Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen


Benedicte

Recommended Posts

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Jupp skal stille finsken min :) Jeg kan gå ned til utstillings liksom så det skulle jo bare mangle. Vi har faktisk 2 sjanser på å få stort CERT den helgen for lapphundklubben har spesialutstillinga si rett ved siden av. Bikkja er bra nok til det så vi får bare se hva som dukker opp av konkurrenter :lol: Noen dyr bruker litt tid på å utvikle seg gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal vi - det er for nærme til å la være. Melder vel på begge to, og jaggu skal ikke X'en få gå LP også - håper jeg rekker alt sammen.

Om jeg ikke melder på i noe kommer jeg uansett; jeg skal nemlig være heiagjeng! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke melder på i noe kommer jeg uansett; jeg skal nemlig være heiagjeng! :lol:

*knis*

Jeg trenger nok et kriseteam!

Men da er det sikkert plass til deg i bilen, om du vil ha haik. Om du har med Norma har vi jo fått skviset henne inn med X'en før også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knis*

Jeg trenger nok et kriseteam!

Men da er det sikkert plass til deg i bilen, om du vil ha haik. Om du har med Norma har vi jo fått skviset henne inn med X'en før også.

Det hadde vært supert! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer og stiller min lille Papillon hann på lørdag, men kommer naturligvis søndag og!

Det betyr: Jeg stiller egen hund på lørdag, men stiller gjerne opp som handler på flere hunder denne helgen, dersom noen trenger en handler!:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille i Drammen :getlost: Skal stille både Shar Pei og Bullmastiff... gleder meg til å endelig kunne være ute på utstilling igjen og ikke inne i haller.. sola kaller :ahappy: lykke til alle sammen som skal dit :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille i Drammen :wub: Skal stille både Shar Pei og Bullmastiff... gleder meg til å endelig kunne være ute på utstilling igjen og ikke inne i haller.. sola kaller :wub: lykke til alle sammen som skal dit :ahappy:

Ai, er det utendørs? :getlost: (Det er da noe som heter Drammenshallen ... ). Da faller spørsmålet mitt om man kan campe utenfor hallen bort ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, er det utendørs? ;) (Det er da noe som heter Drammenshallen ... ). Da faller spørsmålet mitt om man kan campe utenfor hallen bort ...

Jeg må innrømme at jeg stusset litt over hvilken hall du mente når du skrev forrige innlegg ja *knis* Håper dere kommer? Vi vil treffe dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor Drammen campingplass ligger i forhold til utstillingsplassen? Har sjekka litt, og funnet ut at man ikke kan campe på selve utstillingsområdet, og at det jobbes med å få låne en skoleplass i nærheten til campingbiler og -vogner, men da uten strømtilgang. da vil jeg heller på en campingplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor Drammen campingplass ligger i forhold til utstillingsplassen? Har sjekka litt, og funnet ut at man ikke kan campe på selve utstillingsområdet, og at det jobbes med å få låne en skoleplass i nærheten til campingbiler og -vogner, men da uten strømtilgang. da vil jeg heller på en campingplass.

Drammen camping ligger vel ca 10 min. gange fra utstillingsplassen. Veldig hyggelig camp. plass, full av hundefolk under Drammensutstillingen. Har dog inntrykk av at man må være tidlig ute, da det blir fort fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drammen camping ligger vel ca 10 min. gange fra utstillingsplassen. Veldig hyggelig camp. plass, full av hundefolk under Drammensutstillingen. Har dog inntrykk av at man må være tidlig ute, da det blir fort fullt.

Takk for info :). Jeg ringte akkurat nå, plass til campingvogn skulle de nok få til, selv om det blir fullt. Vi får prøve å være tidlig ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chili skal stilles dersom hun er i pels og jeg får tak i en som kan stille henne for meg(hun står som en ku når jeg stiller henne selv). ;)

Da var Chili påmeldt(åpen klasse) så får jeg håpe at hun har fått tilbake pelsen sin innen utstillingsdagen(den er i hvert fall på god vei tilbake). :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var avgjørelsen tatt, og påmeldt er Uffe (junior), Mac (veteran) og Saeta (champion) ;) Tror ikke Saeta er helt hans type, men han har variert så i hva han har satt opp rundtomkring i det siste, så jeg tok sjansen jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...