Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen


Benedicte

Recommended Posts

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar
Guest Belgerpia
Og jeg har klart å glemme å melde på Supra, her jeg vaser rundt i tåka...

Merete: nå må du pusse utstillingsskoa - jeg har meldt på Stitchpitchen :lol:

Supra er meldt på, det kostet bare en femtilapp ekstra

Flinke jenter :thumbs:

Da gleder vi oss til Drammen liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og krisepsykiatrisk team.

Lurte fælt på hva du skulle med krisepsykiatri, du har da vært i ringen et par ganger før, men fant det ut langt foran i tråden. Nå må du ikke gå helt over til "de andre" da, du tilhører utstillingsgjengen! :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte fælt på hva du skulle med krisepsykologi, du har da vært i ringen et par ganger før, men fant det ut langt foran i tråden. Nå må du ikke gå helt over til "de andre" da, du tilhører utstillingsgjengen! :thumbs:

Har du ikke hørt om dual purpose-linjer? :lol: Nå har oppdretteren min aldri markedsført dette kullet (eller andre kull) som nettopp det, men jeg kan jo lage sånn hund, og selge X'ens valper som bruksbernere? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke hørt om dual purpose-linjer? :) Nå har oppdretteren min aldri markedsført dette kullet (eller andre kull) som nettopp det, men jeg kan jo lage sånn hund, og selge X'ens valper som bruksbernere? :)

Det høres ut som en fabelaktig plan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke hørt om dual purpose-linjer? :) Nå har oppdretteren min aldri markedsført dette kullet (eller andre kull) som nettopp det, men jeg kan jo lage sånn hund, og selge X'ens valper som bruksbernere? :)

Smart! Symras oppdretter driver veldig aktivt med diverse bruksgrener, hun er lydighetsinstruktør bl.a. Hun er av dem som mener at en vakker hund er en funksjonell hund og omvendt. Jeg tror hun er inne på noe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...