Gå til innhold
Hundesonen.no

En liten heeler gutt


tm100001

Recommended Posts

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer, jeg er utrolig glad på dine vegner! :P Det hadde nok vært mye å vente på valp i flere år, og dessuten tror jeg og det var ment at du skulle få heeler. Husker godt at du siklet på dem i fjor! :P Jeg satt faktisk å tenkte på det her om dagen. "Skulle ikke Eva ha heeler?" :) Den brunevar bare såå søt, gleder meg til å følge med i oppveksten! :D Og masse lykke til! (og det er veldig sjelden jeg bruker mer enn et utropstegn!) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Paws, dette har du ventet lenge på, og endelig var det din tur! :P Det var nok ment at det skulle bli heeler på deg, rett og slett.

Nydelig liten tass, herlighet! :)

Takker! :P

Gratulerer! :P :P :P :P Så GØY Eva! Også den brune :D

Wee! Ja! :D

Edit:

Gratulerer, jeg er utrolig glad på dine vegner! :D Det hadde nok vært mye å vente på valp i flere år, og dessuten tror jeg og det var ment at du skulle få heeler. Husker godt at du siklet på dem i fjor! :D Jeg satt faktisk å tenkte på det her om dagen. "Skulle ikke Eva ha heeler?" :D Den brunevar bare såå søt, gleder meg til å følge med i oppveksten! :D Og masse lykke til! (og det er veldig sjelden jeg bruker mer enn et utropstegn!) :D

Takk! :D

Jeg har nesten fått prestasjonsangst jeg. Hva om atte hvis om atte :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UUtroolig nydelig :P

Skal du på valpebesøk før du henter?

Takk! :P Tror ikke det gitt. får jo sett valpene når jeg henter, og det blir den brune uansett. I tillegg skal jo Ida besøke dem for meg! :D

Gratulerer så mye med fineste lille valpen av fineste rasen ;)

Moro at det blir fler av dem her inne.

Gleder meg til masse fine bilder av den vesle ettersom han vokser opp.

Tusen takk! :D

Grattis så mye med valpevalget :D. Han så jo aldeles bedårende ut (og ja, jeg synes de brune heelerne er finest, jeg :D).

Tusen takk :)

"Nesten" - jeg skal på oppdrag armert med videokamera og liveoverføring nordover :innocent::banana:

:D:P

Gratulerer :D Også med den nydeligste fargen. Skikkelig sjarmis det der :P

Takk! :D

Gratulerer så mye :D Nydelig liten sak altså :P

Tusen takk! :D

gratulerer :P

Takk! :D

Moro at dere liker han :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, gratulerer! Han var nydelig.. :innocent:

Det ble valp på deg og, kjempemorsomt! Valpene våres er nesten jevngamle da. Kanskje vi blir å treffes en gang :banana:

Altså, han heter Nidar nå? Kan du ikke beholde det navnet? Synes det var søtt. Brun er han enda, som sjokolade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med valp! Han er jo bare så nydelig og brunfargen på heeler er jo bare finest! Så kult at valpen min og din er akkurat like gamle, begge født 11. mai! :banana: Gleder meg til å ha valpetreff og hilse på din hjerteknuser! :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, heeler virker som en HERLIG rase, og jeg er ikke i tvil om at det er en ypperlig rase for deg! Gleder meg til å se og høre masse om han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så gøy! Skal rote gjennom skuffen av gamle ting fra Tinka. Det er jo ca. samme størrelse, brukte ihvertfall noe av hennes på en heeler jeg passet en liten stund. Så kanskje jeg kan sende oppover :innocent:

Ellers må jeg bare si gratulerer!! Du kommer til å få det kjempeflott, også får du bare slappe av og nyte valpetiden før sonen kommer med krav her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...