Gå til innhold
Hundesonen.no

Venter whippetvalper


Kristinh

Recommended Posts

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

åååh! spennende. masse lykke til. og vennligst IKKE noe valpebilder..hehe. har vert innom og snoket på hjemmesiden din, og gud, for noen flotte hunder du har. så jeg tåler ikke noe valpe bilder på skjermen min. da er jeg redd det ikke blir søvn å få før en whippet valp er i hus... :) -_- :) -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååhh, så spennende.. Whippeter er bare herlige skapninger.. Vokst opp med greyhounder og afghanere (ikke mine,men "bodde" mer eller mindre hos en oppdretter i ungdomstiden) og jeg ser ikke bort i fra at det blir en liten whippet her med tid og stunder :) Lykke til med fødselen og valpene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra Hurra.. min strålende vakkre Arwen fikk i dag 10 vakkre helt fantastiske valper. Fødselen gikk så strålende og hun er bare helt aldeles utrolig den damen der. Valpene er i stor form og veldig livskraftige.

Ja da er d bare å glede seg til valpeshow,, de er så vakkre og for noen linjer... Hærlig..

Skal ikke holde dere mere på pinebenken,,, hær kommer de første bildene av vakkringene:)

arwenv13.jpg

arwenv1-1.jpg

Kos dere og flere blir det etterhvert skal jeg si dere:)

Mange gode klemmer fra oss stolte

"besteforeldre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Og så ti stykker og alle friske og raske! Så glade dere må være nå!

(Hils faren din forresten, fra henne med den spinnville beardisen på ringtrening :icon_confused: ).

Hehe,, det skal jeg gjøre.. han har allerede vært å beskuet valpene i dag.. han syns de såg veldig flotte ut alle sammen.

Veeeeeeeeldig jevnt kull sa han. Og vi får vell tru på mesteren..he,he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,, det skal jeg gjøre.. han har allerede vært å beskuet valpene i dag.. han syns de såg veldig flotte ut alle sammen.

Veeeeeeeeldig jevnt kull sa han. Og vi får vell tru på mesteren..he,he

Han vet det nok! Og du har vel sett en whippet eller to før du også :icon_confused: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...