Gjest Skrevet 16. Februar 2009 Rapporter Skrevet 16. Februar 2009 Fine gutten Interessant å høre om alt dere har gjort allerede! Hvor gammel er han når dere begynner på valpekurset ? Siter
Djervekvinnen Skrevet 16. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2009 Skal imorgen på første valpeskole time, men da uten hund. Regner med neste time med hund enten blir denne uka eller neste. Det blir spennende. Idag var vi i sentrum og gikk tur. Vi har en del av en gate som er innebygd, og det passer utrolig bra for sosialisering. Det var mange folk der, og Nitro var ivrig og glad. Fikk hilst på flere mennesker samt en hund. Det er en fin plass å være når det er så kaldt ute. Føles som inne. Og utenfor var det masse trafikk og støy. En god blanding. Nitro virket helt upåvirket av alt. Etterpå var vi hos veterinæren med Hera, og Nitro var moralsk støtte. Der var det mange hunder, og mange folk som ville kose med han. Mange som har sagt at han er så kosete og tøff. Det er bra å høre Så vi skal fortsette å farte rundt i de nærmeste dagene, kanskje besøke en fjøs og litt sånnt. Gjelder å stå på nå, og det er det som er så fint med å bo i by med en valp, for man får alle inntrykkene man trenger. Siter
Aussieglis Skrevet 16. Februar 2009 Rapporter Skrevet 16. Februar 2009 Jeg dro en del innom 4H-gården med My da hun var valp. Masse flott miljøtrening! Husker hun ikke turte å gå inn i melkerommet der som det bråker litt fra da hun var liten valp men plutselig så løp hun inn og ut der mens jeg sto utenfor og pratet med noen folk Er veldig hyggelige folk som jobber der, så spør du så får du garantert komme inn å "se dere rundt" Må si ifra når dere er i byen daaaaaa... Vil jo hilse på kjekkingen Nå er det jo så nydelig vær om dagene også, vi kunne jo møttes ved 4H-gården eller noe å gå en tur utover rønvikjordene og la hundene løpe løse mens jeg tar bilder? Siter
Djervekvinnen Skrevet 17. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Februar 2009 Ja tenkte å dra innom 4H gården! Ja vi må treffes, absolutt. *titte med engleøyne på kameraet ditt* Siter
Aina&Kaizer Skrevet 17. Februar 2009 Rapporter Skrevet 17. Februar 2009 Så skjønn han er, dét blikket. Siter
ToneS Skrevet 19. Februar 2009 Rapporter Skrevet 19. Februar 2009 Han er så pen *håper på bilder av Nitro, My og Emma sammen* Siter
Aussieglis Skrevet 19. Februar 2009 Rapporter Skrevet 19. Februar 2009 Jeg presterte å ta med kameraet når vi dro for å møte lille søte Nitro, men glemte altså å ta det opp av sekken for å faktisk BRUKE det... Så vi får håpe Djervekvinnen og Nitro har tid til et lite møte en annen dag Siter
ToneS Skrevet 19. Februar 2009 Rapporter Skrevet 19. Februar 2009 Hehe, neida. Håper på bilder senere en gang da Siter
Djervekvinnen Skrevet 20. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2009 Anniken: Ja, hehe jeg tenkte heller ikke på det! Men vi husker på det neste gang! og det må bli en dag det ikke blåser sånn. Tok et par oppstillingsbilder idag. Det var jammen meg ikke enkelt med en aktiv krabat.. Men et par brukbare ble det. Her er han 10 uker. Siter
turbogutten Skrevet 20. Februar 2009 Rapporter Skrevet 20. Februar 2009 åå pene, søte, vakre gutten Siter
Synnikken Skrevet 20. Februar 2009 Rapporter Skrevet 20. Februar 2009 Begynner å ligne på en greyhound nå ja Siter
Lola Pagola Skrevet 20. Februar 2009 Rapporter Skrevet 20. Februar 2009 Oj oj oj, så vakker han har blitt! En mini-greyhound jo! Og jeg hadde liksom utelukket mynder jeg da... sukk, trenger ikke flere raser å sikle på liksom. Siter
charlotte Skrevet 21. Februar 2009 Rapporter Skrevet 21. Februar 2009 *sukk* Han er altfor søt! Siter
Mirai Skrevet 21. Februar 2009 Rapporter Skrevet 21. Februar 2009 Haha, ikke noen tvil om at beina poppet ut nei Siter
Nowisclee Skrevet 22. Februar 2009 Rapporter Skrevet 22. Februar 2009 Han er utrolig pen! Hmm. Jeg som trodde jeg hadde bestemt meg for å bare ha basenji i framtiden, kanskje.. Mulig det blir en liten sånn en også, gitt! Æsj, jeg må kjøpe meg en diiigert hus for å ha plass til alle bikkjene jeg skal ha. *fnis* Han er ihvertfall fantastisk vakker, og gleder meg til å høre hvordan det går på valpekurs osv. Siter
Djervekvinnen Skrevet 22. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Februar 2009 takk takk! Ja det blir moro å se hvordan det går fremover. Prøver å feite han opp litt nå. Tenk- han spiser like MYE som Hera! Og hun er myyyye større og litt smålubben. Jaja, er bare glad han har god matlyst. Siter
Carina Skrevet 22. Februar 2009 Rapporter Skrevet 22. Februar 2009 Så fiiiiin! Jeg er nesten litt misunnelig. Siter
Tuskelusken Skrevet 22. Februar 2009 Rapporter Skrevet 22. Februar 2009 Han var kjempefin, megasøt og utrolig vakker! Siter
Djervekvinnen Skrevet 13. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2009 Nå er han 13 uker! Han er en koselig valp. Ihvertfall når han ikke er rampete. hihi. Han sover hele natten, og er husren. Han har vært på valpskole og vært på mange ulike steder. Han er så sosial og ivrig. Det er bra! han og Hera er enda ikke perlevenner, men håper det kommer seg etterhvert. Er jo en liten omvending fra å være enebarn i 5 år, til dette. hehe Han veier nå snart 15 kilo. Har lagt på seg endel siden sist. Så nå er han fin i fasongen. (var litt tynn før) Har ikke noen gode oppstillingsbilder nå da, men skal legge inn så snart jeg tar. Her er noen bilder: Er spent på fortsettelse, men gleder meg ikke til puberteten. Han er så sta og bestemt nå som valp, tenk da... hehe Siter
Poter Skrevet 13. Mars 2009 Rapporter Skrevet 13. Mars 2009 Pen hund! Tenk 15 kg, hehe! Hva blir han å veie som voksen? Siter
Djervekvinnen Skrevet 13. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2009 Regner med rundt om 35 kg, kanskje mer. Blir spennende å se hvordan han blir som voksen! Siter
Recommended Posts