Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskebesøk


PsychoLynx

Recommended Posts

Tusen takk alle sammen! :ahappy:

lancashire heeler :)

Nydelige bilder Marit! :D

Takk :D

Blir like imponert hver gang av dine bilder. Hvordan kamera og objektiv har du?

Bruker et Nikon D40 kamera. Og på disse bildene er det brukt et Sigma 70-300mm. (til 1200 kr i Elkjøp nettbutikk)

Edit: UTEbildene er tatt med det objektivet. Innebildene er tatt med Kit-objektivet. 18-55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige var dem!

Blir like imponert hver gang av dine bilder. Hvordan kamera og objektiv har du?

Bruker et Nikon D40 kamera. Og på disse bildene er det brukt et Sigma 70-300mm. (til 1200 kr i Elkjøp nettbutikk)

Edit: UTEbildene er tatt med det objektivet. Innebildene er tatt med Kit-objektivet. 18-55

Jeg vil bare ha sagt at det er neppe objektivet som gjør bildene her... Kit-objektivene pleier sjeldent å være bra. Det er Marit som tar bildene og Marit er dyktig til å ta bilder og jeg tipper Marit har redigert bort en million bilder :ahappy: Marit ser også hva og hvordan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare ha sagt at det er neppe objektivet som gjør bildene her... Kit-objektivene pleier sjeldent å være bra. Det er Marit som tar bildene og Marit er dyktig til å ta bilder og jeg tipper Marit har redigert bort en million bilder :) Marit ser også hva og hvordan!

:ahappy: Takk.

a010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er utrolig flink til å ta bilder! og for en nydelig gjeng med hunder da. :yawn::)

den IQ-leketingen så morsom ut-kan jeg spørre om hvor du har kjøpt den? ;)

Hmmm, husker ikke eksakt hvor jeg kjøpte dem. Men du får dem i flere forskjellige nettbutikker. Søk etter Nina Ottoson (Ottosen??) Iq leker.. :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...