Gå til innhold
Hundesonen.no

Salukivalper


Tøfflus

Recommended Posts

  • Svar 255
  • Created
  • Siste svar

Hadde jeg fått han der levert på døra hadde jeg jaggu ikke klart å si nei altså. Noe så fantastisk nydelig. :hmm: Heldigvis er jeg blakk, så kan ikke engang reise for å "se" på han. :icon_redface:

Men jeg er ikke så blakk at jeg ikke kan spandere en tog-billett på han :icon_redface:

Lille "løve" er bare helt herlig han. Størst av gutta, men også den roligste og mest kosegrisete. Har du først fått han på fanget limer han seg fast, hihi.

Tusen takk til alle for hyggelige :whistle: kommentarer :hmm:

Idag har jeg besøkt dem igjen og gjett om det er futt og fart i dem nå da. De suser rundt i hagen og jeg ler meg halvt ihjel av dem, de gjør så mye rart.

Og på alle gutta kjente jeg steinene, jiiiipppiiiiiiiiiii :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er ikke så blakk at jeg ikke kan spandere en tog-billett på han :icon_redface:

Lille "løve" er bare helt herlig han. Størst av gutta, men også den roligste og mest kosegrisete. Har du først fått han på fanget limer han seg fast, hihi.

Huff - jeg må seriøst slutte å lese denne tråden! Men du må hvertfall si fra om han kommer til Rena, så han ikke blir sittende på toget til røros eller trondheim. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen mill takk, igjen, LinKr for at du gidder legge ut for meg :cry:

Det var litt vrient å få dem til å stå pent alle sammen idag. Midt i foto-session fant en av hestene ut at den skulle springe litt og det bråker litt når x-antall kg hest dundrer i bakken. Og det syntes små lukis-valper var bittelitt skommelt så da må man vri seg litt kålmarkete rundt på bordet. Men det gikk da på et vis :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...