Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenvalp


minstemann

Recommended Posts

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Først av alt: Verdens peneste springertroll ligger og sover, det er derfor jeg kan snike meg inn på sonen med bilder :hmm:

Hun har fått han, men er litt opptatt med Salza og "kattekreket" og Fasit sammen, det ble visst litt mye.. :hmm: Men han var visstnok veldig glad for å se henne! :hmm:

Det kokte litt over både for Salza, kattekrek og Fasit en stund, men nå har det roet seg igjen

Så moro! :hmm: Gratulerer med å få han hjem!

Springerdyra her har forresten sånne "pirat"halsbånd, så de ønsker Fasit velkommen i klubben! Orry har grått og Norma har rosa :lol:

så bra, vi liker hemmelige klubber :lol: piratbåndet er nok litt for stort enda -men det varer ikke lange stunden.. Han er jo allerede større enn Salza, og det er jo hennes bånd. (Litt for store bånd riktignok, men hun har jo brukt det)

Han høres ganske normal ut.. Siste oppdatering er at det går mye i biting - det har jeg aldri opplevd at han har gjort før.. :lol:

Veldig normal valp ja, haler og drar i sofatrekket, tygger på tærne og stikker av med sokkene gjør han -men akkurat nå ligger han på teppet som det lukter mamma av og sooover, mens jeg leser infoperm og oppdaterer sonentanter.

Hvaaa...?? Produserer du valper som BITER? OG tisser på gulvet??? Jeg er sjokkert... :)

ja, hvem skulle tro det -hun som kaller seg seriøs oppdretter og alt. Tisset på gulvet har han også gjort ja, for så proff valpeeier er jeg at det tok han cirka ti minutter å tisse på gulvet første gang. :)

og så kommer det bilder også:

fasit.jpg

Her sjekker verdens peneste Fasit ut hagen på egenhånd, før Salza kommer ut og hilser...

fasit1.jpg

:) (hva annet kan man si?)

fasit2.jpg

Esmeralda -som kattekreket heter på pent- ligger og skuler på han..

fasit7.jpg

skumleste valpen.. kattekreket finner det lurest å stikke av.

fasit9.jpg

like nysgjerrige begge to, men ingen tør å være førstemann til å hilse.

fasit4.jpg

så kommer Salza ut, og hun syns det er et merkelig dyr vi har dradd i hus -ligner en valp, men den er jo større enn meg..

fasit3.jpg

snuser litt forsiktig bakfra..

fasit5.jpg

hilser på naboen :)

fasit6.jpg

Legg merke til en pottesur chihuahua i bakgrunnen der.

fasit8.jpg

så kom onkel Laurits hjem fra tur. Han var tøff syns Fasit..

fasit10.jpg

Salza tar seg visse friheter nå som hun er blitt storesøster..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt: Verdens peneste springertroll ligger og sover, det er derfor jeg kan snike meg inn på sonen med bilder :hmm:

Det kokte litt over både for Salza, kattekrek og Fasit en stund, men nå har det roet seg igjen

så bra, vi liker hemmelige klubber :) piratbåndet er nok litt for stort enda -men det varer ikke lange stunden.. Han er jo allerede større enn Salza, og det er jo hennes bånd. (Litt for store bånd riktignok, men hun har jo brukt det)

Veldig normal valp ja, haler og drar i sofatrekket, tygger på tærne og stikker av med sokkene gjør han -men akkurat nå ligger han på teppet som det lukter mamma av og sooover, mens jeg leser infoperm og oppdaterer sonentanter.

ja, hvem skulle tro det -hun som kaller seg seriøs oppdretter og alt. Tisset på gulvet har han også gjort ja, for så proff valpeeier er jeg at det tok han cirka ti minutter å tisse på gulvet første gang. :lol:

*klippe fine bildene*

Ne-hei! Dèt har jeg aldri sagt! :lol::lol: Og du da, som har hund(er) fra før og allting, skulle tro du visste de måtte luftes! :hmm:

Ellers må jeg si det er veeeldig rart å se bildene - HAN.. DER?! Han pleier jo å være her han, og plutselig er han der! :hmm: Men det ser bra ut, flink du har vært å oppdatere, og det ser jo ut som om han kommer til å finne seg til rette veldig snart. :)

Menneh.. skal han sosialiseres på sånne kjivavah-er?! :) Godt det finnes sånne som Laurits også, hvis ikke kommer han til å vokse opp og tro han for alltid vil være fem kg, eller hva han nå er.. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ne-hei! Dèt har jeg aldri sagt! :hmm::) Og du da, som har hund(er) fra før og allting, skulle tro du visste de måtte luftes! :lol:

Ellers må jeg si det er veeeldig rart å se bildene - HAN.. DER?! Han pleier jo å være her han, og plutselig er han der! :hmm: Men det ser bra ut, flink du har vært å oppdatere, og det ser jo ut som om han kommer til å finne seg til rette veldig snart. :hmm:

Menneh.. skal han sosialiseres på sånne kjivavah-er?! :) Godt det finnes sånne som Laurits også, hvis ikke kommer han til å vokse opp og tro han for alltid vil være fem kg, eller hva han nå er.. :hmm:

Jeg hadde ikke kommet fram til lufting i infopermen enda, var bare derfor det skar seg litt..

så forøvrig ikke ut som kjivavaen ville sosialiseres på springervalp, så det ordnet seg fint. Skal se om vi ikke finner noe større etterhvert :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke kommet fram til lufting i infopermen enda, var bare derfor det skar seg litt..

så forøvrig ikke ut som kjivavaen ville sosialiseres på springervalp, så det ordnet seg fint. Skal se om vi ikke finner noe større etterhvert :hmm:

Det var jo noen sider å fortære, så jeg skjønner du ikke kan ha kommet så langt enda. :hmm:

Nå er jeg bare spent på hvordan det går? Hva gjør han? Er han frakk? :hmm:

Edit: Og så glemte jeg å si at jeg synes det egentlig er en tanke betryggende at han gjør seg litt liten og gjemmer halen litt, han blir sikkert fort nok husvarm (og stor!) til at han godt kan gjøre seg litt liten og valpete først. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo noen sider å fortære, så jeg skjønner du ikke kan ha kommet så langt enda. :hmm:

Nå er jeg bare spent på hvordan det går? Hva gjør han? Er han frakk? :hmm:

Edit: Og så glemte jeg å si at jeg synes det egentlig er en tanke betryggende at han gjør seg litt liten og gjemmer halen litt, han blir sikkert fort nok husvarm (og stor!) til at han godt kan gjøre seg litt liten og valpete først. :hmm:

Nå har vi kommet fram til lufting også -for nå har han både tisset og bæsjet ute :)

nå driver han og snakker med utestemme inne -siden han ikke klarer å flytte kloremøbelet til pus... :hmm:

Dessuten har han flyttet inn i Salza sin tråd:, så de fire daglige oppdateringene kommer dit etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi kommet fram til lufting også -for nå har han både tisset og bæsjet ute :hmm:

nå driver han og snakker med utestemme inne -siden han ikke klarer å flytte kloremøbelet til pus... :hmm:

Dessuten har han flyttet inn i Salza sin tråd:, så de fire daglige oppdateringene kommer dit etterhvert :hmm:

Høres lovende ut! :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...