Gå til innhold
Hundesonen.no

Nå er valpene født :D


LeneG

Recommended Posts

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar
Så spennende :D Gratulerer!

Takk :wub:

Åh så moro! :) Gleder meg til masse valpebilder og fortellinger om den lille terroristen som henger i tær og fingre. :)

Bilder blir det nok men jeg får ingen terrorist jeg. Min valp blir husren etter en uke, biter ikke istykker noenting og kommer på kommando *ler*

Gratulerer så mye Lene! Nå har du mye å se frem til :)

Jaaa...gleder meg masse :) Bare håper ikkeno skjer med valpen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noe om rasen, men likte mora jeg :wub: Gleder meg til å kose med valpisen din (for det krever jeg altså).

Jeg falt pladask for mammaen (Godis) også synes jeg hun likner en liten Border Collie i ansiktet.

Selvfølgelig kan du kose så mye du vil :whistle: Jeg trenger deg og dine hunder til sosialisering også :whistle:

:whistle: Fine bilder av mamman med valpene!

Ja. Er hun ikke søt :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa...gleder meg masse :innocent: Bare håper ikkeno skjer med valpen nå :)

Det gjør det vel ikke.. Jeg har en følelse at du har hendene fulle om noen uker, og den pleier ikke å slå feil (når det gjelder andre vel og merke)..:)

Kjempe nydelig mamma, og gleder meg til bilder når de blir litt mer hund enn hamster :D Hamster er søte de også, er ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine foreldre :innocent: Dette er spennende!

Ja...kjempespennende. Jeg har blitt helt på tuppa jeg nå. Trodde ikke jeg skulle bli det på noen uker ennå.

Det gjør det vel ikke.. Jeg har en følelse at du har hendene fulle om noen uker, og den pleier ikke å slå feil (når det gjelder andre vel og merke)..:)

Kjempe nydelig mamma, og gleder meg til bilder når de blir litt mer hund enn hamster :) Hamster er søte de også, er ikke det...

Hamster er søte ja men hundevalper er ikke så mye å se på før de er ihvertfall 3-4 uker. Gjerne litt eldre også.

Pratet med oppdretter i stad og jeg kan være med å bestemme navn også kunne hun passe valpen for meg når jeg skal til Egypt *stor lettelse*.

Tispene veier nå: 232 gram og 169 gram. Hihi...bare litt over en pakke med skinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mammaen Godis :lol:

1_3-09_001.jpg

Valpene med mor nyfødt

Godis_valper_11_10-09_009.jpg

Valpene 2 dager gamle

Tezzas_valper_13_10-09_001.jpg

Nå er de ikke søte før om en 3-4 uker men jeg måtte bare legge ut noe :lol:

Mamma Godis er vakker! Det utrykket der hun ligger på rygg med valpene. Ligner på min egen lille sofa gris :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaen var jo en helt usedvanlig fluffy og søt phalene! love.gif Du får be en bønn om at valpen blir lik sin mor!

Hellenussen da! :lol: Jeg og likte moren veldig godt :lol:

Mamma Godis er vakker! Det utrykket der hun ligger på rygg med valpene. Ligner på min egen lille sofa gris :D

Godis er helt nydelig :lol: Både i gemytt og utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurkene!

Helt enig at moren er vakker.. det er jo Jackolito også da (det er det han heter ikke sant?)

Håper du har mulighet til å komme deg hit til Oslo! Er jo ikke så mange phalener rundt omkring.. og en valp er jo enda mer sjeldent!

Satt å så på valpebilder av henne isted.. så bare gled deg til de blir litt eldre. Og det som er kjempedigg er at de er absolutt søtest fra 2-4 måneder ca. Og da har man de jo hos seg selv!

Gleder meg masse på dine vegne nå altså! *wiii*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti poeng til deg! :twisted:

Jeg er spent på frøkna di :wub:

Jeg får sikkert den som er minst lovende utstillingsmessig for oppdretter skal ha en selv.

Spiller ingen trille for meg men jeg sitter faktisk å sikler på tispe nr 1 for hun har mest farge i ansiktet.

Nurkene!

Helt enig at moren er vakker.. det er jo Jackolito også da (det er det han heter ikke sant?)

Håper du har mulighet til å komme deg hit til Oslo! Er jo ikke så mange phalener rundt omkring.. og en valp er jo enda mer sjeldent!

Satt å så på valpebilder av henne isted.. så bare gled deg til de blir litt eldre. Og det som er kjempedigg er at de er absolutt søtest fra 2-4 måneder ca. Og da har man de jo hos seg selv!

Gleder meg masse på dine vegne nå altså! *wiii*

Jeg bor 20 min unna Oslo så det skal ikke være noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...