MegaMarie Skrevet 20. April 2011 Rapporter Share Skrevet 20. April 2011 OB: Du er min helt! Takk for fine ord. Og ja, det finnes en hel haug med ting jeg virkelig ikke kan/er dårlig på! Det tror jeg ikke på Mikke var kjempe kult når han smilte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 20. April 2011 Rapporter Share Skrevet 20. April 2011 Morsomt smilebilde! Ellers så måtte jeg bare bla tilbake til det valpebildet med esken, og det var bare utrolig fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 20. April 2011 Rapporter Share Skrevet 20. April 2011 Fine Mikke Herlig smilebilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 20. April 2011 Rapporter Share Skrevet 20. April 2011 ÅÅÅ sånn smile kunne basenjien gjøre også, men har aldri sett Strider gjøre det samme. Nydelig han er Mikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 20. April 2011 Rapporter Share Skrevet 20. April 2011 SÅ mange flotte bilder av flotte Mikke. For noen øyne han har. Man kan jo virkelig se på blikket hans når han er glad, fornøyd, fokusert, irritert og engasjert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 20. April 2011 Rapporter Share Skrevet 20. April 2011 Han ser så utrolig flott og lykkelig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 20. April 2011 Rapporter Share Skrevet 20. April 2011 SÅ mange flotte bilder av flotte Mikke. For noen øyne han har. Man kan jo virkelig se på blikket hans når han er glad, fornøyd, fokusert, irritert og engasjert! Tenkte akkurat det samme. Nydelige Mikke Og kjempe fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 4. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2011 Morsomt smilebilde! Ellers så måtte jeg bare bla tilbake til det valpebildet med esken, og det var bare utrolig fint! Fine Mikke Herlig smilebilde! ÅÅÅ sånn smile kunne basenjien gjøre også, men har aldri sett Strider gjøre det samme. Nydelig han er Mikke! Tusen takk! Han er ganske herlig, ja! SÅ mange flotte bilder av flotte Mikke.For noen øyne han har.Man kan jo virkelig se på blikket hans når han er glad, fornøyd, fokusert, irritert og engasjert! Tenkte akkurat det samme. Nydelige Mikke Og kjempe fine bilder! Jeg blir fascinert! Jeg synes jeg nesten ikke ser annet enn «spinnvill» og «blond»! Fire av valpene møttes i dag til et lite kulltreff: Mikke i front og rumpa til broren Max. Mikke og Katla som er virkelig like, både inni og utvendig! Det skjedde mer enn én gang at jeg tok feil av dem! (og for å være ærlig så er jeg ikke sikker på hvem som er hvem her heller..) MammaKillja og lille Kelly som er bare 11 kg! Begge gutta ligger på rundt 20-21 kg mens Katla er rundt 16-18 kg. Max i bakgrunnen, Mikke og Katla. Søskenkjærlighet! Mikke og Katla kom virkelig godt overens. Ellers røntget vi både hofter og albuer på fredag. Jeg glemte selvfølgelig å ordne med forhåndsbetaling, så nå går jeg rundt, fryktelig nervøs, biter negler og forbanner ventetiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 4. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2011 Han er nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2011 Så gøy med kenneltreff! Krysser fingrene for fine bokstaver! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 24. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2011 Krysser fingrene for fine bokstaver! Takk for kryssing av fingre, det hjalp tydeligvis! Fikk de gode nyhetene i dag, og Mikke er fri både foran og bak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 24. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2011 Jey, gratulerer! Vakre Mikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 24. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2011 Gratulerer Mikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 24. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2011 Hærlig. Var så koselig å ha ham her i uken som var. Fin gutt han. Klem fra stolt oppdretter :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 24. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2011 Så bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 24. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2011 Gratulerer så mye, han er virkelig fin! Du tar også utrolig fine bilder, veldig inspirerende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2011 Grattis med fine bokstaver! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 28. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2011 Takk igjen for gratulasjoner! Jeg regnet jo med at det skulle gå bra, men det er jo alltid godt å få det bekreftet! Ellers innser jeg at det er jo et lite århundre siden sist gang jeg oppdaterte tråden og hel masse har skjedd. I juni var det MH og en skikkelig runde med magesjau. Antagelig fikk han i seg noe giftig på Ekeberg da vi var der. I juli var det agilitykurs og Sverigeferie i tre uker. Deilig, deilig, deilig! På høsten begynte vi på ukentlige treninger med FBK sammen med «Grim». I oktober tok vi og Maria (med Ella og Opsis) turen til det glade Sørland og runderingkurs med Amokk. Utrolig artig og det blir garantert flere kurs med Amokk i fremtiden! I november var det tid for kastrering. Skjerm var ikke aktuelt og ro var ikke et ord Mikke hadde hørt om. Da var lykken stor da han endelig fikk løpe igjen! Nå er giraffMikke blitt 1,5 år, på god vei mot 2 år. Fortsatt en skikkelig rakker, sånn passe blond og en veldig artig sak. Gleder meg masse til all moroa i 2012! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Er litt sent innom denne tråden også jeg, men det var jo mye nytt Fine Mikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Flott gutt Den selen var utrolig fin på han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Må si det samme som Marthe! Fargene på selen passet utrolig bra på han. Kjempe fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2012 Takk alle! Det med selen var virkelig ikke planlagt. Jeg er bare ikke glad i «jentefarger» og tilfeldigvis så passet blå også veldig godt til Mikke! I dag fyller Mikke Mus 2 år og jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skulle gjort uten den gærningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2012 Gratulerer med dagen, Mikke! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2012 :lol: Er det fra dagens tur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2012 :lol: Er det fra dagens tur? Yepp. Fikk et par ok gitt. Bikkja de er rar, sånn i tilfelle du ikke visste det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts