Mari Skrevet 30. Januar 2010 Rapporter Skrevet 30. Januar 2010 Fyda er for det meste stygg hele tiden. Hun bare er sånn liksom, og det er helt greit. Charlie er for det meste pen han. Men har sine øyeblikk. Töddel var også en kjekkas. Vanligvis... Bacon var en moo cow og en føgly fengselsfugl Og det må jo sies. Innimellom glimter man til selv også... Post bilde av hunden din som schtøggas!
Lola Pagola Skrevet 30. Januar 2010 Rapporter Skrevet 30. Januar 2010 Nei huff det var litt dårlige bidrag... Casper er liksom aldri stygg han Hahaha ok da for å være ærlig sletter jeg de fleste uflatterende bilder av ham *fnis*
Ganzie Skrevet 30. Januar 2010 Rapporter Skrevet 30. Januar 2010 Er ikke helt sikker på hva Ganzie gjør her, men
Sanne Skrevet 30. Januar 2010 Rapporter Skrevet 30. Januar 2010 Mari: Charlie var bra nydelig vakker For et bedårende blikk på han *smelt* Synes dog alle hundene her var vakre altså selvom det ikke var deres heldigste øyeblikk
Maria Skrevet 30. Januar 2010 Rapporter Skrevet 30. Januar 2010 Har lite nye bilder av pelsdyret, men kan ikke akkurat si jeg synes hun er spesielt pen på dette bildet... Charlie.. *sukk*
Blondiemamma Skrevet 30. Januar 2010 Rapporter Skrevet 30. Januar 2010 Ikke akkurat noen utstillingsbikkje her men
Victoria Skrevet 30. Januar 2010 Rapporter Skrevet 30. Januar 2010 Hahaa, så mange geniale bilder! Brumlemann har sine øyeblikk han også:
Artemis Skrevet 30. Januar 2010 Rapporter Skrevet 30. Januar 2010 Ehm. *Host* Joda. Vet ikke helt om jeg vil vedkjenne meg eierskap her men...
Betty Skrevet 30. Januar 2010 Rapporter Skrevet 30. Januar 2010 Liten-Decoy: Buster fant jeg bare pene bilder av, han er litt mer fotogen enn tollerne.
Argyr Skrevet 30. Januar 2010 Rapporter Skrevet 30. Januar 2010 Jeg har mange, dessverre er det dårlig kvalitet på dem, men de kan få være med likevel synes jeg. Litt dårlig gjort, men det Garm ikke vet har han ikke vondt av. Stakkaren måtte bandasjeres, og som om ikke det var nok fikk han en allergisk reaksjon på penicillin. Be afraid.. Be very afraid. Duuuuuuuuh?
Yodel Skrevet 30. Januar 2010 Rapporter Skrevet 30. Januar 2010 Ler seg ihjæl Dennis ser ikke alltid like god ut han heller...
Tøfflus Skrevet 30. Januar 2010 Rapporter Skrevet 30. Januar 2010 Ehm. *Host* Joda. Vet ikke helt om jeg vil vedkjenne meg eierskap her men... Altså...hvis ikke du vil vedkjenne deg eierskapet på denna der så er det bare å skrive den over på meg for jeg syntes det er en aldeles bedårende hund Yodel: hva i all verden er det der! *flirer*
Symra&Pippin Skrevet 30. Januar 2010 Rapporter Skrevet 30. Januar 2010 Mitt bidrag : Yndefullt! Ler seg ihjæl Dennis ser ikke alltid like god ut han heller... Jeg dævver! Jeg kommer med bidrag i morra, er ikke så lett å finne schtøgge bilder av mine to sjø.
Bambi Skrevet 30. Januar 2010 Rapporter Skrevet 30. Januar 2010 Ikke min hund, men min søsters, men jeg er fotografen da! Syntes det var litt ekstra kinn, misplassert pinne og ett snålt tryne
Artemis Skrevet 30. Januar 2010 Rapporter Skrevet 30. Januar 2010 Altså...hvis ikke du vil vedkjenne deg eierskapet på denna der så er det bare å skrive den over på meg for jeg syntes det er en aldeles bedårende hund Takk Men det spørs om ikke du skifter mening etter å ha sett disse.
Guest Dratini Skrevet 30. Januar 2010 Rapporter Skrevet 30. Januar 2010 Der minner han meg veldig om IS som naboen på Røros hadde, utrolig trivelig tispe de hadde . Og for en personlighet Eira hadde
Saphire Skrevet 31. Januar 2010 Rapporter Skrevet 31. Januar 2010 Ikke lov med styggfine katter altså ? har jo ennå ingen hund å komme med. Men jeg har et fint fin (ehhh...not) bilde av katt
Lola Pagola Skrevet 31. Januar 2010 Rapporter Skrevet 31. Januar 2010 Hahaha PsychoLynx, jaaa det er jo en heffalomp! Synes det var noe kjent nemlig
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar