Gå til innhold
Hundesonen.no

En liten heeler gutt


tm100001

Recommended Posts

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Nei så utrolig trist! Men godt det ble oppdaget nå hvertfall. Synes det er lurt av deg å ikke ta han da.

Se deg om etter en sheltie du. Er jo mange oppdrettere som holder på aktivt med sine hunder så det dukker nok opp en bra kombinasjon for deg. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så utrolig trist! Men godt det ble oppdaget nå hvertfall. Synes det er lurt av deg å ikke ta han da.

Se deg om etter en sheltie du. Er jo mange oppdrettere som holder på aktivt med sine hunder så det dukker nok opp en bra kombinasjon for deg. :lol:

Takk! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var jo bare kjempetrist å høre, men jeg synes du er utrolig moden og reflektert i ditt valg om å ikke kjøpe valpen nå selv om du har gledet deg. Det står det stor respekt av :lol:.

Håper uansett at du finner DIN valp en dag, selv om det ikke blir i år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var jo bare kjempetrist å høre, men jeg synes du er utrolig moden og reflektert i ditt valg om å ikke kjøpe valpen nå selv om du har gledet deg. Det står det stor respekt av :whistle:.

Håper uansett at du finner DIN valp en dag, selv om det ikke blir i år :thumbs:

Tusen takk Siri :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var jo bare kjempetrist å høre, men jeg synes du er utrolig moden og reflektert i ditt valg om å ikke kjøpe valpen nå selv om du har gledet deg. Det står det stor respekt av :).

Håper uansett at du finner DIN valp en dag, selv om det ikke blir i år :)

Enig med Siri. :) Fryktelig synd dette, men ønsker deg lykke til videre i letingen etter din valp. Gleder meg til å se hvem det blir. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var jo bare kjempetrist å høre, men jeg synes du er utrolig moden og reflektert i ditt valg om å ikke kjøpe valpen nå selv om du har gledet deg. Det står det stor respekt av :).

Håper uansett at du finner DIN valp en dag, selv om det ikke blir i år :)

Helt enig - det er jammen ikke lett å si nei til en søt valp, så jeg synes du er kanonflink som klarer å holde hodet kaldt og ha is i magen og heller venter til den "perfekte" valpen dukker opp. Du må ha masse lykke til å letingen etter den - jeg er sikker på at den kommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så dumt! :( Det var virkelig synd :) Massemasse lykke til videre!

Enig med Siri. :) Fryktelig synd dette, men ønsker deg lykke til videre i letingen etter din valp. Gleder meg til å se hvem det blir. :D

Helt enig - det er jammen ikke lett å si nei til en søt valp, så jeg synes du er kanonflink som klarer å holde hodet kaldt og ha is i magen og heller venter til den "perfekte" valpen dukker opp. Du må ha masse lykke til å letingen etter den - jeg er sikker på at den kommer! :)

Tusen takk alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...