Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK, Bø i Telemark. Hvem skal?


Scarlet

Recommended Posts

Vi bor på Seljord camping, og fikk hytte fredag eller lørdag. Vet dog ikke hvor mye ledig det var, da andre mer oppegående mennesker enn meg tenkte på å booke seg ei hytte...

Der var det ikke noe ledig nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 308
  • Created
  • Siste svar

Jeg hørte fra en "lokal innføding" (bor i Gvarv) at veien mellom Bø og Skien er så dårlig at man nesten ser sine egne baklys i svingene... Så hvis Skien er et alterantiv for overnatting må jo Notodden også være greit - DER kan det vel ikke være fullt av hundefolk i hvertfall...

(Avstander: Skien til Bø = 52 km, Notodden til Bø= 32 km, Kongsberg til Bø = 63 km)

Men det er jo siste helgen i skolens vinterferie, så man bør kanskje unngå de største fjellhotell, da.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhu, jeg har antageligvis mistet både reisefølge OG handler! :sint_01: Noen som har lyst til å stille en snill belgergutt for meg?

Heisann!

Jeg skal jo dit jeg, og kunne gjerne tenkt meg ä stille pelsen din! Men hvilken dag og klokkeslett skal han i ringen? :sint_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhu, jeg har antageligvis mistet både reisefølge OG handler! :sint_01: Noen som har lyst til å stille en snill belgergutt for meg?

Jeg skal henge rundt ringen tidlig på morgenen, så det er alltid en mulighet for at jeg kan løpe med en svart ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal henge rundt ringen tidlig på morgenen, så det er alltid en mulighet for at jeg kan løpe med en svart ting.

Ja, du er vel kanskje i samme ring til og med? Jeg er ikke så nøye på hvem som stiller han, han er jo snill gutt og jeg regner med at alle i hele verden får det bedre til enn meg. :sint_01:

Men da kan forhåpentligvis en av dere iallefall, tusen hjertelig takk for at dere tilbyr dere. :sint_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket ringene, og jeg skal ikke i ringen för 11 (stiller for Kennel All Sighthounds) sä jeg kan iallefall komme til ringen din, sä fär du si ifra om du trenger hjelp da, eller om en annen stiller :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket ringene, og jeg skal ikke i ringen för 11 (stiller for Kennel All Sighthounds) sä jeg kan iallefall komme til ringen din, sä fär du si ifra om du trenger hjelp da, eller om en annen stiller :rolleyes:

Kjempeflott! :sint_01: Jeg håper jo i det lengste at Marthe kan bli med, men jeg vet ikke sikkert før på fredag når jeg kjører. Men jeg kommer i hallen i 8-tiden sånn at Caroline kanskje kan hjelpe meg å piffe han litt opp, så skal jeg prøve å finne tak i dere. Så kan jo den det blir minst bry for kanskje handle ham.. *liker ikke være til bry* :sint_01:

Hvordan finner jeg deg Isabel? Tror ikke jeg vet hvordan du ser ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er da ikke til bry om du trenger handler, tror de fleste liker ä "väre til hjelp", hehe..

(Iallfall pä en sä pen voffs som din!) :sint_01:

Hmm.. hvis du ser under "Min Hund" og pä Alveseters Brilliant Ballack, sä er det hunden min. Tror det ligger et par bilder der hvor jeg ogsä er pä *sukke over hvor lite fotogen jeg klarer ä väre til tider* <_<

Ellers.. hvordan kjenner man meg igjen? Jeg skarrer pä "R"n og har en soble Papillon hann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Kjempeflott! :sint_01: Jeg håper jo i det lengste at Marthe kan bli med, men jeg vet ikke sikkert før på fredag når jeg kjører. Men jeg kommer i hallen i 8-tiden sånn at Caroline kanskje kan hjelpe meg å piffe han litt opp, så skal jeg prøve å finne tak i dere. Så kan jo den det blir minst bry for kanskje handle ham.. *liker ikke være til bry* :sint_01:

Hvordan finner jeg deg Isabel? Tror ikke jeg vet hvordan du ser ut...

Ehh.... *ler* du veit at belgere ikke skal se ut som shelties? *fnise*

Å shine opp belger er enkelt forøvrig - man tager en karde, grer all pelsen mothårs, lar pelsen riste seg og voila så har du en velfrisert belger... he he he he he grooming tips kan du få an mass.

Det er ikke noe ledig campinggreier å finne i nærhet faktisk, dessuten så skal Sassyvakten hente henne etter en fest på fredagskvelden, så da blir det nok kjøring om morran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh.... *ler* du veit at belgere ikke skal se ut som shelties? *fnise*

Å shine opp belger er enkelt forøvrig - man tager en karde, grer all pelsen mothårs, lar pelsen riste seg og voila så har du en velfrisert belger... he he he he he grooming tips kan du få an mass.

*knis* :sint_01:

Vel, Caroline hjalp meg sist med grooooming og handling, og det endte med BIR og BIS5 valp, så jeg satser på at hun vet bedre enn meg. *ler*

Blir moro å treffe dere østlandsbelgerfolk og hundene deres. :sint_01:(Hvis jeg tør si hei til noen da *hosthark*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir moro å treffe dere østlandsbelgerfolk og hundene deres. :sint_01:(Hvis jeg tør si hei til noen da *hosthark*)

Du har vel ikke så mye valg, vi kommer til å hilse på deg enten du vil det eller ikke :sint_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott! :sint_01: Jeg håper jo i det lengste at Marthe kan bli med, men jeg vet ikke sikkert før på fredag når jeg kjører. Men jeg kommer i hallen i 8-tiden sånn at Caroline kanskje kan hjelpe meg å piffe han litt opp, så skal jeg prøve å finne tak i dere. Så kan jo den det blir minst bry for kanskje handle ham.. *liker ikke være til bry* :sint_01:

Hvordan finner jeg deg Isabel? Tror ikke jeg vet hvordan du ser ut...

Huh, skal ikke Marthe dit likevel? Extra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knis* :blink:

Vel, Caroline hjalp meg sist med grooooming og handling, og det endte med BIR og BIS5 valp, så jeg satser på at hun vet bedre enn meg. *ler*

Blir moro å treffe dere østlandsbelgerfolk og hundene deres. :icon_confused:(Hvis jeg tør si hei til noen da *hosthark*)

Regner med du tør å si hei når andre sier hei til deg *flir*

Ikke at jeg er den mest utadvendte personen man finner rundt belger ringen da... *kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke mange dagene igjen gitt :icon_confused: Utstillingsnervene begynner å komme. Spent på hvordan flisa mi kommer til å klare seg. .Og så håper jeg å treffe på mange doggiser. Så hvis dere ser ei lita rund trulte, men ei lita hvit flis av et bartedyr, så bare grip tak i meg :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh, skal ikke Marthe dit likevel? Extra da?

Nei, det var noe med nav og noe greier. Så hun må på møte med de klokka 15 på fredag, og det er jo noen timers kjøretur for oss her vestpå.

Regner med du tør å si hei når andre sier hei til deg *flir*

Ikke at jeg er den mest utadvendte personen man finner rundt belger ringen da... *kremt*

Tjaaa, kan vel kanskje klare det. Klarte det iallefall når jeg plutselig løp på 2ne på Sølen, men jeg får ikke til å si så mye da. :icon_confused: Men 'hei' kan jeg klare. :wub:

Det er bare å se etter den fineste gronnisen i lokalet, med de bredest ansatte ørene og den mest fortapte eieren, så er nok det meg. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, ja.. Lørdagen er det rundt 0-føre, regn og snø.. Søndag fint vær og ingen nedbør. Det lover jo ikke så godt, da...

Susanne

I følge yr er det ikke meldt nedbør før kl 0900, så da kan man iallefall komme seg trygt frem(og det er jo det viktigste liksom...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har oversikten over hvilke raser som går hvilke dager? Jeg vet at puddelene går lørdag, men that's it. Og med det snøværet som er meldt er jeg fristet til å ta turen på søndag i stedet, men hvilke raser går da? Kan noen forbarme seg over en utstillingsnovise? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har oversikten over hvilke raser som går hvilke dager? Jeg vet at puddelene går lørdag, men that's it. Og med det snøværet som er meldt er jeg fristet til å ta turen på søndag i stedet, men hvilke raser går da? Kan noen forbarme seg over en utstillingsnovise? :icon_confused:

Porgram finner du her. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...