Gå til innhold
Hundesonen.no

Greyhounden Nitro - nye bilder høst 2012 side 15


Djervekvinnen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 304
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har jeg mimret litt i tråden her, og tenkt på tiden som har vært. Nitro ble 10 år i desember og har blitt en skikkelig pensjonist.  Jeg trodde jeg kom til å miste han i sommer i fjor da han plutsel

Hei igjen! Nå er det på tide med noen nye bilder! De fleste er fra i høst, og nå blir det lite bilder fremover pga mørketiden. På tur til Flekkosvatnet i høst Leke litt. Nitro elsker pinner.

Noen nye bilder fra oss. Vi koser oss masse og går masse turer i skog og mark. Nitro er med overalt, om det så er fjelltur eller båttur. En fantastik hund er han (må vel være lov å skryte litt ekstra

Posted Images

3646762135_0a1c156b4b.jpg

Bilde av Nitro fra helga :lol: Fikk desverre ikke tatt bilder av dere i ringen, gubben fikk det plutselig travelt :rolleyes2: Du kunne jo blitt med til Mosjøen i august også for å stille han? Skal stille My der for første gang selv, er dritnervøs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! :lol: Overraskende at jeg fikk godt resultat, var helt sikker på at han fikk trekk for beinet.

Anniken: Spørs om jeg blir å dra sørover til mosjøen, for er ikke så fan av langkjøring, og vi har tenkt oss til narvik istedet (som er ganske nært tidsmessig). Siden det er "bare" valpeshow tenker jeg på. Men hvem vet, kanskje jeg ombestemmer meg. Skal gi beskjed da.

Det kommer nok til å gå bare bra skal du se. Ja nervøsiteten blomstrer gjerne ganske mye, men det er de første gangene som er værst, så blir det litt bedre. :lol: Jeg var ikke noe nervøs ihelgen, men da forventet jeg ingenting,så tok det ikke så "alvorlig". Blir nok å kjenne det den dagen vi reiser langt og mer står på spill.

Kjempefint bilde da! Han var helt ivrig og skulle dra i alle retninger, så ble litt sliten i hendene etterhvert :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Jeg kjente det godt i skuldrene og i overarmene etter helga jeg også skal jeg si deg. :lol: My er ikke den som holder rykkene sine tilbake hun heller kan man si. :rolleyes2: Merkelig at den lille kroppen på 17kg kan ødelegge armene mine så mye.

Hvor mye veier Nitro nå forresten? Han har jo blitt stooor, men han er jo så smalbygd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide han for over en uke siden og da var han litt over 24 kg. Går sakte oppover :lol: Så han er ikke bare bare å holde igjen nå han får mongo tullete anfall. Fikk faktisk hud revet av inni hånden etter at han rykket til. hehe. Enn så lenge går det greit, skal ikke ikke ty til noen hjelpemidler enda :rolleyes2: Dakarn bobler over av energi han, så jeg prøver å være forstålsesfull :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han har vel noe overskuddsenergi etter all den tiden hvor han måtte være i ro? Blir vel deilig nå fremover som du bare kan øke aktiviteten mer og mer og nyte synet av en sliten og fornøyd hund oftere. :lol: Nitro er vel fornøyd med været om dagen også går jeg utifra? :rolleyes2:

Når er det dere flytter btw?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Tenkte jeg skulle prøve å lure dere inn på hjemmesiden min, og se på de nye bildene i galleriet :)

Det er bilder fra den siste tiden.

Besøk min hjemmeside

Nå er det 11-12 uker siden gipsen ble tatt av, og har sett stor fremgang, men nå og da kan han virke litt rar i foten. Imorres var han halt på foten, og jeg er usikker på om han har slått seg i den, siden han var nede i stua når jeg stod opp. Kanskje slått seg i trappen eller noe. For jeg har nesten ikke gått tur i det siste, pga influensa. Så jeg må innrømme at jeg er litt bekymret. Jeg syns han bør være frisk nå etter så lang tid, så når jeg ser halthet blir jeg litt nervøs.. :) jeg skal på kontroll neste Torsdag, så da får vi høre hva de sier. Veldig spennende! Håper virkelig at han er bra og at det ikke er noe tull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Da må vi oppdatere litt. Nitro har passert 9 mnd allerede, og begynner å bli pubis lus. Han har vært frisk i litt over 1 mnd nå, og musklene hans kommer mer og mer frem nå. Han har jo MYE å ta igjen, etter en oppvekst uten spesiellt mye bevegelse.. (herreguuud hvor lang tid dette tok!)

Vi var på vårt siste valpshow for noen uker siden, men god kritikk. En greyhound dommer som gav meg tommelen opp og sa at han var veldig lovende med litt tid. Det tror jeg også.

Han elsker å løpe og kose seg ute. Trives godt med selskap av Chanti! Fortsatt trygg og stabil, sosial og ivrig. Er utrolig fornøyd med denne karen!

Tok noen oppstillingsbilder av han idag. Hva syns dere? Er det noe jeg bør gjøre annerledes?

oppstillingnitro2-1.jpg

oppstillingnitro3.jpg

oppstillingnitro1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de skal være mest som på det siste. Men har sett litt ulike bilder, så vet ikke helt fasiten.

Nei desverre må vi stå over tromsø denne omgang. Ble litt sent ute, og da ble det litt mye surr på slutten der, at vi bestemte oss for å ta det neste år. *goood tid på å planlegge hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...