Gå til innhold
Hundesonen.no

En liten heeler gutt


tm100001

Recommended Posts

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Åå, gratulerer! Han var nydelig.. :D

Det ble valp på deg og, kjempemorsomt! Valpene våres er nesten jevngamle da. Kanskje vi blir å treffes en gang :D

Altså, han heter Nidar nå? Kan du ikke beholde det navnet? Synes det var søtt. Brun er han enda, som sjokolade :D

Gratulerer med valp! Han er jo bare så nydelig og brunfargen på heeler er jo bare finest! Så kult at valpen min og din er akkurat like gamle, begge født 11. mai! :D Gleder meg til å ha valpetreff og hilse på din hjerteknuser! :innocent:

Tusen takk begge to! Så vidt jeg kan se bor jo alle oss i Finnmark med jevngamle valper? :D Kanskje avtale møte sammen?

Gratulerer så mye, heeler virker som en HERLIG rase, og jeg er ikke i tvil om at det er en ypperlig rase for deg! Gleder meg til å se og høre masse om han!

Tusen takk Aya! :D

Åååå så gøy! Skal rote gjennom skuffen av gamle ting fra Tinka. Det er jo ca. samme størrelse, brukte ihvertfall noe av hennes på en heeler jeg passet en liten stund. Så kanskje jeg kan sende oppover :D

Ellers må jeg bare si gratulerer! Du kommer til å få det kjempeflott, også får du bare slappe av og nyte valpetiden før sonen kommer med krav her!

Takk! :D Det hadde vært supert, selv om jeg tror jeg har det meste nå :D

Jeg synes jo den bør få et Nidarnavn; Stratos, Crispo, Laban? Ellers kunne han jo hett Adam :D

Skal google litt nidar jeg :banana: Adam, huff nei, flere pleier å erte meg med Eva og Adam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo den bør få et Nidarnavn; Stratos, Crispo, Laban? Ellers kunne han jo hett Adam :banana:

Stratos og Crispo falt jeg fullstendig for! Bra jobba, Caroline :innocent: Laban er kanskje det ultimate navnet for en ordentlig jobbehund? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et morsomt navn :P tror ikke jeg har hørt det før heller!

Se under.

Grattis med valpis :lol: så fick du den sötaste valpen i kullen :P

Glädjer mig till bilder av valpen din :D Lycka till!

Takk! :P

Joa, vi kunne sikkert arrangert et møte :D

Tips var morsomt det! :lol: Ellers var jo Crispo fint!

Tror jeg har bestemt meg for navn! Crispo! :D Ikke helt min smak, men fant ikke på noe bedre :D

Kjøpte forresten en ny sykkelvogn på tilbud på G-sport i dag. Har jo selvfølgelig ikke bil, så må bruke sykkel til å komme meg rundt. Nå blir det masse sosialisering og fine turer langt unna :D

Har vært litt dårlig til å legge ut bilder, men her kommer noen:

32545_436559392558_580212558_610619.jpg

Mamma Ellie :D

juni2010127.jpg

juni2010120.jpg

juni2010137.jpg

juni2010161.jpg

juni2010255.jpg

juni2010222.jpg

30w6pet.jpg

10xddsx.jpg

1i0j1v.jpg

29v00nb.jpg

Mange bilder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke sonen sier nei takk til bilder av verdens fineste Crispo! :D Digger navnet btw! Og det er bare å legge ut flere bilder av finingen om du har ^^ *meg vil se, meg vil se*

:lol: Dette var de fineste jeg fant tatt i juni. Oppdretteren skulle ordne flere oppstillingsbilder, håper de kommer snart :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, søte Crispo! :lol: Gleder meg til flere bilder av finingen! :lol:

:D

Men seriøst, Adam hadde jo vært kjempemorsomt! Fint navn er det og :P

Ikke kall ham Crispo hvis du ikke er 100% fornøyd med det, du har tid på å bestemme deg for noe, og husk du skal ha ham leeenge :D

Adam :P Crispo er greit det altså, men jeg liker f.eks. Spectra bedre, siden det har en spesiell betydning (sol/solskinn?). :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Adam :D Crispo er greit det altså, men jeg liker f.eks. Spectra bedre, siden det har en spesiell betydning (sol/solskinn?). :D

Hvorfor vil du ikke kalle ham Spectra da?

Må si at jeg angrer litt på at jeg måtte velge navn før jeg møtte Tinka, for jeg innser jo nå at Kula hadde passet mye bedre. Men det er jo ingenting å gjøre med det :lol: Syntes jo Tinka er et kjempepent navn da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men det er det jeg mener, ikke ta et navn du synes er "helt greit", se deg om etter noe du føler klaffer for deg? Men for all del, ikke noe galt med Crispo altså, hvis det er det du vil han skal hete :lol:

Hmm. Skal tenke på andre navn jeg :D

Jeg pleier å like navn fra filmer/serier/blader, f.eks. heter jo katta mi Pusur. Forslag? :P Evnt. spesielle navn som betyr noe som kan passe med en brun heeler :D

Edit:

Hvorfor vil du ikke kalle ham Spectra da?

Må si at jeg angrer litt på at jeg måtte velge navn før jeg møtte Tinka, for jeg innser jo nå at Kula hadde passet mye bedre. Men det er jo ingenting å gjøre med det :D Syntes jo Tinka er et kjempepent navn da!

Spectra er en sheltietispe jeg kjenner godt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Skal tenke på andre navn jeg :D

Jeg pleier å like navn fra filmer/serier/blader, f.eks. heter jo katta mi Pusur. Forslag? :D Evnt. spesielle navn som betyr noe som kan passe med en brun heeler :lol:

Edit:

Spectra er en sheltietispe jeg kjenner godt :lol:

Gratulerer med den lille brune ^^

Du kan jo matche navnene til katten og hunden. Jølle! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok nå ser jeg at jeg nettopp kom hjem fra lang tur! Spectra er vel litt mer et jentenavn! hahaha uffameg.

Tja, du har jo Bolt, og Buddy, Pongo (101 dalmatinere)

Hmm... Tro om det finnes noe fint på latinsk :D

Gratulerer med den lille brune ^^

Du kan jo matche navnene til katten og hunden. Jølle! :lol:

Takk! :lol:

Jamen det er en stor brun her som heter Jølle alt :D Selv om han nok ville drept katten om han fikk sjansen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE velg et navn du ikke er hundre prosent fornøyd med!

Latinske navn:

Felix - den lykkelige

Filip - han som liker hester

Bellus - snill

Basil - kongelig/kommer fra kongelige linjer- gode linjer

Castor - gresk, bever, hannvalp som liker å tygge på ting?? :) I tillegg er jo beveren brun da, så ... hehe.

Crispin - gutt med krøllete hår :whistle:

Damian - gresk,"gutt som temmer" eller noe sånt noe

Fidel - trofast

Philo - gresk, snill/mild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er en tur i K.nes så tenkte jeg skulle dra innom og se litt :)

Hva med Balto? Lederhunden på Gunnar Kaasens spann som kjørte siste etappe av serumløpet til Nome.

Da møtes vi sikkert. ;) Jeg er der fra kl. 8 på morgenen. Skal kjøre fra Vadsø kl. 5 :whistle:

Valget falt på Crispo :)

Edit: Hmm... Crispo går greit det, er kjempedårlig på å finne navn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...