Tuskelusken Skrevet 2. Februar 2010 Rapporter Skrevet 2. Februar 2010 Samme med aussie-gliding igjennom lufta. *Ler meg i hjel* Tussi (hun var vanlighvis verdens søteste hund altså!) Ikke min hund, men slenger det med likevel...
Ida:) Skrevet 2. Februar 2010 Rapporter Skrevet 2. Februar 2010 Haha..morsomt! Mine hunder er bare pene de Så mitt bidrag er ikke akkurat en hund, men hun oppførte seg som en da. Når det ringte på døren, gikk hun for å se hvem det var som kom, og gjestene fikk møte dette dyret i døra…:
Huldra Skrevet 2. Februar 2010 Rapporter Skrevet 2. Februar 2010 Haha..morsomt! Mine hunder er bare pene de Så mitt bidrag er ikke akkurat en hund, men hun oppførte seg som en da. Når det ringte på døren, gikk hun for å se hvem det var som kom, og gjestene fikk møte dette dyret i døra…: Å fy! Da hadde jeg snudd og løpt min vei!
Marianne&Java Skrevet 2. Februar 2010 Rapporter Skrevet 2. Februar 2010 Her kan jeg bidra merker jeg! Rikke var ikke alltid like søt stakkar... Morn du... Våt, fornærma puddel er uheldig Eller bare puddel som har noen løse skruer!
AnnikenK Skrevet 3. Februar 2010 Rapporter Skrevet 3. Februar 2010 Kan ikke se like smart ut bestandig
siljestokka Skrevet 3. Februar 2010 Rapporter Skrevet 3. Februar 2010 Syykt mange "fine" bilder:D.. My til annikken er bare så sjønn! Her er mitt bidrag : Er hu ikke vakker??? Ser ikke helt stabil ut den hunden Fine hunden det! Huskey look Har ikke så mange søte stygge bilder av Labbetuss ;S...
Ulvinne Skrevet 3. Februar 2010 Rapporter Skrevet 3. Februar 2010 hørt om den hodeløse ryttern? Storsett blid da!
sham Skrevet 3. Februar 2010 Rapporter Skrevet 3. Februar 2010 Er ikke bare din hund som har sokk på snuten, Lola Pagola
Bambi Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Hehe ;D Gratis med valp Chii. Hun var søt
Marianne&Java Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Herlighet altså! Mange lekre bisker der ute jah
Chii Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Takk skal du ha!, ska bli mange fine år(og mange lignende bilder haha)! denne tråden her var koselig
Marianne&Java Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 "Æ vil ikkje ligg i ro, æ vil ta bailln som trilla der jooooo.." Tror jeg dævver! Jeg klarer bare ikke å slutte å le av det bildet der altså! Det blikket er kanonbra
SoppenCamilla Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Ikke de beste bildene som finnes, men hundene mine hadde mongokonk! Nemi vant:
Symra&Pippin Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Her er ett av min yndige lille Symreblomst: Her er unge Pipsen ganske søt, men vakker var han vel kanskje ikke:
Wednesday Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Edit: Får ikke bildene til å bli større
AnnikenK Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Og det må jo sies. Innimellom glimter man til selv også... Jeg glemte jo dette i den forrige posten og hvis noen vil trene muskler i armer og rygg, så er det bare å spørre Belgerpia om å låne Noah - makan... Bildene er tatt av Merete
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar