FlippogRime Skrevet 12. September 2009 Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 Fikk tjenestetegnet til Blida i dag Flere bilder ligger på bloggen vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 12. September 2009 Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 knallfint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 12. September 2009 Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 Det var fint! Sikler på et tjenestetegn jeg også. Jeg bare vet det ikke er vits, vil ta en stund, om ikke aldri til jeg får startet bruks med hunden jeg har nå :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 14. September 2009 Rapporter Share Skrevet 14. September 2009 På lørdag fikk jeg mine halsbånd og kobbel. Kobbelet har jeg ikke fått tatt bilde av, men her kommer hvertfall halsbåndene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maja&Twinki Skrevet 14. September 2009 Rapporter Share Skrevet 14. September 2009 Så kult med chillier! Fine halsbånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 14. September 2009 Rapporter Share Skrevet 14. September 2009 Veldig fine og så artig med chillier på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 14. September 2009 Rapporter Share Skrevet 14. September 2009 Chilli *knis* Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 14. September 2009 Rapporter Share Skrevet 14. September 2009 Er spent på når mitt kommer! Fikk beskjed om at det var stor pågang og måtte vente 2-3 uker. Folk har gått helt bananas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 14. September 2009 Rapporter Share Skrevet 14. September 2009 Er spent på når mitt kommer! Fikk beskjed om at det var stor pågang og måtte vente 2-3 uker. Folk har gått helt bananas! hehe, ja. Sånn går det med spredning på alle fora Jeg er hvertfall veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. September 2009 Rapporter Share Skrevet 15. September 2009 Kjempefine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 15. September 2009 Rapporter Share Skrevet 15. September 2009 Der fikk jeg feil halsbånd i posten gitt Et oransje med navnet Leo på. Har sendt mail til Kifani og skal sende det tilbake i posten i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 16. September 2009 Rapporter Share Skrevet 16. September 2009 hehe,sikkert lett det blir litt rot når så mange bestiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 16. September 2009 Rapporter Share Skrevet 16. September 2009 Jeg skal bestille noen nå, men må visst regne med litt ventetid ja.. Hm, lurer på hva jeg skal ha, er så mye fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. September 2009 Rapporter Share Skrevet 16. September 2009 Jeg skal bestille noen nå, men må visst regne med litt ventetid ja.. Hm, lurer på hva jeg skal ha, er så mye fint.. Du føler det er på tide med litt flere ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 16. September 2009 Rapporter Share Skrevet 16. September 2009 Ja er jo nesten en mnd siden sist , heeheh....(litt flau).. Men to av de er for venner da, og et til meg.. Hvis jeg bare kan finne ut hva jeg skal ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 16. September 2009 Rapporter Share Skrevet 16. September 2009 hehe,sikkert lett det blir litt rot når så mange bestiller Jepp, det kan jeg godt tenke meg lett å ta feil av pakkene når man skal putte på navn/adresselapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 25. September 2009 Rapporter Share Skrevet 25. September 2009 Wiiii!! Da er halsbåndet kommet Kjempefornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 25. September 2009 Rapporter Share Skrevet 25. September 2009 Lekkert.. Har lyst til å bestille et nytt til- noen som har gode forslag til design?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 25. September 2009 Rapporter Share Skrevet 25. September 2009 kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 25. September 2009 Rapporter Share Skrevet 25. September 2009 Har tenkt og bestille ett til Zorba også, men han må ha rype/vilt eller noe frilufts. Noen forslag? Gjerne link til bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 29. September 2009 Rapporter Share Skrevet 29. September 2009 Fikk mitt idag! Det ble kjempebra. Fikk en annen font enn jeg hadde bestilt, men det gjør ingenting, for det ble bra uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 29. September 2009 Rapporter Share Skrevet 29. September 2009 Djervkvinnen:Kjempe fint halsbånd på en så nydelig hund da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 29. September 2009 Rapporter Share Skrevet 29. September 2009 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kari-Kari Skrevet 29. September 2009 Rapporter Share Skrevet 29. September 2009 Jeg bestilte i går Var neimen ikke lett å bestemme seg Var jo så utrolig mange fine Gleder meg til det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottisembla Skrevet 11. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2009 Idag kom Embla sin sporsele i posten Så nå klør det i fingrene etter å prøve den på henne, men må vente litt hun er ute og luter vettet og springer tulling i hundegården. Bilder kommer:) Edit: og her er bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar