget etter hvert? (Edit: endret ordlyd)
Synnikken Skrevet 10. August 2010 Rapporter Skrevet 10. August 2010 Så flotte de har blitt! Vakre, vakre hunder den rasen Spørsmål: De ser så korthåret ut, kommer det lange behenget etter hvert? (Edit: endret ordlyd) De vokser behenget på seg etterhvert ja Hvis du ser på ørene så kan du se at de alt er litt "Fluffy" der
civga Skrevet 10. August 2010 Rapporter Skrevet 10. August 2010 Kjempe FINE saluki babies! Har 3 favoritter, brune jenta, brun guttt 2 og sort gutt 1 Men alle sammen var fine!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar