Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenvalp


minstemann

Recommended Posts

Selv om det virker som en evighet til midten av april... så drister jeg meg til å lage en liten valpetråd. Jeg skal nemlig til Orkanger jeg, og hente en liten (alt er jo relativt da, for hun vil jo være større enn Salza alt når jeg henter henne) springervalp.

Den lille frøknen skal hete Freidig på pent, og vi her på sonen har jo fulgt dette kullet fra starten av.

Den lille frøkna skal først og fremst bli brukshund når hun blir stor, og så blir det nok litt lydighet og agility også. Dessuten gleder jeg meg til å ha en hund med litt størrelse på, sånn at den kan både trekke litt og kløve litt. Dessuten har jeg tenkt å stille henne litt ut, og har vel regnet meg ut til at vi rekker finfint å bli nordisk juniorvinner på Lillestrøm i november :blink::blink:

Men det er jo lenge til, først og fremst må hun vokse seg stor nok til å flytte bort fra mamma og søskner og hit til oss på Tjensvoll.

Bilder må man jo ha, og ettersom det ikke er helt bankers hvem av dem det blir -så stjeler jeg Huldras oversiktsbilde:

Dag26-27%20023%20copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

:D

Altså, det ville jo vært forferdelig gøy, men kanskje litt mye å håpe på med første kullet eller? :blink: Men for all del - still! :blink:

Så gøy! Vi forventer hyppige oppdateringer og bilder om hvordan det går med Tullabebisen :D

Jeg også! :blink: Blir utrolig moro å følge med!

Springerbabyer på to-tre måneder er noe av det søteste - det mener jeg helt opprikig! :blink: Venter på bilder jeg nå :)

Bilder har hun jo ikke ennå, de er det jeg som sitter på. Hun vet heller ikke hvilken som blir hennes enda, siden hun skal ha tispe, og vi ikke har bestemt oss enda heller. Men vi er i alle fall foreløpig enige om hvilken som skal dit - så krysser vi fingrene for at hun holder seg sånn! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååh! Så utrolig stas :blink: Jeg venter med deg :D

Og så lenge det er å vente...

Gratulerer med Tulla-bebis! Utrolig flott kull dette altså :blink:

Ja, jeg håper de blir så morsomme og bra som det ser ut til :blink:

Så gøy! Vi forventer hyppige oppdateringer og bilder om hvordan det går med Tullabebisen :blink:

Klart det blir bilder, i massevis -må bare få den hjem først.

Springerbabyer på to-tre måneder er noe av det søteste - det mener jeg helt opprikig! :P Venter på bilder jeg nå :blink:

:) Jeg håper jeg får en sånn som snubler i ørene sine til å begynne meg..

Altså, det ville jo vært forferdelig gøy, men kanskje litt mye å håpe på med første kullet eller? :P Men for all del - still! :D

:D var mer for å ha kommet ut av skapet, i mangel på en bedre egnet utavskapetsmiley. Klart vi må stille når vi allikevel er der, hvis ikke er det jo HEEELT sikkert at hun ikke blir nord.juniorvinner.

Bilder har hun jo ikke ennå, de er det jeg som sitter på. Hun vet heller ikke hvilken som blir hennes enda, siden hun skal ha tispe, og vi ikke har bestemt oss enda heller. Men vi er i alle fall foreløpig enige om hvilken som skal dit - så krysser vi fingrene for at hun holder seg sånn! :P

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder har hun jo ikke ennå, de er det jeg som sitter på. Hun vet heller ikke hvilken som blir hennes enda, siden hun skal ha tispe, og vi ikke har bestemt oss enda heller. Men vi er i alle fall foreløpig enige om hvilken som skal dit - så krysser vi fingrene for at hun holder seg sånn! :)

Nei, jeg skjønner jo det :) Men jeg gleder meg til de kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...