Gå til innhold
Hundesonen.no

Pek og klikk spill. Exit room

Kaja

Recommended Posts

• Svar 172
  • Created
  • Siste svar

safen nekter å åpne seg, jeg har quadrupel sjekket tallene, jeg har tilogmed tatt til venstre istedetfor høyre... men intet funker.. er kjapp i vendingen og lar den få tid til å registrere at den er på 10 og 40 og 3 og 56. men nei! hjeeeeelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med safen på venstre side jeg altså...

jeg har

EB

AF

E-lyse blå

B-Brun

A-Blå

F-Grønn

Hjelp! :whistle:

Du skal ha nr 3 turkis, nr 4 grønn, nr 6 blå og nr 7 eh brun?? Tror ikke min hadde brun, men du er sikkert enig med deg selv! :D

Nå har jeg forresten delvis jukset meg ferdig (I haaaate myself! :lol:) og ble overrasket over hvor mye man hadde brukt for det infrarøde (eller hva det nå kalles) lyset til. Ble sliiiiten i hodet mitt, jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha nr 3 turkis, nr 4 grønn, nr 6 blå og nr 7 eh brun?? Tror ikke min hadde brun, men du er sikkert enig med deg selv! :D

Nå har jeg forresten delvis jukset meg ferdig (I haaaate myself! :D) og ble overrasket over hvor mye man hadde brukt for det infrarøde (eller hva det nå kalles) lyset til. Ble sliiiiten i hodet mitt, jeg! :D

Brun/rød/gul what ever :) haha Tuuuuuusen takk :whistle: Det gikk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå skjønt at det er noter.. CDEFGAH men hva er B ?:S

Man kaller det B på engelsk. Sånn historisk *si med lærerstemme* så het det i utgangspunktet b, men så var det noen som slurvet litt med skrivemåten (man skreiv jo for hånd på den tiden) og så trodde andre at det sto h isteden. So seier soga iallefall. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil ikke den høyre boksen åpne seg! aargg.. jeg har jo terningen og blackligthen og taster inn tallene som vises der i rekkefølgen til fargekoden i boksen.. :P

Det er en grunn til at de sitter på en terning. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Men jeg står fast allerede jeg. Hva skal jeg bruke den lange stanga til? Og den røde blyanten. Og hva skal jeg med den sommerfuglen? HÆ? :banana:;):)

Paraplyen, mener du?

Og resten er jeg like lost på... også kattene og kaninen :banana: Mai ikke skjønna bæret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
    • Takk for utfyllende svar og gode råd!  Hvis vi skulle se på en mindre hund, er det noen raser du vil anbefale da?   Hvis vi lener mot spaniel: vil en cocker spaniel eller springer spaniel være et bedre valg? 
    • Har jobbet i kafé tidligere, og etter det jeg kan huske så benyttet vi oss av et spesifikt middel for å bløtlegge bestikk i noen minutter før steamer. Het vel «Dip-It» eller noe sånt.
    • Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
  • Opprett ny...