Gå til innhold
Hundesonen.no

Kifani-tråd


Recommended Posts

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar
Jeg bestilte på en lørdag og fredagen etter var de i postkassa. Knallfornøyd!

Bestilte to med refleks denne gangen, forbereder meg til høstmørket :angry:

BILDER!! :P:P

jeg har ikke fått noe bekreftelse på bestillingen! tror dere hun har fått den fordet? eller bare ikke sett det enda?

Hun pleier å svare meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR, går jeg inn i sånne tråder som det her?? Nå har jeg jo ikke unnskyldningen om at det IKKE syntes pga pels mer.. jeg har jo en kortpels hund...

*sitte på fingrene sitte på fingrene sitte på fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai,det limegrønne er så stilig! Har lyst på et sånt til Felixen. Jeg trooor det kan bli hardt å holde seg unna to nye halsbånd når det tikker inn penger i midten/slutten av måneden gitt :icon_confused: Noen som har prøvd å bestille fastbånd istedenfor halvstrup? Og hvordan funker de justerbare halvstrupene egentlig? Blir det hengende en sånn båndbit sånn som på bildet til RenateA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai,det limegrønne er så stilig! Har lyst på et sånt til Felixen. Jeg trooor det kan bli hardt å holde seg unna to nye halsbånd når det tikker inn penger i midten/slutten av måneden gitt :icon_confused: Noen som har prøvd å bestille fastbånd istedenfor halvstrup? Og hvordan funker de justerbare halvstrupene egentlig? Blir det hengende en sånn båndbit sånn som på bildet til RenateA?

Det med zebramønster er bånd med klips. Fungerer kjempefint. Det andre båndet er regulerbart halvstrup. Det blir en hengende en sånn båndbit på siden ja, tenker klippe den av når Circus er utvokst. Kjøpte begge Circus bånda med regulerbart, praaaktisk :D Kan jo ikke risikere at hun vokser ut av bånda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes prisen er verdt det jeg i hvertfall, når produktene er så fine :whistle:

Micko har to stk, ett fastbånd med klips og ett med halvstrup.. Det med halvstrup er for lite da, drar nesten av han hodet når det skal av :) Så skal bestille ett nytt ett tenker jeg, veldig fornøyd med dem, og med servicen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvstrup er vel sånn som helstrup, bortsett fra at strupen stopper, og resten av halsbåndet blir endel av båndet

mart...llar_ribbon.jpg

Martingale er slik martingale_collar_ribbon.jpg

(det var helt forferdelig forklart!)

Men er ikke helt sikker, fordi det virker som om betegnelsene brukes litt om hverandre. Bestiller man martingale fra collarmania fks får man det jeg la ut bilde av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate A:

Oki :whistle:

Halvstrup er vel sånn som helstrup, bortsett fra at strupen stopper, og resten av halsbåndet blir endel av båndet

mart...llar_ribbon.jpg

Martingale er slik martingale_collar_ribbon.jpg

(det var helt forferdelig forklart!)

Men er ikke helt sikker, fordi det virker som om betegnelsene brukes litt om hverandre. Bestiller man martingale fra collarmania fks får man det jeg la ut bilde av.

Hehe forsto va du mente :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bestilt en nomesele herifra? Og hvordan er kvaliteten på selen? Hadde vært fint med en sele med navn på.. =)

Jeg har ikke sett nomeselene, men jeg har sett halvnomene derfra og helt ærlig vil jeg anbefale deg å kjøpe en skikkelig sele hvis den skal brukes til trekking. Også heller skrible navn med en spritusj eller noe sånt. Halvnomene fra Kifani er for dårlig polstret til mye bruk/trekking, men til tusleturer i bånd fungerer de nok fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SUPER fornøyd med halsbåndene fra www.kifani.no :(

Har to stk til Chicka og blir sikkert ikke de siste :whistle:

01.JPG

02.JPG

03.JPG

3424.JPG

ekornband02.jpg

ekornband01.jpg

det svarte m. rødt på var nyyydelig kan jeg få herme? :aww:

når dere sender mail hva skriver dere? hvordan tar dere målene å hva slags stoff har du (som jeg vil stjele ideen til) brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett nomeselene, men jeg har sett halvnomene derfra og helt ærlig vil jeg anbefale deg å kjøpe en skikkelig sele hvis den skal brukes til trekking. Også heller skrible navn med en spritusj eller noe sånt. Halvnomene fra Kifani er for dårlig polstret til mye bruk/trekking, men til tusleturer i bånd fungerer de nok fint.

Ok.. :whistle: Hvis ingen har erfaringer å komme med så blir det nok en annen leverandør ja.. Har sendt mail og spurt litt om selen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...