Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen


Benedicte

Recommended Posts

Da var Chili påmeldt(åpen klasse) så får jeg håpe at hun har fått tilbake pelsen sin innen utstillingsdagen(den er i hvert fall på god vei tilbake). :P

Det er vel ikke tilfeldigvis noen som har lyst/mulighet til å stille en snill og grei tervtispe for meg(på lørdag)? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Sukk, sløve sløve meg fikk i helga vite at jeg har stilt for dommeren før, og da likte han ikke X'en noe videre - flat rød i junior, en av de få gangene hun ikke har fått HP. Jeg som alltid sjekker slikt! :)

Jaja, vi er nå påmeldt, så får det gå som det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, sløve sløve meg fikk i helga vite at jeg har stilt for dommeren før, og da likte han ikke X'en noe videre - flat rød i junior, en av de få gangene hun ikke har fått HP. Jeg som alltid sjekker slikt! :)

Jaja, vi er nå påmeldt, så får det gå som det går.

Da er det jo ingen krise om det skulle vise seg å bli full krasj mellom eksteriør og LP, for å se det positive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo ingen krise om det skulle vise seg å bli full krasj mellom eksteriør og LP, for å se det positive :icon_redface:

*knise*

Det ville i hvert fall gitt reaksjoner rundt eksteriørringen om det viste seg at Emma og X'en droppet unghundklasse til fordel for fri ved fot og stå under marsj! Jeg ER utstillingsnerd, liksom.

Får vel sjekke om dommeren har dømt Even også, eller om jeg skal ta han inn i agilityringen eller noe sånt i stedet :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Klumpen min er påmeldt, i Junior som vanlig, hehe!

Jeg skal være på NKK Drammen på søndagen, men min hund stiller jeg på lørdag, så om det er noen som trenger en handler på søndag (eller muligens på lørdag) kan bare ta å sende meg PM her, eller ringe meg på 91891928! (Isabel Jensen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var avgjørelsen tatt, og påmeldt er Uffe (junior), Mac (veteran) og Saeta (champion) :lol: Tror ikke Saeta er helt hans type, men han har variert så i hva han har satt opp rundtomkring i det siste, så jeg tok sjansen jeg..

Har du eierskap i Mac og Uffe også du? Trodde bare det var Saeta jeg :banana:

Har meldt på Lyngvetun's Just A Scarlet Design som jeg antar er litt dommerens type :banana:

Lykke til alle som skal stille i Drammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du eierskap i Mac og Uffe også du? Trodde bare det var Saeta jeg :D

Har meldt på Lyngvetun's Just A Scarlet Design som jeg antar er litt dommerens type :D

Lykke til alle som skal stille i Drammen

Nei, men jeg skal gå med dem, så jeg var jo litt delaktig i påmeldingen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg plutselig litt i tvil om jeg skal dra, Ålesundturen dro litt mer penger enn beregnet (steikandes dyrt sted å reise til, med ferjer og bro-bompenger ...).

Jeg har meldt på, men det framkommer ikke i "Mine påmeldinger" på Dogweb! Betyr det at påmeldingen ikke er registrert?? Påmeldingen til NKK Trondheim er ok på samme sted! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Lurer jeg på hvorfor PM til Drammen ikke er lagt ut enda jeg da... Det er jo bare halvannen uke til og NKK bruker jo å være raske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt på, men det framkommer ikke i "Mine påmeldinger" på Dogweb! Betyr det at påmeldingen ikke er registrert?? Påmeldingen til NKK Trondheim er ok på samme sted! :D

Min påmelding til Drammen er ok på "mine påmeldinger" hos meg...

Jeg har bestemt meg for å reise, selv om det er småteit å kjøre 23mil kl.06 om morgenen for å stille en nedrøytet hund.. Men jeg har jo betalt for det uansett og valpen blir med og får nok fin sosialisering der borte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg plutselig litt i tvil om jeg skal dra, Ålesundturen dro litt mer penger enn beregnet (steikandes dyrt sted å reise til, med ferjer og bro-bompenger ...).

Jeg har meldt på, men det framkommer ikke i "Mine påmeldinger" på Dogweb! Betyr det at påmeldingen ikke er registrert?? Påmeldingen til NKK Trondheim er ok på samme sted! :D

Meldte du på elektronisk?

Fikk du mail kvittering? Uten den er ikke påmeldingen gyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte du på elektronisk?

Fikk du mail kvittering? Uten den er ikke påmeldingen gyldig.

Jeg meldte på elektronisk ja, og fikk mailkvittering. Får vel sende dem en mail. (Selv om jeg ikke har bestemt om jeg skal dra).

Programmet er lagt ut nå: http://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=5857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser ut som dommerendring på beardisene, men skal ikke det stå på PM'en i såfall? Mener da virkelig at det var Päiwi Eerola som skulle dømme!

Edit: Der ser jeg at det står på PM'en ja. Jeg tror Wera Hübenthal har dømt Symra før og gitt henne en flat rød, husker ikke når det var ... *Løpe hjem og sjekke i mine opptegnelser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå angrer jeg litt på at jeg ikke meldte på, jeg har plutselig fått utstillingsabstinenser igjen. Vi får ta det igjen i løpet av sommeren tenker jeg :D

Forøvrig 36 springere påmeldt i Drammen, jeg hadde forventet flere.

Edit:

Jeg synes det ser ut som dommerendring på beardisene, men skal ikke det stå på PM'en i såfall? Mener da virkelig at det var Päiwi Eerola som skulle dømme!

Dommerendring på beardis ja, det står på første siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...