Gå til innhold
Hundesonen.no

Samlemani


Djervekvinnen

Recommended Posts

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

har dere bilder ? Kaktuser er fine planter :icon_redface: har bare en selv da.

Jeg samler på My little ponys fra 80 tallet :lol: Jeg elsker de små fine ponniene, som kun utstråler vennlighet og glede. Jeg blir glad av å se på dem! :) Har samlet 1,5 års tid, men har fått en liten fin samling. Jeg samler kun på generasjon 1, fra 1983 til 1992.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

hihi, statuer da eller? bamser? Eller har du pigviner i bakgården? :icon_redface:

Hvorfor akkurat pigviner? :lol:

Alt med pingviner.. Figurer, servise, bamser, tatovering, t-shirts, men har begrenset meg endel de siste årene, så nå er det stort sett bare små ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt med pingviner.. Figurer, servise, bamser, tatovering, t-shirts, men har begrenset meg endel de siste årene, så nå er det stort sett bare små ting.

Ja jeg håper du begrenser deg litt med tatoveringer :icon_redface:

Kan ikke si at det er en mani, men jeg er fæl til å kjøpe dvd'er og det er viktig å sotere dem rett og har en egen stabel med yndlingsfilmer. *r*

Og bøker... en god bok kan ikke leses nok og den skal man ha på hyllen.

Så hadde jeg hatt råd så hadde jeg vel hatt et bibliotek med bøker og dvder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samlet på tigere i mange år :icon_redface: Alt fra kosebamse-tigere til "esso-klokke (snille esso-mannen ga den til meg da han hørte hvor glad i tigre jeg er :lol: ), 2*tattoo'er, enda flere kosetigere, tigerkostyme i full str (ja, jeg har vært Kellogg's-tigeren mange ganger :) ). Og når man slutter å samle på de selv (har jeg???) så kjøper man tiger-"teppe" som junior har på gulvet på rommet sitt (sånn alà Grevinnen og Hovmesteren bare at det er fullstendig syntetisk da, tigrene egner seg best i Asia og ikke utstoppet eller som tepper :P ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere bilder ? Kaktuser er fine planter :icon_redface: har bare en selv da.

Jeg samler på My little ponys fra 80 tallet :lol: Jeg elsker de små fine ponniene, som kun utstråler vennlighet og glede. Jeg blir glad av å se på dem! :) Har samlet 1,5 års tid, men har fått en liten fin samling. Jeg samler kun på generasjon 1, fra 1983 til 1992.

Hvor mange har du? Når vet man forresten når de er fra?

Hilsen ei som har en haug my little ponys på loftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg samler egentlig på kopper fra alle de større byene jeg besøker, men har gått litt dårlig når jeg har beveget meg utenfor Europa. Kanskje jeg egentlig bare samler på kopper fra Europa? Har også samlet på rare glass, men der har samlingen også stagnert.

Jeg har i det siste funnet ut at jeg skal samle litt på skilpadder, uten den helt store kolleksjonen enda.

Ellers er jeg veldig flink til å samle hybelkaniner, Rex hjelper godt til her for å gi meg ny så den samlingen begynner å bli stor å fin :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundeting jeg ikke trenger... Jeg tror ikke jeg tuller om jeg sier jeg har over 250 baller :lol::)

Jeg samler på hundeting også, men ikke baller, her går det i halsbånd, kobbel og dekken (har virkelig uante mengder av disse tingene) :icon_redface:

Ellers så har jeg samlet på små parfymeflasker i mange år, har en hylle stappfull + at jeg har en hel hylle med store parfymer, så her lukter man ikke vondt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at det er en mani, men jeg er fæl til å kjøpe dvd'er og det er viktig å sotere dem rett og har en egen stabel med yndlingsfilmer. *r*

Og bøker... en god bok kan ikke leses nok og den skal man ha på hyllen.

Så hadde jeg hatt råd så hadde jeg vel hatt et bibliotek med bøker og dvder.

Jeg også, pluss tv-serier på dvd. Men det er jo så dyrt at jeg kan ikke kjøpe meg alt jeg har lyst på. Men har tre hyller stablet med bøker, og to med filmer og tv-serier. Som jeg rett som det er sorterer om på, annen rekkefølge osv osv.

I tillegg abonnerer jeg både på Pondus og Nemi, men vil ikke si at jeg samler på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samler på griser (ikke levende :icon_redface: ) Har et stooort glass skap med ørten griser i mange rare farger og fasonger.

Vet ikke helt hvorfor men tror det har noe med trynet til grisen å gjøre ....

Ellers samler jeg på bøker som jeg har lest og likt..resten gies bort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...