Djervekvinnen Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 Kanskje jeg skal prøve å være med for første gang Siter
simira Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 Er vel bare å putte reminder i kalenderen - en dag før? Siter
Baby Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 JEg skal sitte på buss i et døgn jeg... Det kan jo bli veldig spennende efit bilder... Siter
Cattn Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 Skal prøve å få tatt så ofte eg kan på jobb Hehe.. Skal få nytt kassasystem i morgen, så det kan jo bli litt spennende, jeg må jo lære det ekstra godt som de sier så jeg kan hjelpe de andre når de gjør feil Haha Siter
Bananen Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 Jeg skal til og med sette på kalenderalarm (selv om ting ikke er så spennende)! Siter
Batis Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Skrevet 1. Mars 2011 Åhhr... glemte det igjen.... har til og med satt det på alarm.. Synes det virker så festlig å prøve en gang Meeen, får satse på en annen måned.. en dag jeg ikke er på jobb hvertfall.. Til dere andre som HAR husket det - GLEDER meg å se! Siter
Cattn Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Skrevet 1. Mars 2011 JEG har husket det Snart til for å ta bilde igjen nå Siter
Bananen Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Skrevet 1. Mars 2011 Jeg har hatt en skrekkelig kjedelig dag, altså ... Siter
Ingvild Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 1. april i morgen! Det betyr ikke bare aprilsnarr, men også EFIT Siter
Benedicte Skrevet 31. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Ehm, tror ikke jeg skal delta i morgen Skal dissekere hund fra 9-14 (og etter det skal jeg bare være på jobb, så spennende). Siter
Whoopsis Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Ehm, tror ikke jeg skal delta i morgen Skal dissekere hund fra 9-14 (og etter det skal jeg bare være på jobb, så spennende). Seriøst, det hadde vært en superkul EFIT! Kan ikke du smugle med deg kameraet da, jeg vil se Vurderer å slenge meg med, men orker ikke drasse med meg store kameraet på skolen merker jeg.. Siter
Pim Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Åiåiåi. EFIT! Gleder meg allerede til bildetrådene Labbis, jeg vil se dyredisseksjon. Sett på advarsel for de som ikke vil se, så kan vi spesielt interesserte få se? Siter
Poter Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Ehm, tror ikke jeg skal delta i morgen Skal dissekere hund fra 9-14 (og etter det skal jeg bare være på jobb, så spennende). Det hadde vært interessant å se! Kanskje jeg skal hive meg med jeg også, men tror det blir en lite hunderelatert EFIT, så spørs hvor interessant det vil bli. Siter
simira Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Hmm, jeg skal starte dagen med gastroskopi, og hvis jeg orker etter det, trene med Kovu. Ingen spennende planer for dagen. Men nå ladet jeg kameraet i dag, så får se om jeg orker. Siter
Synnikken Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Jeg skal prøve å huske imorgen! Siter
armagnac Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Prøve å huske det i morra Kan bli litt spennende bilder Bursdag og på tur til ei venninde, så bli nok noen lekebilder med hundene også Siter
Poter Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Hmm, jeg skal starte dagen med gastroskopi, og hvis jeg orker etter det, trene med Kovu. Ingen spennende planer for dagen. Men nå ladet jeg kameraet i dag, så får se om jeg orker. Huffda, hørtes ikke noe særlig ut Men hadde nesten vært litt interessant å se bilder av det også Siter
Benedicte Skrevet 31. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Hehe, jeg kan nok ikke det, vi legger ikke ut slike ting. Veldig dumt om noen plutselig kjenner igjen sin egen hund eller lignende. Også føler jeg at slike bilder ikke har noe annet enn med undervisning å gjøre Siter
Whoopsis Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Huffda, hørtes ikke noe særlig ut Men hadde nesten vært litt interessant å se bilder av det også Sonen har litt kontroversielle bildeønsker Hehe, jeg kan nok ikke det, vi legger ikke ut slike ting. Veldig dumt om noen plutselig kjenner igjen sin egen hund eller lignende. Også føler jeg at slike bilder ikke har noe annet enn med undervisning å gjøre Hvem kjenner da igjen innvollene til hunden sin? Huff, dette kunne blitt en litt over-the-top-efit.. Tror jeg klarer meg med bilder av skolebøker, levende hunder og mat jeg Siter
SFX Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Hmm... Jeg har ikke internett før onsdag-torsdag til uka, er det noe vits i å bli med på EFIT da? Siter
Anette Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Hmm... Jeg har ikke internett før onsdag-torsdag til uka, er det noe vits i å bli med på EFIT da? Ja, kan du vel! du bare poster den litt sent vel Siter
Poter Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Hehe, jeg kan nok ikke det, vi legger ikke ut slike ting. Veldig dumt om noen plutselig kjenner igjen sin egen hund eller lignende. Også føler jeg at slike bilder ikke har noe annet enn med undervisning å gjøre Er vel egentlig enig med deg i det Siter
Batis Skrevet 1. April 2011 Rapporter Skrevet 1. April 2011 Jeg forsøker for første gang på en EFIT Mobilbilde-EFIT vel å merke Men men.. Litt kjedelig når man er på jobb men :rolleyes2: Siter
Bananen Skrevet 1. April 2011 Rapporter Skrevet 1. April 2011 Kjedelig dag i dag, passer hund med lampeskjerm, og kan ikke gjøre noe annet spesielt enn å passe på. Siter
Recommended Posts