Gå til innhold
Hundesonen.no

Venter whippetvalper


Kristinh

Recommended Posts

Se der ja.. hadde nesten glemt at jeg lovte i dag at jeg skulle legge ut bilder så i stedefor på dagtid må mann ta natta til hjelp. Nå er kl.02.11 og sefølgelig kan man jo ikke svikte med bilder..he,he

Med valpene går det aldeles strålende med og de vokser og trives og mor er kjempe flink nå som før.

Kos dere med bilder så skriver jeg litt mere en annen dag:)

av10.jpg

av12.jpg

av11.jpg

av13.jpg

av14.jpg

av15.jpg

av8.jpg

av2.jpg

Dette er en liten serie med de små.

De har begynt å få en liten glippe på øynene og neste bilder som kommer ut,, blir vell med at de ser på oss.

Ha en strålende natt

Klem

fra stolt "Bestemor"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar
Hvordan går det med de søte små? Har de åpnet øyene?

Ja hær går det alldeles strålende og vi bare koser oss.. Naboen sa i dag.. lenge siden jeg har sett det nå..he,he ja det er vell fordi jeg sitter med hodet ned i valpekassen dagen lang svarte jeg.. og nå er det like før at jeg også ligger å ammer Arwen .. De er jo så fredelige og fine.. De har åpnet øynene og kommer bort når jeg kommer inne på kjøkkenet for å se om det er blitt tiss i kassen, for å gi de mat og for å kooooooooooose med de og de logrerer med en gang de ser meg og har begynt å leke litt også. Hærlig.. Jeg kooooooooooooooser meg skal dere vite.

Ha en strålende kveld og bilder lover jeg å legge ut ganske så snart så dere også får se hvor flotte de er:)

Klem fra oss alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi,hi er så koselig med så mange fine komplimanger:) blir ikke mindre stolt nå nei.

I morgen er småbarna 4 uker så hær går tiden unna gitt.

Skal se om jeg får knippset noen nye bilder da.

God påske forresten alle sammen:)

Klæm

Fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hær kommer oppdatering av valpene 4 uker.

Ja da hær skjer det.. gubben har brukket fingeren og går nå med gips opp til albuen.. Det vil si at jeg må ta meste parten selv fremover. Men det skal vi nå klare.

Eller så har valpene bare vokst som bare det, de leker og spiser godt. I dag var det kloklipp og 2.ormekur. Alt går som en drøm og de er bare så vakkre alle sammen.

Kos dere med bildene:)

a4g1.jpg

a4g2.jpg

a4g3.jpg

a4g4.jpg

a4j.jpg

a4j1.jpg

a4j2.jpg

Ønsker dere alle en riktig flott påske.

Mange påske klemmer fra

Kristin og gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

muffmuffmufmuff....! ;)

Noe så nydeliiiig!!

Har blitt kronisk valpesjuk jeg på grunn av disse dumme bildene dine kristin! Jises, de er jo bare fantastiskt søte! Og så fine farger de har! :);):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...