Gå til innhold
Hundesonen.no

Greyhounden Nitro - nye bilder høst 2012 side 15


Djervekvinnen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 304
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har jeg mimret litt i tråden her, og tenkt på tiden som har vært. Nitro ble 10 år i desember og har blitt en skikkelig pensjonist.  Jeg trodde jeg kom til å miste han i sommer i fjor da han plutsel

Hei igjen! Nå er det på tide med noen nye bilder! De fleste er fra i høst, og nå blir det lite bilder fremover pga mørketiden. På tur til Flekkosvatnet i høst Leke litt. Nitro elsker pinner.

Noen nye bilder fra oss. Vi koser oss masse og går masse turer i skog og mark. Nitro er med overalt, om det så er fjelltur eller båttur. En fantastik hund er han (må vel være lov å skryte litt ekstra

Posted Images

Ser han begynner å bli en skikkelig mann nå=) :) folk stiller nok litt forskjellig for å sjule feil og fremheve det gode på sine hunder :)

noe man lærer etter mye trening tror jeg, for jeg veit ikke svakhetene på min hund ennå, eller hvordan jeg skal sjule dem best mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han ser flott ut! Ikke for ekstreme bakbensvinkler heller, og det er et stort pluss i min bok...

Jeg hadde gjerne sett at han hadde holdt hodet høyere. I hvert fall på en ung hund som ikke synes det er så moro å stå i ro og se pen ut, kan det kanskje være bedre å holde i båndet ved øret i stedet for å forsøke å dra hodet opp med båndet (det ser litt sånn ut på bildene). Da vil du også ha bedre kontroll på hodet hans. Da kan du også kose ham litt i munnviken - både fordi det roer hunden om den blir utålmodig, og for å få ham til å løfte hodet litt høyere for å få enda mer kos...

Håper også jeg får sett ham en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips Bardmand! Ja stemmer at han hang litt med hodet, skal prøve med utstillingsline neste gang.

Han syns oppstilling er noe unødvendig, kjipe greier. hehe Prøver å gjøre det okei for han. :)

Du kan jo prøve å få ham til å fokusere på godbit også, om han da er interessert i den slags? Det er de færreste mynder som er naturlige showhunder, så alt som kan gjøre det lystbetont må brukes for det det er verdt!

Vi kjæm tel Harstad i Mars (?)! :) hehe

Hvorfor f... skal de legge alle NKK-utstillingene i Nord-Norge på vinterstid? Ja ja, om jeg ikke får helt avsmak etter Tromsø, kan det hende vi ses da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott han har blitt! Håper jeg får til å møte han en dag (både han og Chanti). Kanskje vi også skulle tatt turen til Harstad i mars, men det er jo langt å kjøre på vinterstid. :) Får tenke på saken (og se hvor fin Vixen blir :) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nitro 10 mnd:)

nitronovemb.jpg

Dette ble tatt i hagen. Syns det ble litt fint med fargene :rolleyes2:

nitronovemb1.jpg

Hvorfor løpe når man kan kjøre? :ahappy: Fra tidligere i høst.

bad.jpg

Han er fortsatt ikke blitt kjønnsmoden, for Chanti flørter med han for tiden og byr seg fram, men han skjønner ingenting :) Vi er bare glad til vi! Det kommer nok fortere enn vi aner.

Trener litt lydighet med han. Nå går det i sitt og dekk i lengere enn 2 sekunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Igår ble Nitro snusken 1 år! :D Han begynner å bli stor gutt nå! Men fortsatt like barnslig og teit som vanlig :getlost:

Han er så snill og god, skikkelig snill. Og sjarmerende. Sukk det er så dumt at ikke dere kunne sett han i virkeligheten, for det blir overhodet ikke det samme på bilder!

Vi gleder oss til neste år, hvor vi skal prøve oss mer i ringen.

Fikk noen herlige bilder av han fra 2 dager etter at han kom hjem til oss:

:ahappy: trenger vel ikke si noe?

nitrovalp2.jpg

nitrovalp.jpg

nitrovalp3.jpg

Tatt forrige helg:

nitro1.jpg

godjul.jpg

Gratulerer med 1 års dagen vår kjære snille voffseloffs! Håper vi får maaange fine år videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...