MegaMarie Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Hva har skjedd med tegningene til Carina? Har jeg oversett noe i denne tråden eller er de ikke blitt levert enda? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Ikke som jeg vet :/ Kanskje vi bør legge litt press på, det er jo tross alt flere som faktisk har overført penger osv jeg syns ideen min om at tegningen kan overrekkes til noen på utstilling, og deretter transporteres til noen som bor i nærheten (kanskje to eller tre ledd) var ganske bra, eller er det noen som klarer å tenke på noe mer praktisk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2012 Ikke som jeg vet :/ Kanskje vi bør legge litt press på, det er jo tross alt flere som faktisk har overført penger osv jeg syns ideen min om at tegningen kan overrekkes til noen på utstilling, og deretter transporteres til noen som bor i nærheten (kanskje to eller tre ledd) var ganske bra, eller er det noen som klarer å tenke på noe mer praktisk? Jeg både farter rundt på utstilling og bor ikke altfor langt fra Carina, så om jeg kan hjelpe på noe vis gjør jeg gjerne det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cams Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Øvelse gjør mester? Jeg har forsøkt meg på papegøye... vanskelig med fjær/vinger! Ellers, jeg gjorde en tegning for en kompis av ilderen hans Addie. Han er for tiden i Afrika og rett før han dro så ble ilderen hans diagnosert med alvorlig kreft, så tenkte det kanskje ville være en trivelig gave når han får mulighet til å se den der nede. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingridhw Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Holder på en fugl selv, og må si meg enig i at fjær/vinger er utrolig vanskelig! Tegner vanligvis i en helt annen stil, men dette er til en skoleoppgave. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cams Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Den hadde en veldig cut-out stil over seg! Og ja, fjær er virkelig vanskelig. Så mye detaljer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Fine! Og ja, fjær kan brenne. Kjipe fjær. (Sitter med det selv, akkurat nå.) Tror jeg gir opp og går tilbake til å tegne hester, jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 (Og sånn, siden jeg alltid er optimistisk, er vel ingen som er veldig flinke til å tegne Pondus eller noe? Hadde jo vært drømmegave til mannen med et morsomt Pondus-bilde der Monti var med ) Stefaren min kjenner Pondus-mannen, så i år fikk brødrene mine hver sin pondus-bok med egen tegning til dem på den første blanke siden, hvor det også stod "Til Andreas/Bjørn" Totalt OT, men det er så utrolig kult syns jeg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Stefaren min kjenner Pondus-mannen, så i år fikk brødrene mine hver sin pondus-bok med egen tegning til dem på den første blanke siden, hvor det også stod "Til Andreas/Bjørn" Totalt OT, men det er så utrolig kult syns jeg! Så heldige! Mannen min hadde dødd for noe sånt. Han har ALLE bladene som er kommet ut plus masse spesialgreier og sånn, verdt mange tusen kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Utsnitt av en A4 jeg gjorde ferdig i går 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cams Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Vakker, jeg liker måten du gjør pelsen på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Takk! Det tar jo hundre år, og jeg har lyst til å gi opp hver tegning på et visst punkt men det er bare å komme seg over den kneika der alt ser rart ut så blir det bra! Liker ilderen, syns det var en fin ide! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballong Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Så flotte tegninger som er lagt inn her i det siste! Skulle ønske jeg hadde tålmodighet og utstyr til å tegne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Jeg har begynt på et nytt bilde. Det var godt å komme igang igjen Så jeg har planer om å gjøre ferdig dette idag. Her ser dere også litt om hvordan jeg tegner. Har ofte et lite utsnitt fra bilde ved siden av mens jeg tegner slik at jeg ser detaljene. Har også kommet litt lenger på Jared Leto, men mye gjenstår 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Ikke som jeg vet :/ Kanskje vi bør legge litt press på, det er jo tross alt flere som faktisk har overført penger osv jeg syns ideen min om at tegningen kan overrekkes til noen på utstilling, og deretter transporteres til noen som bor i nærheten (kanskje to eller tre ledd) var ganske bra, eller er det noen som klarer å tenke på noe mer praktisk? Enig! Det er kjipt å ha overført penger for noe som aldri har kommet frem til personen som skulle få det. Og det er nok en lur ide at det kan gå gjennom flere folk. Sonen er jo flink og hjelper til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingridhw Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Må si jeg er fan av Jared Leto selv. Brukte han som utgangspunkt i en oppgave hvor vi skulle bruke bokstaver for å tegne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2012 Jared Leto med bokstaver var kul! Jeg har sendt melding til Veronica O angående bildene til Carina, men jeg ser at hun ikke har vært innlogget på forumet på en liten stund også (22. januar). La igjen melding i gjesteboka hennes om å titte innom her om hun har mulighet. Holder på med Monti til soelvd her inne, her er en liten progresjonsbit. Jeg har lagt de første bunnlagene med grove farger samt brukt litt smudge, nå skal jeg gjøre børsten litt mindre og begynne med litt mer detaljer på topp av dette. Kroppen er ikke halvferdig engang, hehe.. Urk, ser at imageshack har redusert fargekvaliteten veldig, men men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 7. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2012 Fineste Monti! Gleder meg til å se det ferdige resultatet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2012 Noen som har lyst til å prøve seg på logo/banner til meg? Jeg er elendig på det her, men vil jo at det skal se bra ut i sin rarhet. Kom over dette bilder og syns det var DRITT kult. Men kunne da tenkt meg i helbrun RTL har laget ett kult forslag til meg Vil gjerne ha de litt rasetypiske trekkene med ører o.l. og legger derfor med ett bilde av terrorist tryne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 7. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2012 Ååh, jeg må bare få lov til å skryte av Janson er inne som har tegnet Tia for meg (for hånd)! Her er den enda ikke helt ferdig: 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2012 Jeanette: Jeg ler enda av den logoen RTL laget Har fått melding tilbake fra Veronica, hun snakker direkte med Carina så de kommer til å avtale å treffes senere når Carina føler seg klar for det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 7. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2012 Benedicte! Tusen takk for all skryt jeg har fått fra deg i det siste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 7. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2012 Ikke le av den fantastiske logoen min 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2012 Ikke le av den fantastiske logoen min Den var jo bare hysterisk bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2012 Ååh, jeg må bare få lov til å skryte av Janson er inne som har tegnet Tia for meg (for hånd)! Her er den enda ikke helt ferdig: Jeg er så imponert at jeg sliter med å finne ord! Går dette i det hele tatt an?! Steike!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts