Gå til innhold
Hundesonen.no

Venter whippetvalper


Kristinh

Recommended Posts

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar
Gratulerer! Trekker et lettelsens sukk for Arwen her ...

Takk Bård,, må si jeg er ganske så lettet jeg også nå ja.. må ærlig innrømme at jeg syns synd om Arwen like før fødselen.. Tungt var d for henne. Men i forbløffende form etter å ha fødd så mange. Hun er virkelig tilitsfull og tar mamma rollen med glans. Du aner ikke hvor vakkert det er å bare å sitte der å se på hvordan instinktet tar overhånd.

Et helt fantastisk syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjonene kjempe koselig av dere.

Nå er valpene ett døgn og det går kjempe flott med de alle sammen. Jeg har ennå ikke kommet meg ut av soverommet og ligger i senga ved sidnav valpene.. Klarer ikke å se meg mett på disse små vakkringene.. Arwen er ei strålende mor og tar rollen på strak arm og steller de små og er en helt utrolig mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh! spennende. masse lykke til. og vennligst IKKE noe valpebilder..hehe. har vert innom og snoket på hjemmesiden din, og gud, for noen flotte hunder du har. så jeg tåler ikke noe valpe bilder på skjermen min. da er jeg redd det ikke blir søvn å få før en whippet valp er i hus... :D -_- ;) -_-

Hehe.. nå har jeg ordnet mange søvnløse netter på deg.. og flere blir det etterhvert,, så du kommer vel ikke til å sove på en laaaaaang stund du.. :rolleyes::lol:;):D

arwenv12.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. nå har jeg ordnet mange søvnløse netter på deg.. og flere blir det etterhvert,, så du kommer vel ikke til å sove på en laaaaaang stund du.. :rolleyes::D:D:lol:

arwenv12.jpg

nei nei nei.... åååh så søte de er. hadde jeg kunnet sove nå skulle jeg drømt om nussenurket med liten prikk ved halen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med flotte valper, morsomt å se at det gikk så godt. Små whippet valper er jo utrolig søte da, så nå gleder jeg meg til å se masse flere bilder etterhvert. Ja da blir det jo liv i heimen hos dere noen uker fremover tenker jeg... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hær går alt fortsatt veldig bra, valpene legger på seg og ser riktig så fine ut.

Lange flotte halser og fine hoder så vi gleder oss veldig til videre utvikling.Alle er veldig livskraftige så hær bare koser vi oss hele tiden. Jeg henger nå med hode oppe i kassen mesteparten av dagene og bare koser med de små. Arwen er i kjempe form og loggrer når hun får besøk.. Hun er så stolt av sine små vakkre barn.

Ja den linken på halsbånn.. hærre min så mye vakkert gitt,, tenk om man var miljonær du og kunne kjøpt alt av dimanter og pynt. Men skal ærlig innrømme at vi har ikke manko på stasj hær i gården nei,, he,he.

Tusen takk for alle grattulasjonene på valpene ,vi er veldig stolte over dem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...