Gå til innhold
Hundesonen.no

Nå er valpene født :D


LeneG

Recommended Posts

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Nå har 2 ukersbildene kommet :rolleyes2: Med Hallowentema. Kult!

http://www.moncheri-kennel.dinstudio.se/empty_81.html

For noen nydelige små nurk. :) Likte best ansiktet på nr 1 jeg - men begge vokser nok opp til å bli knusbedårende - og jeg SKAL ha alle fortellingene om alt pøbelskapet den lille finner på. :)

Ja det får dere sikkert høre *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og gledet meg til å få komme hjem å få se 2 ukers bildene :rolleyes2: Jeg holder fortsatt knapp på tispe 2.

Også er jeg utrolig spent på hvordan kullet til Tezza og Beetlejuice blir, siden vi vurderer å bruke han på Blondie om det i det hele tatt blir noe valper på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og gledet meg til å få komme hjem å få se 2 ukers bildene ;) Jeg holder fortsatt knapp på tispe 2.

Også er jeg utrolig spent på hvordan kullet til Tezza og Beetlejuice blir, siden vi vurderer å bruke han på Blondie om det i det hele tatt blir noe valper på henne.

Ja, jeg følger spent med på kullet til Tezza også selv om jeg ikke skal ha noen.

Angående tispa vår så kan jeg ikke velge. Mona skal ha en selv så jeg får nok bare den som blir til overs.

Uansett synes jeg tispe 1 ser best ut (av det lille jeg ser). Liker litt usymmetriske tegninger også ser det ut som hun får mest mørkt i ansiktet.

Så spennende, gratulerer :)

Så utrolig fin moren var :D

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tispe 1 hvitt på øret? :ahappy:

Søøte, herlig at de er sort på nesa allerede :ahappy: Veldig positivt phalene/papillon messig i så tidlig alder :whistle:

Her er det folk med argusøyne. Det har ikke jeg sett før. Kan den forsvinne igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det folk med argusøyne. Det har ikke jeg sett før. Kan den forsvinne igjen?

Den kommer nok ikke til å forsvinne helt, men forminsket og etterhvert "forsvinne" litt i frynsene er godt mulig. Men hun får nok noen hvite frynser.

De skal jo ha sort rundt øyne og ører. Så det er jo rasestandard sett mindre ønskelig.

Jeg tror at du da får denne med hvitt siden oppdretter er intr i utstilling, hvitt er jo ikke en direkte feil. De blir "rødsløyfet" om du skjønner, men blir som oftest ikke satt særlig høyt ellers.

Syns det er ett litt søtt "særpreg" med en hvit "stripe i håret" jeg :whistle::ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare gjemme godt den hvite stripen! ;)

Jeg ser ikke helt hvor de usymetriske tegningene på tispe 2 er jeg da :S Jeg syns hun er mest symetrisk. Tispe 1 har jo en svart flekk midt på hode, mens tispe 2 sin bliss er helt "flekkfri". Ikke for å snakke stygt om din potensielle valp, men det er slik jeg ser det. Men på bildene av Blondie sitt kull hadde jeg mest lyst på en hanne som satt og ligna på et marsvin i bakgrunnen. Det viktigste er at du får en hund du trives med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare gjemme godt den hvite stripen! :P

Jeg ser ikke helt hvor de usymetriske tegningene på tispe 2 er jeg da :S Jeg syns hun er mest symetrisk. Tispe 1 har jo en svart flekk midt på hode, mens tispe 2 sin bliss er helt "flekkfri". Ikke for å snakke stygt om din potensielle valp, men det er slik jeg ser det. Men på bildene av Blondie sitt kull hadde jeg mest lyst på en hanne som satt og ligna på et marsvin i bakgrunnen. Det viktigste er at du får en hund du trives med :blink:

Hun skriver hun liker tispe 1 best fordi hun liker at hun er usymetrisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver hun liker tispe 1 best fordi hun liker at hun er usymetrisk :)

Oyy! Beklager :) Jeg må ha lest feil.. Men forresten så tror jeg det hvite vil gå ganske så mye bort. Jeg satt å så på film av Blondie som valp her i går (huff, jeg ble missunelig på deg som snart skal få en slik liten tass i hus) og hun og alle søskene hadde MYE større bliss da enn hva de har nå. Så jeg regner med at det hvite på hodet vil minke drastisk etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det første bilde av tispe 1 så det ut som om blissen var formet som et hjerte :P Kjempe søtt :) Det er først nå d begynner å bli søte, også blir de bare søtere og søtere, helt til de når sitt søteste og går over til å bli elgante OG søte! :) Hvor langt har du kommet med navne forslag da :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det første bilde av tispe 1 så det ut som om blissen var formet som et hjerte :D Kjempe søtt :) Det er først nå d begynner å bli søte, også blir de bare søtere og søtere, helt til de når sitt søteste og går over til å bli elgante OG søte! :) Hvor langt har du kommet med navne forslag da :P?

Jeg tror jeg vingler litt mellom Drop of Deligt og Dream of Demi. Gubben vil ha Dixie men jeg vet ikke hva kennelnavnet skulle blitt da.

(Han har dessuten ikke stemmerett :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det første bilde av tispe 1 så det ut som om blissen var formet som et hjerte :ahappy: Kjempe søtt :whistle: Det er først nå d begynner å bli søte, også blir de bare søtere og søtere, helt til de når sitt søteste og går over til å bli elgante OG søte! :twisted: Hvor langt har du kommet med navne forslag da :aww:?

Du har så rett! Det som er supert med denne rasen er at når de er voksne, så må du faktisk tilbake å se på bilder for å forstå at de faktisk var enda søtere enn de er nå. Syntes liksom min fortsatt er like søt som hun var da hun var valp, bortsett fra at hun nå i tillegg er veldig elegant. Men så ser jeg på valpebilder, og de nurkene er jo bare.. åhh!

Så ja! Jeg misunner deg masse! Men valpetreff får duge det da!

De er veldige søte med bliss da! Min har jo kun bittelitt hvitt rundt snuten liksom.. nei, de er bare utrolige skjønne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bare sovebilder av småtassene. Var så opptatt av å kose med de når de var våkne at jeg glemte å ta bilder :icon_redface:

Her er tispe1 til venstre. Den sorte flekken er den eneste hun har på kroppen.

035-1.jpg

Her er tispe 2. Hun er veldig liten i forhold til de andre også har hun litt lette ører. Kan kanskje bli Papillon av denne frøkna.

061-1.jpg

Her ser du godt den hvite flekken på øret på tispe 1 . Forsvinner nok litt mer men spiller egentlig ingen trille for meg :P

025-1.jpg

Hjerteblisset til tispe 1 :hug:

022-1.jpg

Tispe 2

023.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...