Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen


Benedicte

Recommended Posts

Hvem skal dit?

Manuell og ordinær elektronisk påmelding 4. mai

Forlenget elektronisk påmelding 18. mai

Jeg skal dit med begge hundene tror jeg, om jeg får skyss og overnatting. Skal ikke stille i eksteriør da Tia neppe er i pels til da, men tenkte å gå med begge hundene i LP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Prøver å bestemme meg for om vi skal til Drammen og ta storcertet, eller om vi skal til Vännäs 13 og 14 og ta et svensk cert eller to (dobbelutstilling). :)

1) Hele verden kommer sikkert til Drammen og skal albue seg fram til det storcertet.

2) Har mer lyst til å kjøre til Vännäs enn til Drammen

3) Burde stille opp på de få storcertsjansene som finnes

4) Treffer flest kjente i Drammen.

Hva synes dere? :)

Sara: Husk at det ikke er valpeshow på NKK-utstillinger ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å bestemme meg for om vi skal til Drammen og ta storcertet, eller om vi skal til Vännäs 13 og 14 og ta et svensk cert eller to (dobbelutstilling). :)

1) Hele verden kommer sikkert til Drammen og skal albue seg fram til det storcertet.

2) Har mer lyst til å kjøre til Vännäs enn til Drammen

3) Burde stille opp på de få storcertsjansene som finnes

4) Treffer flest kjente i Drammen.

Hva synes dere? :)

Sara: Husk at det ikke er valpeshow på NKK-utstillinger ...

:) Er det ikke? Da er det ikke sååå farlig om vi ikke skal dit alikevel egentlig :D . Men jeg blir jo gjerne med om du skal da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt til å melde Jatzy på eksteriør, men jeg er ikke sikker. For det første har hun ikke akkurat mye pels nå, og for det andre kommer vi neppe langt heller , så det blir jo mest for gøy om vi melder på.... Men vi skal komme begge dagene uansett om vi melder på eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kommer til å stille Extra. At hun ikke har pels, bryr jeg vel meg egentlig ikke om *ler* Vi møter opp med godt mot, og håper på blå :)

Er det noen som vet hva denne dommeren liker? :lol:

(Fint hvis alle med små belgere møter opp, så ser ikke Ex så veldig liten ut *hihi*) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Kankje - kanskje ikke...Er veldig i tvil - også lurer jeg på om jeg har en handler :lol:

Det har du vet du - om du bestemmer deg for å melde på - jeg er jo der liksom *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat denne utstillinga var veldig lett å droppe, da dommern på Hampus allerede da han var 1 år mente han var alt for stor, og dommern på Linus kanskje ikke akkurat liker typen hans...

Så da ble det Trondheim i stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å bestemme meg for om vi skal til Drammen og ta storcertet, eller om vi skal til Vännäs 13 og 14 og ta et svensk cert eller to (dobbelutstilling). :)

1) Hele verden kommer sikkert til Drammen og skal albue seg fram til det storcertet.

2) Har mer lyst til å kjøre til Vännäs enn til Drammen

3) Burde stille opp på de få storcertsjansene som finnes

4) Treffer flest kjente i Drammen.

Hva synes dere? :lol:

Sara: Husk at det ikke er valpeshow på NKK-utstillinger ...

Hehe, for noen dilemmaer vi utstillingsfolk blir utsatt for.

Når jeg må foreta sånne valg prøver jeg å se hva mer jeg får for pengene enn bare utstilling.

Dette fordi sambo henger med på slike turer, og stort sett finansierer de.

Og da må det være noe annet enn bare hund, ting han liker også.

Så i år valgte vi bort Gälliväre som kun blir kjøring full fart ned, stille hund i to dager, full fart hjem, til fordel for NKK Trondheim hvor vi da ankommer allerede onsdag og kan leke turist i 2 dager til ende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...