Gå til innhold
Hundesonen.no

Venter whippetvalper


Kristinh

Recommended Posts

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar
Gratulerer! Nydelige er de! Du får bare si i fra etterhvert om det er en eller annen søtnos som ingen vil ha ;-) *smelt*

Hei sann så koselig av deg at du likte valpene:) kan si at det er noen igjenn ennå ja:) du er alltid velkommen vet du...he,he

Takk for at du tar så godt vare på vakkre Leon gutten, han er strålende vakker prinsen din.

Klem til godgutten

fra "Beste mor" som er veldig stolt av Leon gutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt bilder i dag av valpene og tenkte dere ville se hvor fine barn vi har hær hjemme. Er jo så stolte av de og alt går veldig flott med både barn og mor.

Kos dere med bilder og ønsker dere alle samtidig en riktig godt helg.

Valpene 5 dager

arwengutter.jpg

arwenjentene.jpg

arwenv4.jpg

arwenv5.jpg

arwenv6.jpg

arwenv7.jpg

arwenv8.jpg

arwenv9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei NEI NEI. jeg takkler ikke mere bilder. dette kan ende i "hastetur" til trodheim, og en pissesur sambo som venter hjemme og kan se laaangt etter sin side av senga, da der det før lå 2 hunder vil det da ligge TRE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei NEI NEI. jeg takkler ikke mere bilder. dette kan ende i "hastetur" til trodheim, og en pissesur sambo som venter hjemme og kan se laaangt etter sin side av senga, da der det før lå 2 hunder vil det da ligge TRE!

Ikke noe problem, kjøp en XL seng eller bygge på sengen.. :icon_redface: Og en whippet elsker å ligge i fotenden også... he,he kjempe flott fotvarmer er den også vet du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke begynn...:icon_redface: har forelska meg heeeelt i denne fantastisk flotte rasen. og en whippet skal det bli.... kanskje ikke akkuratt nå, men en gang i fremtiden. traff en turgåer på stranda med en, og jeg spurte og gravte sånn at stakkars maen må jo tro jeg her helt syk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen nydelige valper du har der Kristin! Kunne godt tenkt meg et en av de flyttet inn sammen med mitt sedate beinrangel av en whippet :-) Zumo hadde garantert elsket det! Sukk...

Ja Zumo hadde hatt godt av en lekekompis skal jeg si deg, ofte hjelper dette på matlysten når de får mere konkurranse i matfatet. Men klart det skal jo passe inn med en til også. Har vært mange ganger inne på bloggen din og lest om alle de flotte turene og ikke minst sett på de fantastiske bildene dine,, kunne ønske jeg var like flink. Men,men.

Zumo og deg det var dere jeg møtte sånn tilfeldig på en beninstasjon på vei til Værdensutstillinga det? Ja det var jo et koselig møte det.. ja og dere satt vell sammen med oss på utstillinga også:icon_redface: Kjempe hyggelig:)

Så morro at du likte valpene mine da:) Ja jeg liker de veldig godt selv også.

Kos Zumo fra meg da:)

Mange gode klemmer

Kristin

(og du må gjerne legge meg til på Msn om du har det.courtborne@hotmail.com koselig å skrive med flere som har samme rase)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt bilder i dag av valpene og tenkte dere ville se hvor fine barn vi har hær hjemme. Er jo så stolte av de og alt går veldig flott med både barn og mor.

Kos dere med bilder og ønsker dere alle samtidig en riktig godt helg.

Valpene 5 dager

arwengutter.jpg

arwenjentene.jpg

arwenv4.jpg

arwenv5.jpg

arwenv6.jpg

arwenv7.jpg

arwenv8.jpg

arwenv9.jpg

Det går fortsatt strålende med de små :)

Hærlige vapan vårres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Zumo hadde hatt godt av en lekekompis skal jeg si deg, ofte hjelper dette på matlysten når de får mere konkurranse i matfatet. Men klart det skal jo passe inn med en til også. Har vært mange ganger inne på bloggen din og lest om alle de flotte turene og ikke minst sett på de fantastiske bildene dine,, kunne ønske jeg var like flink. Men,men.

Zumo og deg det var dere jeg møtte sånn tilfeldig på en beninstasjon på vei til Værdensutstillinga det? Ja det var jo et koselig møte det.. ja og dere satt vell sammen med oss på utstillinga også:P Kjempe hyggelig:)

Så morro at du likte valpene mine da:) Ja jeg liker de veldig godt selv også.

Kos Zumo fra meg da:)

Mange gode klemmer

Kristin

(og du må gjerne legge meg til på Msn om du har det.courtborne@hotmail.com koselig å skrive med flere som har samme rase)

Må si du har en god hukommelse!

Og Zumo hadde garantert satt pris på litt selskap ja. Så noen tips til å overtale mannen mottas med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My god Kristin, nå må du slutte å legge ut bilder.. Jeg får noia av de! De er så sinnsykt søte! Sjøpølsewhippeter av høy klasse :yes::P

Men på bildene så ser det ut som om noen av de er nesten helt grå/sorte på flekkene.. Er det bildene som lyver eller er de det? Og om de er det, tror du de holder seg sånn, eller vil de bli mer brindle etter hvert?

(Grå og Sorte whippets er bare dritlekkert;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My god Kristin, nå må du slutte å legge ut bilder.. Jeg får noia av de! De er så sinnsykt søte! Sjøpølsewhippeter av høy klasse :P:yes:

Men på bildene så ser det ut som om noen av de er nesten helt grå/sorte på flekkene.. Er det bildene som lyver eller er de det? Og om de er det, tror du de holder seg sånn, eller vil de bli mer brindle etter hvert?

(Grå og Sorte whippets er bare dritlekkert;))

Hei sann ja vist er de lekkre:) tusen takk for flotte ord.

De er nok litt brindle i seg ja. Så de blir nok grå med sorte brindler. Men det er nå vell så lekkert syns nå jeg;) Og jeg må nok skuffe deg med at flere bilder blir det.. :P Så gled deg:)

Ha en strålende natt og valpene er såååååååååå vakkre og alt går bare strålende med de små. Arwen er bare så flink med de små barna sine.

Klem

Fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Nå klarte jeg ikke å "ignorere" denne tråden lengre :PMåtte bare inn og titte på valpebildene :P De er jo bare nydelige :yes:

Håper at alt står bra til med de små og mamma :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er flere enn meg nå som tripper etter nye bilder... Kristin, hører du ;-) Er ikke småttisene 10 dager gamle nå? Skikkelig bra alder for en liten foto-shoot, spør du meg :D Nå har naboen vår også fått seg whippet... det SMITTER!! Hehehe... verdens beste rase, om jeg nå må få komme med en HELT objektiv bemerkning :D:rolleyes::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er flere enn meg nå som tripper etter nye bilder... Kristin, hører du ;-) Er ikke småttisene 10 dager gamle nå? Skikkelig bra alder for en liten foto-shoot, spør du meg :lol: Nå har naboen vår også fått seg whippet... det SMITTER! Hehehe... verdens beste rase, om jeg nå må få komme med en HELT objektiv bemerkning :ahappy::rolleyes::yes:

Hehe,, ja tenkte jeg skulle pine dere helt til Mandag for da er valpene 2 uker gamle.. Så dere får smøre dere med litt tolmodighet enda ja..he,he

kanskje har de fått opp øynene til da:) Så da er det jo enda mere spennende.

Oj har naboen fått seg whippet valp også,, jøss Leon kan å sjarmere han.

Men han er jo også veeeeeeeeeeeeeeeeldig vakker og et sjarmtroll uten like.

Kos Leon gutten fra "bestemor"da.. og ha en stråååååååålende helg alle sammen. Valpene er så vakkre at jeg tror jeg skal beholde alle sammen selv;) he,he..

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...