Gå til innhold
Hundesonen.no

Salukivalper


Tøfflus

Recommended Posts

  • Svar 255
  • Created
  • Siste svar

Kjære ærede soniser!

Jeg har den glede av å fortelle dere at en av disse vakre sorte gutta skal bli MIN! Jaaaa! Dere leste riktig! MIIIIN (Okei da, han skal deleies :lol: ) Så vår da! :D

Foreløpig favoritt er gutt 2 og silvervalpen :lol: YAY! :lol:

Åhhhh, gratulerer :lol: Jeg er ikke misunnelig *fnise*

Og sort jente nummer en var ikke å forakte :lol::wub::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå kjekt at ene blir på sonen da! :lol:

Ja ikke sant :D

skikkelig sjokolade mums dette, gleder meg til å se de inlive.. :lol:

Du får ta deg en tur etterhvert vøtt. Hvis du klarer rive deg løs fra dine egne små whippsetipse-barn da :D

Hihihi! Jeg er forelsket i sølvgutten, jeg da. Så nå vet jeg hva jeg skal ha om en 15 års tid, da skal jeg ha en sølvjente.. :wub::D Nemlig.

*notere seg bak øret å produsere en sølvjente om ca 15 år*

Gratulerer så mye! Så gøy! Det blir jo litt kontrast fra den rasen du har da. hihi :lol:

En kort, en lang, en liten bolle, en stang... :lol:

Men det går så fint så for Boris er en liten racer han. Qui ble så forfjamset over farten at han "glemte" løpe etter han :lol:

Igår var jeg og besøkte dem igjen og du å du som de har vokst bare på en uke. Nå er de riktige små valper liksom. De stabber rundt, inn og ut av kassen sin, spiser ordenlig mat (hvis man kan kalle det å trynesnuse rundt i matskålen og bli full av mat over hele seg for spising da, fnis) og så oppmerksomme de er når man løfter de opp og koser da, ser på deg med sitt kloke blikk, gjesper litt og krøller seg godt sammen i armene dine og formelig ber om klapp og klø :lol: Man blir litt varm om hjertet når de kommer stavrende og søker deg med en gang man kommer i nærheten. Og mamma'en er like blid, hun vil også ha kos :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kort, en lang, en liten bolle, en stang... :lol:

Men det går så fint så for Boris er en liten racer han. Qui ble så forfjamset over farten at han "glemte" løpe etter han :lol:

Igår var jeg og besøkte dem igjen og du å du som de har vokst bare på en uke. Nå er de riktige små valper liksom. De stabber rundt, inn og ut av kassen sin, spiser ordenlig mat (hvis man kan kalle det å trynesnuse rundt i matskålen og bli full av mat over hele seg for spising da, fnis) og så oppmerksomme de er når man løfter de opp og koser da, ser på deg med sitt kloke blikk, gjesper litt og krøller seg godt sammen i armene dine og formelig ber om klapp og klø :wub: Man blir litt varm om hjertet når de kommer stavrende og søker deg med en gang man kommer i nærheten. Og mamma'en er like blid, hun vil også ha kos :D

*flir* husker det ja.. Boris luntetravde og så plutselig helikopter eller hva det nå var.. FULL fres! :lol: Stakkars Qui ble litt sånn "Hva skjedde nå?!?!?"

Gleder meg LIIITE til å besøke de på mandag nå jaa.. :lol:

*lader kamera*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bittelitt misunnelig på synnøve ja. Også svarting da - damen har smak! :wub:

Takker guder og andre høye makter for at det er helt nok med dyr her nå en stund. Ellers hadde jeg fort gjort noe dumt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bittelitt misunnelig på synnøve ja. Også svarting da - damen har smak! :lol:

Takker guder og andre høye makter for at det er helt nok med dyr her nå en stund. Ellers hadde jeg fort gjort noe dumt. :lol:

Teeenk så Kahlo hadde kost seg med en sprinterkompis da.. :D

*fniser* JA! Takk for det :lol: Gleder meg sååå til å få Caius i hus! Har kjøpt to halsbånd allerede... :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg vært og besøkt de herlige lukisbarna :lol: De er noen utrolig sjarmtroll alle sammen, likte godt den lille silvergutten :D

Valper er og blir søte, kanskje det blir en lukis på meg en gang i tiden, selv om det blir mange år til :wub: En blå/grå en :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var jeg og besøkte dem igjen og du å du som de har vokst bare på en uke. Nå er de riktige små valper liksom. De stabber rundt, inn og ut av kassen sin, spiser ordenlig mat (hvis man kan kalle det å trynesnuse rundt i matskålen og bli full av mat over hele seg for spising da, fnis) og så oppmerksomme de er når man løfter de opp og koser da, ser på deg med sitt kloke blikk, gjesper litt og krøller seg godt sammen i armene dine og formelig ber om klapp og klø :lol: Man blir litt varm om hjertet når de kommer stavrende og søker deg med en gang man kommer i nærheten. Og mamma'en er like blid, hun vil også ha kos :D

Hallo :wub: Huske å ta med denna kjerringa her :lol:

Nå er jeg hønemor *passe godt på snuseren sin*.

Hun og jodlern lekte ute og børnet rundt huset mens jeg drev på med Lady. Og så hører jeg et snuserhyyyyyyl fra andre siden av huset og kasko kommer alene. Etter litt kom Kahlo tuslende fra motsatt rettning. Så ikke noe galt på Kahlo og gjorde meg ferdig med Lady før jeg gikk for å se - da har hun krasjet i en strømtråd (uten strøm)og dratt isolatoren rett ut av stolpen. Ok - ser fremdeles ikke noe gæernt på Kahlo, så skrudde inn isolatoren igjen og gjorde meg ferdig, hadde en litt pjusk snuser i beina da. Så inn og kahlo drakk vann og brått lå det blod i skåla. :lol: Hun blør fra venstre nesebor... Snakket med vet. alt for jeg har aldri vært borti slik, og de sa jeg skulle se an et par timer, hvis det ikke gir seg så må hun sjekkes opp. Satse på at det går fort over. *liker ikke*

Huff da,følge med ja :D

Har jeg vært og besøkt de herlige lukisbarna :lol: De er noen utrolig sjarmtroll alle sammen, likte godt den lille silvergutten :lol:

Valper er og blir søte, kanskje det blir en lukis på meg en gang i tiden, selv om det blir mange år til :lol: En blå/grå en :D

:D :D Misunnelig ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg vært og besøkt de herlige lukisbarna :lol:

Din snik, tenk å benytte seg av at man er hovslager til huseier'n for en valpetitt *fnis*

Ååå, jeg og Toril vil også se lukisbebiser, Tøffedamen. :wub:

Hvor lenge blir du her nede du da? For de er jo litt små ennå, ikke det helt store å se på liksom...

Hallo :D Huske å ta med denna kjerringa her :lol:

Har ikke glemt deg da. Men sier som over, vente noen uker til så de er noe å hilse på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ærede soniser!

Jeg har den glede av å fortelle dere at en av disse vakre sorte gutta skal bli MIN! Jaaaa! Dere leste riktig! MIIIIN (Okei da, han skal deleies ) Så vår da!

Foreløpig favoritt er gutt 2 og silvervalpen YAY!

Grattis med superyndig lukisvalp! :D Mops og saluki, ja, det var jo litt av en kombo :wub: Hihi, vedder på at unge hr. Lukis kommer til å stortrives i mopseland :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge blir du her nede du da? For de er jo litt små ennå, ikke det helt store å se på liksom...

Har ikke glemt deg da. Men sier som over, vente noen uker til så de er noe å hilse på :D

Flott,jeg beholder Carina i hus noen uker til jeg :wub::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din snik, tenk å benytte seg av at man er hovslager til huseier'n for en valpetitt *fnis*

Hvor lenge blir du her nede du da? For de er jo litt små ennå, ikke det helt store å se på liksom...

Har ikke glemt deg da. Men sier som over, vente noen uker til så de er noe å hilse på :wub:

Haha noen goder må man vel ha :D Var utrolig nok der ikke for å sko i dag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha en brun tror jeg du må vente i maaaange år. Siste fødte brune i Norge var i 1993, men det har vært noen i Sverige og Finland, men ikke så sjoko, mer diluted. Men USA har en pen stamme med brune, farmor til valpene er fra en oppdretter med mye brunt i linjene :D

Fargen på pelsen er ikke så viktig, egentlig. (Selv om jeg må si denne er utrolig flott: http://saluki-norway.com/arkiv/register/noor_inca/noor_inca_alfa_romeo_visconti.html ) Synes bare akkurat den valpen så så fin ut :wub: Tror en saluki hadde passet fint sammen med basenjiene her. Det er absolutt noe å tenke på. Fine valper :lol: Synes mammen var pen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen på pelsen er ikke så viktig, egentlig. (Selv om jeg må si denne er utrolig flott: http://saluki-norway.com/arkiv/register/noor_inca/noor_inca_alfa_romeo_visconti.html ) Synes bare akkurat den valpen så så fin ut :wub: Tror en saluki hadde passet fint sammen med basenjiene her. Det er absolutt noe å tenke på. Fine valper :lol: Synes mammen var pen også.

Hihi, Whisky-gutten er fin han ja og vet du, han er kullbror til mamma'en til valpene :D

Saluki og basenji er knall sier Qui som syntes iaf Kee-Kee til Nowisclee var en spennede og morsom sak :lol: For ikke å snakke om da han besøkte Yodel-valper, de var jo bare :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ærede soniser!

Jeg har den glede av å fortelle dere at en av disse vakre sorte gutta skal bli MIN! Jaaaa! Dere leste riktig! MIIIIN (Okei da, han skal deleies ;) ) Så vår da! :banana:

Foreløpig favoritt er gutt 2 og silvervalpen :) YAY! ;)

Der ser du :P Jeg sa du skulle slå til nå! Gleder meg til å møte den langbeinte, for det skal jeg! :banana: Gratulerer forresten! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR INTERNETT!

Yeye! :P Men hverfall! Mandag etter mye toging var jeg påplass, Astrid var med hun også altsååå! men halloo!

Fikk kravlet meg oppi valpegrinden, der jeg ble overfalt av en liten gjeng småtroll som ville ha KOOOOS! NÅ! :P Var vel en 4-5 stk som prøvde å kravle opp på fanget mitt samtidig. :P Etter å ha kost å klappet mest av alt på de tre sorte gutta så skulle jeg jo velge meg en da. Må jo innrømme at utifra bilder var jeg veldig forelsket i den største black tan gutten. Men slik skulle det ikke bli nei. Han som absolutt SKULLE opp på fanget, som sutret når jeg satt han ned og som måtte smake litt på nesetippen min var sølvgutten :P Jeg var absolutt solgt! Som Kristin så fint sa "Han har valgt deg han" Jooda, hjertet smeltet og det var vel kjærlighet ved første blikk sånn egentlig.

Så om 5-6 uker blir sølvgutten som skal hete Caius bergenser! :P Jeg har betalt depositum for han og skaffet meg overnatting til hentingen så dette skal gå sååå fint så! :P Gleder meg bare "LITT"

Skal bare laste noen bilder inn i bøtten så kommer det klissebilder av meg og Caius, samt bilder av en overlykkelig meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...