Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenvalp


minstemann

Recommended Posts

IMG_4778%20copy.jpg

Bilde av valpis :)

blir en bugg og en kvart cola til førstemann som har fulgt så godt med i Huldras tråd at de ser hvem det er :)

Og Huldra: Jeg er også litt sånn: :P

Jeg ser det - jeg ser det! :) Vil ha en bugg og en halv cola! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

:) Det tror jeg også, hvis ikke hadde jeg vel strengt tatt vurdert en annen oppdretter og et annet kull.. men det er jo mye som skal tenkes igjennom FØR jeg om nesten fjorten dager skal hente trollungen. Og den prosessen føles litt sånn: :):P og sånn :) men allermest sånn: :) :) og :)

Gratulerer med snart valp!

Skal du ha den med på jobb? Isåfall gleder jeg meg til å stikke innom og hilse på knøttet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest janson

Det kommer nok til å bli herlig uansett hvilken valp det blir! :) Veldig moro at det blir noen sonenhunder av Tullas valper og det blir spennende å følge med videre! Likte forøvrig navnet Freidig!

Og nå ser jeg at du har oppdatert - så artig! Og det ble jo min favoritt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke du ha tispe? Eller bommer jeg skikkelig nå? :P

Jupp, skulle det -men Huldra sier han er homofil, så da ordner det seg. :)

Neida, men etter mye fram og tilbake og opp og ned og hit og dit så har vi vel kommet fram til at det er Frakken som oppfyller de fleste av mine ønsker. (Sånn bortsett fra kjønn, og det kan jeg leve med.)

Spørs om vi ikke må finne nytt navn til Tassen, Frøken Freidig er jo litt feminint for en tøffing.. Mulig det blir Freidar -må tenke litt på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, skulle det -men Huldra sier han er homofil, så da ordner det seg. :P

Neida, men etter mye fram og tilbake og opp og ned og hit og dit så har vi vel kommet fram til at det er Frakken som oppfyller de fleste av mine ønsker. (Sånn bortsett fra kjønn, og det kan jeg leve med.)

Spørs om vi ikke må finne nytt navn til Tassen, Frøken Freidig er jo litt feminint for en tøffing.. Mulig det blir Freidar -må tenke litt på det. :)

Neineinei! Du kan ikke kalle han for Freidar, stakkars liten, han vil få stoore komplekser! :) I alle fall med din forhistorie til navnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei! Du kan ikke kalle han for Freidar, stakkars liten, han vil få stoore komplekser! :wub: I alle fall med din forhistorie til navnet..

Joda, han klarer seg finfint -det er bare en hund vettu :blink: Han kan ikke få komplekser han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, så moro! Gratulerer med å få bestemt hvilken valp du skal ha :wub: Jeg synes det er utrolig bra at du velger valp etter hva som passer deg best, uavhengig av kjønn :blink:

Jeg stemmer forresten for Freidar eller Fregnar som navn :) Eventuelt Frakken da, selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Nå skulle jeg ønske jeg bodde der nede fortsatt så jeg hadde fått hilst på han. Frikar? :wub:

F er en skikkelig teit bokstav, leter jo på F jeg også og det er ikke så lett. :blink:

jeg må jo ikke ha navn på F da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Nå skulle jeg ønske jeg bodde der nede fortsatt så jeg hadde fått hilst på han. Frikar? :wub:

F er en skikkelig teit bokstav, leter jo på F jeg også og det er ikke så lett. :blink:

*host* litt OT, men Funa er et av mine favoritt F-navn. Islandsk og betyr "brennende interessert" eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*host* litt OT, men Funa er et av mine favoritt F-navn. Islandsk og betyr "brennende interessert" eller noe lignende.

Mer OT: Freidig er jo et finfint jentenavn på F :blink: og Fauna, Fiona, Fredrikke og Fokus,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo gal, kvinnemenneske! :) Jeg får jo helt panikk her - SÅ snart?! :P

Haha, det nytter jo ikke få panikk nå da damen! Det burde du tenkt på i desember.... det blir litt sånn som å gå gravid og grue seg til fødselen det, er jo ikke noe annet å gjøre enn å gjennomføre den :icon_redface:

Men altså, fire dager: ;):) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...