LeneG Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Fikk telefon fra oppdretter istad. Godis har fått 2 hann og 2 tispevalper og hvis ikke noe skulle skje med valpene så er den ene tispen vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Så spennende, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Gratulerer, 8 uker er jo overhodet ikke lenge å vente.. *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 11. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Så spennende, gratulerer! Takk Gratulerer, 8 uker er jo overhodet ikke lenge å vente.. *fnis* Strengt talt er det ikke så lenge da. Hadde ikke trodd jeg skulle klare å få meg hund på ihvertfall ett halvt år ennå. Uansett blir man plutselig veldig utålmodig når man har noe konkret å vente på ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Rase? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 11. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Rase? Phalene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Gratulerer så mye Lene Blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Phalene Yey! Velkommen i klubben! Blir kjempespennende å se bilder! De er jo såååå skjønne som valper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Farger og tegninger? *Speent* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 11. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Gratulerer så mye Lene Blir spennende. Takk Monica Ja nå er jeg spent. Yey! Velkommen i klubben! Blir kjempespennende å se bilder! De er jo såååå skjønne som valper! Takk Gleder meg til å besøke dem om en 3 ukers tid. Edit: Synnøve: Regner med de blir trefarget og mye hvitt på kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Ååå, så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Gratulerer! Misunner deg som skal få deg valp (ikke valpesyk i det heeeeele tatt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Gratulerer med kommende valpis! Ble litt valpesjuk plutselig jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Gratulerer! =D Det blir spennende å se bilder av jenta! Vurdert navn da? Eller er det kanskje for tidlig..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 11. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Ååå, så spennende Ja Gratulerer! Misunner deg som skal få deg valp (ikke valpesyk i det heeeeele tatt) Gratulerer med kommende valpis! Ble litt valpesjuk plutselig jeg også! Takk Gratulerer! =D Det blir spennende å se bilder av jenta! Vurdert navn da? Eller er det kanskje for tidlig..? Litt tidlig vel. Må se at alt går bra først (bank i bordet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Så spennende! Håper dere får tispa deres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Grattis! Bra rasevalg, får bare håpe den får ørene opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Krysser fingrene for at alt går fint og at du kommer hjem med en flott Mon-Cheri valp! Godis er jo så pen! Blondie sin niese! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 11. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Så spennende! Håper dere får tispa deres Takk det håper jeg også Grattis! Bra rasevalg, får bare håpe den får ørene opp Hihi...Takk Krysser fingrene for at alt går fint og at du kommer hjem med en flott Mon-Cheri valp! Godis er jo så pen! Blondie sin niese! Blondi er søster til Tessa? Ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Gratulerer! Bilder og hyppige oppdateringer er påkrevd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2009 Så spennende!Masse gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 13. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2009 Omg! Her har jeg gått glipp av noe merker jeg. Gratulerer med den kommende valpen Lene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 13. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2009 Gratulerer! Bilder og hyppige oppdateringer er påkrevd! Takk Jada, bare jeg får noen bilder selv først så *tripper utålmodig med fingrene* Så spennende!Masse gratulerer Takk Omg! Her har jeg gått glipp av noe merker jeg. Gratulerer med den kommende valpen Lene Takk Vala Du har vel vært fraværende en stund. Fint å se deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2009 Ja, Blondie og Tessa er kull søsken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 13. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2009 Så spennende Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar