Gå til innhold
Hundesonen.no

Fjerne milt på hund


Nirm

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Takker for alle god bedringer. :icon_confused:

Nirm kom hjem i går. Han var litt dårlig form i natt, men betraktelig bedre idag. Han er glad og fornøyd. God og normal appetitt, og drikker bra. Får medisiner og litt smertestillende.

Og så er det ufattelig deilig å ha fått tilbake en hund ingen har gått amokk med barbermaskinen på... Med tanke på vinter og kulde også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så godt å høre :)

Jeg er sikker på at Nirm blir helt frisk og rask igjen. Og siden vetten ikke så tegn til spredning krysser vi alt her også for at det er slik.

Indiana hilser og sier god bedring :blink:

Hun vet nøyaktig hvordan Nirm har det siden hun har gjort samme inngrep selv med veldig godt resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle poter og fingre som har blitt krysset har nok hjulpet! Så tusen takk for det! For Nirm kan nå føyes inn i rekken over de gode historiene om hundene som har fjernet milten! :lol:

Svulsten i milten var godartet. Han kunne fint ha levd med den, men det veit man jo ikke før man har fått den ut da...

Leverproblemene han har hatt er visst en mild betennelse. Så vi skal til dyrlegen neste mandag for å fjerne sting, og snakke om behandling av den.

Så nå har jeg fått verdens beste julegave! Tviler på at så mye kan slå slike nyheter! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle poter og fingre som har blitt krysset har nok hjulpet! Så tusen takk for det! For Nirm kan nå føyes inn i rekken over de gode historiene om hundene som har fjernet milten! :icon_redface:

Svulsten i milten var godartet. Han kunne fint ha levd med den, men det veit man jo ikke før man har fått den ut da...

Leverproblemene han har hatt er visst en mild betennelse. Så vi skal til dyrlegen neste mandag for å fjerne sting, og snakke om behandling av den.

Så nå har jeg fått verdens beste julegave! Tviler på at så mye kan slå slike nyheter! :lol:

Ha en herlig jul,sammen med verdens fineste julegave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle poter og fingre som har blitt krysset har nok hjulpet! Så tusen takk for det! For Nirm kan nå føyes inn i rekken over de gode historiene om hundene som har fjernet milten! :lol:

Svulsten i milten var godartet. Han kunne fint ha levd med den, men det veit man jo ikke før man har fått den ut da...

Leverproblemene han har hatt er visst en mild betennelse. Så vi skal til dyrlegen neste mandag for å fjerne sting, og snakke om behandling av den.

Så nå har jeg fått verdens beste julegave! Tviler på at så mye kan slå slike nyheter! :)

Kjempefint - gratulerer!

Godt å få slike solskinnshistorier av og til også, og det ER jo helt riktig sesong for det også, da..

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...