Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenvalp


minstemann

Recommended Posts

Haha, det nytter jo ikke få panikk nå da damen! Det burde du tenkt på i desember.... det blir litt sånn som å gå gravid og grue seg til fødselen det, er jo ikke noe annet å gjøre enn å gjennomføre den :icon_redface:

Men altså, fire dager: ;):) :)

Hehe, sant nok.. :P Jeg visste jo at tiden ville komme, men du verden altså - jeg føler meg ikke "ferdig" med dem på en måte? Og de er jo blitt litt "barna mine".. :D Men det skal sikkert bli godt å få en litt mindre flokk, for det er jo uten tvil slitsomt da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Fasit! :) Er helt enig i valget ditt! :D

tenkte meg det :)

jeg ble liksom ikke venn med noen av de andre forslagene, og da får det bare være at det høres ut som om jeg står og banner når jeg roper på han... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja :) Tror securitasjenten også gledet seg masse til det kom en valp på senteret igjen :)

Igjen? Har det vært en før også? Jeg hadde planer om å ha min med på jobb. Gjemme henne under disken, men det fikk jeg ikke lov til. hehe. Fikk heldigvis sjangsen til å ta en mnd fri :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen? Har det vært en før også? Jeg hadde planer om å ha min med på jobb. Gjemme henne under disken, men det fikk jeg ikke lov til. hehe. Fikk heldigvis sjangsen til å ta en mnd fri :)

Fikk du ikke lov, jeg trodde det var din mor som eide butikken jeg.

Jeg har jo hatt Salza masse med på jobb, særlig etter at jeg måtte avlive Sunny (for da fikk jeg, og ikke hunden, seperasjonsangst) og så har jo Sam hatt med sin hund på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du ikke lov, jeg trodde det var din mor som eide butikken jeg.

Jeg har jo hatt Salza masse med på jobb, særlig etter at jeg måtte avlive Sunny (for da fikk jeg, og ikke hunden, seperasjonsangst) og så har jo Sam hatt med sin hund på jobb.

Ja, det er min mor som driver, men hun er redd for disse alergikerne :icon_confused: Nå var aldri Hera en rolig valp, så jeg tror nok ikke det hadde gått så bra heller. hehe Nå derimot hadde det nok gått sånn passe.

Sikkert litt greiere i en dyrebutikk :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta en liten kos med lille Fasit, han reiser i morgen han.. :D Så lå han her på magen min, og snuste på det rare som kom ut fra øynene, slikket litt på det, og la snuten sin helt inntil munnen min.. :icon_redface: Rare, lille skjønningen sin det.. Må jeg virkelig dele sånne sjarmtroll med andre? Kanskje jeg kunne hatt alle selv? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta en liten kos med lille Fasit, han reiser i morgen han.. :icon_confused: Så lå han her på magen min, og snuste på det rare som kom ut fra øynene, slikket litt på det, og la snuten sin helt inntil munnen min.. :P Rare, lille skjønningen sin det.. Må jeg virkelig dele sånne sjarmtroll med andre? Kanskje jeg kunne hatt alle selv? :D

:P Uff, nå ble jeg helt på sippern selv her, enda jeg skal få valp og ikke leveere valp. Men stakkars lillegutt som må reise vekk fra alle søsknene sine :icon_redface: men samtidig så er det jo uholdelig spennende å vente -og idag er det bare EN dag igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg sitter og venter, og det må jeg nok belage meg på å gjøre en stund også. Stakkars Fasit som får en kjempelang reise for å komme hjem.

Og jeg har vært på agilitytrening med Salza stakkars, og det kunne jeg jo like gjerne droppet, for jeg var så ukonsentrert at det halve kunne vært nok :icon_confused: Så til sist, etter at jeg hadde rotet leeenge -så gikk Salza bare sin vei, hun ville ikke være med mer :P men jeg er jo helt sånn :icon_redface: , jeg skal ha valp snart jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg sitter og venter, og det må jeg nok belage meg på å gjøre en stund også. Stakkars Fasit som får en kjempelang reise for å komme hjem.

Og jeg har vært på agilitytrening med Salza stakkars, og det kunne jeg jo like gjerne droppet, for jeg var så ukonsentrert at det halve kunne vært nok :icon_redface: Så til sist, etter at jeg hadde rotet leeenge -så gikk Salza bare sin vei, hun ville ikke være med mer :icon_confused: men jeg er jo helt sånn :D , jeg skal ha valp snart jeg! :P

Jeg kjenner meg igjen der :P Bare jeg klarte å skjære meg med brødkniven et par dager før jeg skulle hente Blondie, jeg var så ufokusert xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Kanskje en fylt kong, f.eks. med V&H? Fryser du den i forkant så varer den lenger☺️
    • Hei! Valpen er nå snart 6 mnd gammel og har mer eller mindre blitt "ferdig" med snusematte og puslespill. (Han løser de for fort..) Jeg kunne trengt noen tips til mental stimuli jeg kan gi han under arbeidstid, gjerne som kan lages i forveien. Han er med meg på jobb så det er vel egentlig bare fantasien som setter stopper her. Har tilgang til kjøleskap men ikke fryser, så det burde være noe jeg kan fryse dagen før eventuelt - hvis det skal fryses. Tar imot alle tips med åpne armer!!
    • Se på miniature american shepherd, eventuelt. De går gjerne mer under "familiehund" enn hva aussie gjør, og ser ut som en aussie i miniatyrform. Men det er en godkjent rase.  
    • Miniature American Shepherd! Ville ha en mellomstor hund med medium energinvå som kunne være med på fjellturer på hytta, og falt da på denne. Vet ikke helt hvor medium det energinivået hans faktisk er, men. 😉 Positivt: Allsidig rase med en god avknapp Negativt: Redd for sin egen skygge og er en skikkelig borrelås-hund. Ikke at borrelås-delen nødvendigvis er så negativ, men det er kjekt at de kan være litt selvstendige også.
    • Noen som har erfaring med Købers hundefôr?   Hunden min startet på det i går (lam og ris), fordi hun til tider klør litt på potene og ofte får litt myk avføring av alle andre typer fôr, så prøver å minimere ingrediensene hun får i seg. Leser at hunder får mye avføring på det, og erfarte det samme i dag tidlig. Er det egentlig en ulempe? Nyttiggjør hun seg dårlig av fôret når det kommer mye ut igjen, slik at hun vil trenge mer mat for å holde vekta osv.? Var fast avføring, så det er jo et godt tegn hvertfall
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...