HHC Skrevet 21. September 2012 Rapporter Share Skrevet 21. September 2012 Her skulle jeg posta Ace sine bilder, for det var et sånt bilde hvor selv håpløse meg ikke kunne skjønne at de skulle si noe annet enn A om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsina Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Nokon som vil gjetta resultatet her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Freke fikk sine HD bilder tatt idag, mitt bilde er tatt med mobilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Nokon som vil gjetta resultatet her? Hum, A kanskje? Har egentlig ingen snøring, syntes vinkelen så fin ut, men at hodene kanskje ikke sitter så dypt? Har du fått resultatet? Freke fikk sine HD bilder tatt idag, mitt bilde er tatt med mobilen Om de er noe annet enn A så går jeg og legger meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Jeg gjetter C på Nilsina sitt bilde og A på Snøfrost sitt. ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Er fryktelig dårlig på dette, men Freke sine så da unektelig bra ut? Nilsina sine syns jeg var vanskeligere.. To forskjellige hunder: Prøver igjen siden ingen sa no To ulike Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Jeg tipper D på venstre hofta på øverste bildet og C på høyre. Bilde nr 2: D på høyre hofte og B eller C på venstre. Så nå er jeg nysgjerrig på hva resultatet ble. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Jeg tipper D på venstre hofta på øverste bildet og C på høyre. Bilde nr 2: D på høyre hofte og B eller C på venstre. Så nå er jeg nysgjerrig på hva resultatet ble. Oi, på ingen måte så ille Øverste bildet ble en B, nederste bildet er C på høyre hofte, ellers sto det ingenting. Nederste skal rerøntges for å sjekke utviklinga i januar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Oi, på ingen måte så ille Øverste bildet ble en B, nederste bildet er C på høyre hofte, ellers sto det ingenting. Nederste skal rerøntges for å sjekke utviklinga i januar. Hehe. Ble begge hoftene B på øverste bildet? Bra de ikke var så ille da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Hehe. Ble begge hoftene B på øverste bildet? Bra de ikke var så ille da. Såvidt jeg vet ja, står bare B på dogweb Er bare nederste jeg har diagnosebrevet på, og der står det bare "diagnosen gjelder kun høyre side" og ingenting mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Freke fikk sine HD bilder tatt idag, mitt bilde er tatt med mobilen Om de er noe annet enn A så går jeg og legger meg Du slipper å legge deg! Det ble en A, svaret kom idag. Greit å ha det på plass, fordi om HD er så og si "ikke eksisterende" på rasen (her med OFA som referanse, Dogweb inneholder for få hunder) Jeg gjetter A på Snøfrost sitt. ^^ Er fryktelig dårlig på dette, men Freke sine så da unektelig bra ut? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Hva tror folket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 Røntget lånehannen min fra USA i dag. Bildene må sendes til OFA fordi han ikke er reg i NKK, så det vil vel ta litt tid før svaret kommer. Men det er lov å gjette i mellomtiden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 [img=https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/14549_10151246637994230_1607529066_n.jpg] Hva tror folket?Røntget lånehannen min fra USA i dag. Bildene må sendes til OFA fordi han ikke er reg i NKK, så det vil vel ta litt tid før svaret kommer. Men det er lov å gjette i mellomtiden! [img=https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/282807_10151407459181111_428728039_n.jpg] Gjetter A på begge. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 Hva tror dere? Jeg vet resultet altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 Hva tror dere? Jeg vet resultet altså. D/E ? pene var de i alle fall ikke... men jeg har ikke sett så mange "ikke fri" bilder så vet ikke helt hvor de legger grensene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 Hva tror dere? Jeg vet resultet altså. D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 Hva tror dere? Jeg vet resultet altså. Gjetter C? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 Da jeg så bildet trodde jeg det var sterk på hundens venstre side og middels på hundens høyreside. Svaret fra NKK ble middels på begge hoftene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Hva tror dere? Jeg vet ikke diagnose. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Så klare og flotte bilder Kaja! Det blir nok A, leddet er trillrundt, og jeg ser ingen forkalkninger eller bruskløsninger. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Så klare og flotte bilder Kaja! Det blir nok A, leddet er trillrundt, og jeg ser ingen forkalkninger eller bruskløsninger. Håååper det Apparatet var helt nytt i sommer! Bildene er mye bedre og helt superskarpe på dataen i programmet, litt mindre klare i JPG, men men. Så bra du syns de ser bra ut Vettn var usikker på venstre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 29. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2013 Hva tror dere? Jeg vet ikke diagnose. A på begge sider Tesh er dermed fri foran og bak :D :D 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 20. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2013 Disse er tatt i september i fjor, før og etter hofta ble satt på plass (etter påkjørsel). 3 uker senere så man knapt forskjell, og nå er jeg spent på hvordan de ser ut om en måneds tid... Håper Tonks er like heldig som Opsis 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2013 Noen tanker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts