Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen


Benedicte

Recommended Posts

Ja ok.. Hadde sett på den allerede, men visste ikke at det var en personlig melding :D hehe. Men.. Det står jo ingenting om LP der.. eller? :D

Det er ingen personlig melding, det er en et program (kalles PM). Står om lydighet der, jo. 19 i LP1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar
Ja ok.. Hadde sett på den allerede, men visste ikke at det var en personlig melding :D hehe. Men.. Det står jo ingenting om LP der.. eller? :D

Trykker du på lenken som kommer der, så du får opp en PDF-fil?

På side 3 står tallene for klasse 2 og 3 (10 og 8), på side 4 står tallene for klasse 1 og elite (19 og 27).

***

Edit: Der kom startnummer i innboksen - men bare to av tre. Jaja, det kommer vel det siste også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen personlig melding, det er en et program (kalles PM). Står om lydighet der, jo. 19 i LP1

Trykker du på lenken som kommer der, så du får opp en PDF-fil?

På side 3 står tallene for klasse 2 og 3 (10 og 8), på side 4 står tallene for klasse 1 og elite (19 og 27).

***

Edit: Der kom startnummer i innboksen - men bare to av tre. Jaja, det kommer vel det siste også.

Det ordnet seg, fikk e-post :) Ble bare så bekymret når jeg ikke hørte noe fra dem. Er jo ikke lenge til nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle få øyelyst Supraen også mens vi er der borte? Er det bare å møte opp? Trenger man ikke gi beskjed på noe vis på forhånd?

Oh, godt du spurte om det. Jeg tenkte vi kunne benytte oss av muligheten om det passer når vi er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle få øyelyst Supraen også mens vi er der borte? Er det bare å møte opp? Trenger man ikke gi beskjed på noe vis på forhånd?

Det er bare å møte opp - ha med penger og stamtavle.

Og sørg for å ha stilt først, da væsken som helles på øynene kan endre de noe en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gå hopp og ag med Aysha. Pumisen vil gjerne tygge på andre valper og hunder, og lar seg selvfølgelig også bli tygget på.

:ahappy:

Loppa vil gjerne tygge på Pumisen tenker jeg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer en tur på lørdag! Uten min hund, men med venninne og hennes Mops som skal stilles i åpen hannhund klasse. Det er lenge siden siste utstilling nå så jeg gleder meg til å ta runden å se på alle de vakre pelsene :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...